|
|
|
|
|
[Cypher] Fristil under påverkan
Som rubriken lyder skall vi här skriva av oss, men endast under påverkan av något rus. Som t.ex. öl eller vin, cider eller sprit, 2,8:or eller 3,5:or eller något annat rus. Whenever du är påverkad av något som kan påverka dig till att skriva sådant du annars inte hade skrivit. (ett praktexempel kan ju vara mig t.ex. som skapade tråden) Både språk och antal bars är valfritt.
Jag har tänk på detta under en tid och kommit fram till att om man t.ex. är sömnig/trött eller rent av bara flummig för stunden så är det tillåtet att skriva av sig. Om du inte är i ditt normala tillstånd dvs.
Varför har jag skapat denna cypher? jo, förvisso har vi ju redan en "skriva av dig"-cypher men i denna tråd får du endast skriva när du inte är/känner dig "normal", som i ditt normala tillstånd. Annars får du hålla dig till den vanliga "skriva av dig"-tråden. Syftet är att lyfta fram stycken man skrivit med en nypa mindre kontroll.
Jag tror idogt att detta kan bli en jädrans trevlig cypher och man bör INTE förvänta sig ÖVERFETA texter & rim med 100% korrekt stavning, men jag kan lätt tänka mig att det bör dimpa in ett par riktigt roliga punches och flummiga men sköna texter! Så det är bara kööra yo!!
Vi testar detta några dagar och om det är helt DÖTT så får en moderator ta bort tråden. Men hjälp mig att se till att det inte blir så! Och lägligen är det ju fredag imorgon så titta in här innan du går och lägger dig på lördagsmorgonen och drop some mad shit!
two's up, two's down!
S to tha L with a AJ! between.
fred!
Är du stukad, är du full? ligger du i sängen med en brud du fått omkull? Är du trött som om du dött knaprar du om natten på kycklig eller kött? Oavsett vad, ta dig i kragen slår vad om att jag får plats med mera rulltårtor i magen för 15 hundra ggr om dagen är det flummode som denna raden tar aldrig slut på karaktärer i staden bland huliganer och vandaler är det lätt att bli tagen jag flippar som flipper i sjön fast jag är på land och landar bland en massa brön hon sa att jag var snygg, hon var skön jag sa att hennes fisring var brun - hon sa att min var grön :o
jag konstaterar sakta att man måste akta om man inte är säker på att polarna kan backa är i en fördjävla svacka, men vem har jag att tacka? ska inte tracka, men jag tjacka precis en 10-5 du finner mig och jack h stökandes i mitt varma hem om & om igen, det tar aldrig slut återkommer efter några öl, över n'ut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
stockholm och dess syndrom fullt i gång, stök & sång där jag kommer ifrån gräs eller metadon, vi flippar allt från jack herrer till ipren i pulverform, så skitballt helt iskallt, ladda, rök en fet, här gör vi allt ingen räds en räddare i nöden för någoting alla blir frälst, knyter band och passar runt den i en ring tjing-tjing, pengar in på banken bränn hälften på gräs resten rap & alkohol är tanken japp, du känner nog av stanken när big fred snortar en lina rakt av svanken på hon, vad-hon-nu-heter mac b rullar en, du-vet-vad-det-heter vi är laglösa lusar bland busar och profeter fett väck, fett full, motsattsen till proffs-atleter jag skiter i vad det hett eller heter sålänge du iallafall säger petter och inte peter någorlunda mått beviljas endast så sanna mina ord, hiphop får alla att bländas & självantändas framtiden förändras, jag manipulerar jag strävar omkring i min hemstad där jag regerar STOCKHOLM, här bor jag, här har jag mitt hem STOCKHOLM, här lever jag mitt liv konstant bäng STOCKHOLM, för evigt bunden i stadsjungeln
Go 3000, go 3000!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Deepthroat som en halsmandel, det här är bara en jävla knarkcypher med slarvpunches och b-rader men vi ska kriga som på d-dagen ...fast med fel vapen och granater som bara är leksaker, kamrater vi är sinnesrubbade, riktigt flummade pillertuggande guinnessklunkande minnessuddare med luckor i minnet och pulver i sinnet, pundade killers som i Vietnam, fast här blir du död av ord ...förutom vissa som dör av överdos... vi röker skor och dricker tåbira så våra kroppar är riktigt dåliga inte fristil, men mindre än kvarten fan, jag är bra flippad i skallen så hejdå cypher, jag ska rulla en spliff av rabatten
|
|
|
Och lyssna på Visst är det vackert, för just nu finns det ingen som Zacke seriöst, jag sticker, som sagt, en spliff av rabatten och jag tror jag passar på att plocka en pilsner i backen
|
|
|
jag rensar huvudet från min påverkan rensad på små pengar, kan inte tänka rulla och tända, med lite jordgubbs tee allting går extra segt, men ingen som vet spliffen är inte bara lång utan också bred och medans vi kör,kan vi ta lite LSD mahahaha, svampen på huvet kan vi röka med 1,2,3 spliffar, jag behöver mer kan du inte se, himlen som faller ner flummens tid är inne, vi vinner
Trasig lampa
|
|
|
Anenkefali ,
haha, shiet, du går ut hårt ta mig fan! me likelikyy
|
|
|
Ville bara visa vart skåpet ska stå, men jag måste säga att PauseStop måste leda i "påverkan". Drugged out shit
|
|
|
påverkad? nåt du låtsats lägga. jag e så borta att jag slåss smed väggar. tankar som en dum en, sen lämnar med en spark (len) huset är så rostigt att de gämnas med marken. dax att dra till nästa betong hak. vem var de som la en sång? jag?
fuckeeeed
you are not a rapper, you'r an asshole cuz you only drop shit!
|
|
|
Ankan flippa uuur! påverkad? nåt du låtsats lägga. jag e så borta att jag slåss smed väggar. - Hahahah tyyng
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
Fredag är över o jag e bakis som fan Kollar på nåt program me en öl i min hand Slaktar er även om jag e bakis som ett bakverk Jag har sovit fail på golvet så nu har jag nackspärr
|
|
|
En lönedag fick tag på några gröna blad Lika bra att sitta inne skön som jag va Skriva några bars om allt i denna ökenstad Min systers födelsedag blev tårta och saft Men back home gör en backrole och skriver låtar med kraft jointen glöder ner utav lågan som brann Chill just nu men snart time för öl Skitsnack och tankar runt Reinfeldts död Framme på festen ingen tar det lugnt för att vi festar Är ju själva huvudsaken som kepsar Slutar inte förens jag vaknar och undrar vad som hänt då Nån snubbe ligger i trappen mer ollad än en skateboard
Men fuck this shit vi ses på en spliff i ingenmansland Baksmällan härjar men vips är den borta för spliffen den vann
One Love
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley Myspace: In memory of teraq
|
|
|
Jag förutspår att jag kommer slita huvet av den här inom en snar framtid
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|
|
|
hhaha
|
|
|
hittade den här tråden uppe i min förvirring kände ja skulle posta nått bara för sakens skull och imorrn kan ja säga... ja va inte äns full ja luktar heller inte sprit eller alkohol inget rus som skulle diggas av farbror blå dem kallar mej för ghetto, mitt kvarter är inte medfött det är heller ingen lugn gata, mitt kvarter är stendött när ja rappar så snackar ja om vad jag vill kan säga att ja knullar småbarn med en spliff men det är tanken om eran irritation som de växer mitt beroende att störa er och skriva texter
jag är lite mera för old school jazz beats där ja kan snacka om min poker å whiskey kvällar ja har med vänner som gör samma sak super sig så fulla att man inte vandrar rakt men kan spela kort tills solen gått upp flera gånger om, flera gånger om
det finns så många troll i min skog bakom huset ja brukar sparka boll med vinterplog som huvet eller tvärtom eller ...
ne nu får det räcka fattar inte vad ja skriver längre (6_9) mixed purple choices määnn, pussåkram
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
|
|
|
svart afghan och vita barn gula män eller orange'a äpplen vem är vem och vem är jag förväntas jag vänta på min vän idag? fuck that, jag flummar runt i vimmlet rök i brunnar, korger med hummrar, akta limmet svin är ni & jag är svinet drick vin, shotta vin, jag röker vinet för i överviktarnas värld är allt så jävla överdrivet små, små, små folk med stora banderoller stå på tå och du kanske kan få lukta på mina pickadoller i dollarns tecken, dolly parton klarade jag av på lvl 3 i tekken dränkte henne därefter i bäcken och införskaffa mig 30 st nya täcken varmt blev det, och het jag är någon snälla, kyl ner mig, KYL DET DÄR!
hello, can you hear me now?
|
|
|
FRYS MIG NÄR jag dör så jag kan vakna utav framtida spliffar Hallå kan du höra mig? Hallå? HALLLÅ? Ja jag är lite nojig och paranoid för jag har alltid spliffat Så länge jag kan minnas har jag meckat holkar Grove Some Buds röker den ena medans nästa torkar MEN aldrig varit han som skryter om mitt leverbröd Eller att min egen död blir som martyren Stefanos död FAST JAG BLIR STENAD SKÖNT Som brudar vid inflytt, visar jag vart skåpet ska stå Får upp flåset som få med ett andetag åker en gås
Ner i halsen... röken den yr
Spliffen är slut så jag röker en ny
"Kids! Don't try this at home"
Kom hem till mig istället!
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley Myspace: In memory of teraq
|
|
|
haha feta slutrader där Stajl !!
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
|
|
|
Kungen & Polaren P
Kungen vi brukar röka hasch för det är vår vana vi brukar punda loss med våran marijuana flippat är vår stil å den förblir vårt liv med detta tidsfördriv som vi glider förbi ingenting kan slå den tiden som är slagen som klockan visar natten men ja lever på dagen min hjärna mixar kombinationer av hasch så mitt membrane inte skadas av knark du kalla dig för pimp med horan där breve du kan se oss längre bort, kungen och polaren p men vi äger pimps å bitches så bara lägg ner horan du äger är ändå ful som ett cp du tjänar inga pengar på en ful slampa och hon beordrar dig som hon vore din mamma skärp dig och du vill kalla dig för pimp säger att du röker hasch, men har inte äns rökt en cigg
Polaren P holken är farlig, den har slagit rot Men vi fortsätter vandra med sneekers som skor jag saknar dig bror, jag är stolt över dig du har fått dina vingar, ansvar okej? sena kvällar och tidiga, morgonar då solen börja lysa över horisonterna. Då valen begås,dom där destruktiva du var är arg inom dig, du börja tvivla. men nog tjatat om det,inga tråkiga vibbar. inga jobbiga, inga minnen. kanske därför man alltid återgår, återfår. återmår precis som man gjorde igår. jag snackar Buddha, det sweet perfume jag snackar lugnet, som jag känner just nu. förrädiskt som fan, i know, varit där EY! vem vill ge en husslare cash?!
Polaren P - Kungen, va tycker du om kvinnors rösträtt?
Kungen - Kvinnor? HAHA!
Polaren P - I got your Point ;)
Kungen - u did so?
Polaren P - i lied, ure a faggot.
Kungen - Ok, är ja bög? det är ju du som lyssnar på kvinnorna ?
Polaren P - Got your point!
|
|
|
hej
mig kan du hitta i baren, där jag sippar en carlsberg, har singha guinniss miller eller briska i glaset tittar mot taket och dricker tills mina ögon blinkar som laser och den sista droppen rinner i magen det kryper i kroppen som likmaskar benen viker sig som om jag blev glidtacklad efter att jag sköljer ner spritflaskan med is, fanta och den iskalla vinkannan eller en bag in box, jäger och candyshots låter jävligt gott, langa en till jävla grogg festar som la vida loca, västen och certinaklockan ställer fram, häller upp och sänker ner tequilashottar jag kanske röker en cigg eller två, men spliffar är tråkigt och för att citera frej larsson, världens vildaste skåning; "En jäger säger mer än tusen vodka" så sup tills strupen domnar, ljusen slocknar och huvet somnar
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|
|
|
Mest gangsta tiden att vara påverkad iaf, rakt av. 11.57 på en söndag, you go girl! Helt okej text, rentav grym om vi mäter med cyphermått.
|
|
|
Fan att jag inte sparade min lsd-dikt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|
|
|
okej, jag ska ut ikväll skiter i om jag drar hem en brud elr själv, typ lika lite som jag njuter av hennes gnäll, glider hellre ner till nåt ställe på stan, känns ändå som om kvällen har potential, spränger nog varenda bar, det enda som kan ändra min plan, skulle vara att jag bränner av en holk, mitt i händelsens förlopp, o ändrar hela stämningen från stressigt till soft, -bless me sweet holk-
vandra över kullarna, andas friska luften andra kanske rullar fram jag rullar bara blunts man,
Jag e kungen över staden som kalle gustav, du e pundaren i baren som magnus uggla, jag e hångelkungen med monsterpung, undrar.. om du ens har bollar att stå kvar nu när jag flummar,
jag e skruvad som ett chopped beat, luderna dom kommer hit, stukad o hon hukar sig o jobbar såååå fint.
håll det rent o ta fan inte på dig den där tröjan du tvekar över.
|
|
|
App levde upp till sitt ord tidigare i tråden :)
|
|
|
Fan att jag inte sparade min lsd-dikt. haha.
|
|
|
Kungen,
(:
|
|
|
Måttet är rågat haha, i said it, fan vad vågat..uuuuhh!!
yeahh.. ni vet hur & ni borde veta hut' snubben med spliffar i bakfickan och huvudet på lut inne i klubben, vart är du? jag är själva puben... och brudarna suger min kuk shiet, galen rekokille, vilket snille beroende av räkost i flaskölen, tjänar en mille för när allt kommer omkring är jag omringad av skönsånger och kattguld till bling kattvildar i kedjestring havsvindar kvart i tre, nordsydlig vind tar ingen order, är ordblind
one of a kind, supa-delicous, please rewind repeat that frruckin' line, and snort dat line sippin' around, sour like lime if you find shit like that on the floor - it's a sign..!
|
|
|
kort som wee-man, stark som he-man du sjuk som en iller..du har hiv man försvagad av svalor i dalarnas gång förknippas med horhus, dryckrus och en heliumballong jag har allt som krävs, kräver mera kväve kråkan på mitt parkettgolv är död, hell yeah!
|
|
|
jag dricker, jag super, jag kröker men hade nog helst föredragit att jag mörn röker att ligga hög i en säng är nog fan så mycke bättre att få däng fast kan nog ändå säga ge mig 100 släng! se mig som en stjärna som förstört sin hjärna men är en levande ondska som bor i jordens kärna som är helt jävla galen så jag kan gå fram till dig på krogen och fråga om du ska ha din panna inslagen och efteråt ringa din brud och tacka för gårdagen måste nog sluta snart innan jag börjar yra ska gå ut i månskenet och yla!
FU!
|
|
|
jag är bäng, det hör man i varje låt men att jag är påverkad märker man i denna tråden bara flummiga texter som är ovanliga å kungliga chester som är helt oskadliga för när man rappar eller spelar in på micen kan man tappa andan om man känner fisken på alla bitches men jag menar deras fitter å glitter det jävla sminket försvinner ja skulle kunna skriva rader varje dag här för mitt liv består av bong,kaffe,bong,cigg å bong sedan gå och lägga mej i sängen för en go sömn få en go dröm, så att ja kan skriva här imorrn igen ja ska smoka ganja tills mitt hjärta tuppar av men innan det ska jag hjälpa tråden att bli uppad bra skulle ja skriva här varje gång som ja va mysig skullle nog whoas redaktörer vilja ge mej en snyting
Tack å hej !
\\// (__) piiizzz
|
|
|
flippa myntet, väljer du kronan eller klaven? trippa mynta, slicka honan eller pet i naveln? jag vet inte, jag sa det ju förut sa vad som var i mitt mint té, vi drar söder ut trött på den här skiten, fördjävla sliten biten var inte liten men tillräckligt för att tappa aptiten vi flockas i flockar bland roadkills & bilkrockar någon är för yr, rapar och spyr topnotch är inte alltid topnotch för den är dyr kvalitet och kvantitet hade jag vetat det hade jag aldrig köpt en fet man får ta lärodom som sauroman en gång sade och grabben i graven brevid behöver nog en spade han bara ligger där och tittarr upp mot skyn stjärnorna speglas och glittrar i vyn av hans ögonbryn han gråter och borrar sig djupare in i luvan jag tror nog aldrig att han blir förlåten för att inte ha stoppat duvan...
based on a true story, the döv is still alive
|
|
|
Upptrappningen
1 Sitter på rummet med stängda dörrar spliffen gav flummet som bänga bögar va? ja fattar inte vad ja skrivit ens å skrattar åt tanken som blivit bäst vill du bråka ? ja ska säga vad ja tycker fristil under påverkan, slipper battla nykter jag säger ingenting för ja pallar inte skitsnack jag har sett min spegelbild å står givakt för att jag inte föll som dem andra falska som fattar nada, å snackar blaska nödrim i stort behov men ändå inte så här blir det när jag är bäng å skriver dem säger att jag knarkar men knappt rört en drog en bit hasch, lite heroin har nog satt sina spår men ja bryr mej shiiiiiiiiiii bläbläbläblä fyller din värld med skit som räbkäblä jag har nått toppen, å ska nog helst ligga i sängen ja har gjort bort mej, ska nog inte skriva längre ni ställer mej fråger som vem vad och vem annars? varför hittar jag alltid till tråden när jag har knarkat?
|
|
|
vad är vad och vilka är ni? vem är jag och vad gör jag med mitt liv valet är lätt, välj beat, rök en fet och skriv nåt fett helt oavsett vad du sätt har jag ett sett som e hett en strandad and i vasken som blivit en standard med jack h och kompani, se hur magi förvandlar allt i rummet, allt i flummet dimman är tjock och jag smuttar endast på skummet förut var det kallt, sen blev det varmt men nu är det typ ljummet du vet vad nu, nu vad flippar på trippar i ett rostigt, rosa, bollhav ätandes frosties, så det skall va! kungen rullar upp stajl rullar upp båda sitter själva bänga o skriver här...that's what's up skiter i skiten vad alla kallar normalitet du blir vad du gör och vad du äter fisk hatar jag så jag kan inte göra konstiga läten men belåten och förlåten mätt på alla sätt och ba gungar till låten låter det nice? eller låter det super-nice? mac b på din mikrofon
|
|
|
ja har cashflow i fickan, bränner dollar på röka en tjock rizzla å den smäller bongar med söta smaker som blåbär och massa andra goda frukter tar en å blir sådär schoft att knarka med min bruder min text är keff men för att jag är bäng fristil under påverkan men ja längtar till min säng den är bakom mej med täcke och kuddar men först en lagom blaze innan ja blundar ska nana kudde när ögonlocken strejkar för då vet jag att andra blunten inte fejkar blunt, big size rizla , min bong och vattenpipa skunk, ri-fa jag blir munchez sugen på pizza alla hatar kungen för dem tror han är en narkoman men jag är kleptoman, för ja tar allt jag behöver för att få det jag vill ha lustigt men ja ska gå och käka ett saftigt äpple svär kompis, även om vi tävlar är jag faktiskt bättre tar en banan till och röken fyller mitt rum, najs försöker sitta still med min spliff å blunt aj, brände mej på fingret det va dumt för nu ramlar glöden på golvet som bajs får sluta nu och sova under mitt täcke god natt alla hoppas ni kommenterar mina texter
pussåkram & Kungapalatsetstudiosförjagtarenfetknarkareånarkomanerproductions
|
|
|
che, che, cheee
vad är uppe son? vad händer? sonen av de söns i min vrå när vinden vänder vacklar fram och tillbaka, mellan säkerhet & panik problemen man tacklar är sällan raka som skruv & spik och muttern är lös eller skruven? allt är vrickat och rökat är gömt under huv'en har gökat & krökat som fan straight här i suv'en men det blir som det blir det blev som det blev blir det inte det, var det bara för jag var för skev och om du inte lever så lev med all heder i behåll hugg ditt ved med full kontroll så kan ingen säga att du drev likt ett troll har ingen solkräm så kör parasoll med parabol, click-clack från min pickadoll, straight idol
det e coolers, ryter jag inte så har jag rytigt för när allt kommer omkring är det bara fördjävla gemytligt
knäskål..!
|
|
|
YO chekkit...
Im sittin here stoned as fuck, all my "friends" smoked my weed and went to bed - im here all stuck// So I had a newbie over her - who havent smoked weed and not shet a tear (about it)// So my two other so called friends, fakesmoked my weed and wasted it - once again//' You see.. theire just a couple of newbies - wanna smoke but is fakesmokin' cuz of "coolness"// Just now after 3 or 4 times smokin with each other - im startin to dislike it but cba to bother// As you see theyre on of my best brothers - but fakin it really fuckin' want them almost to take cover// I mean.. guys what the hell - top 8 closest friend but seem like theyre too late, calling me a stoner behind my back// What the fuck is that for kind of act? Smokin my weed im payin for - theyre just a couple of broke hoes!// I fuckin payed for my buds, bitches is for two minutes "please give me hugs"// But after that they hook up in bed - and im thinkin of startin to shred in this thread// Maybe be the drugs but think theyre talkin shit - behind my back// SO what am I suppose to do, with these hoes so called dudes... Im established one fact though - if they gna smoke my weed - they better be dope! not a couple of broke hoes, please give me weeds its cool - yo But when its up to the truth - right now im just calling the fucking hoes...
Fucking shit man..... kritik tänker inte läsa texten bara ffreestylade rakt av minnet asso... helt direkt sju... kt aja peace vatten och munchies hahahaha
|
|
|
helt direkt sju. haha... ok..ej?
|
|
|
verkar som att han sitter på nåt murdersheit.
|
|
|
indeed. snåle jävel!
|
|
|
Hahahaha, har inget minne utav detta, shiet..
Anyways är "sju...kt" = sjukt.. ser det ut som iallafall! Blev ju bara less när alla ska decka så fort man har lite monster så får man vara uppe 10 timmar själv D:
|
|
|
lite fristil för stunden, ja kör en till egg, kan du bjuda på ditt murdershit ? har du tillräckligt kan det inte bli mer nice ja bjuder på munch om ja kan komma med stajl våldgästa lägenheten å bah chilla tilsammans kungen leverar das rizzla gigantas vi är inte dem som sover å somnar inte pågrund av feta droger inga spotlights vi släcker ljuset öka kapaciteten så vi känner ruset ja ska glida iväg nu och ta en till fet hojta på er grabb för dem som vill med
pussåkjam <3
|
|
|
jao mään, jag svär, helt ärligt vi needar ingen murdashiet, vii har kungen, härlight okey, kanske lite röka då men mest bullshit kröka då, stöka så, bjuder bryschan på skunkshiit flaskan snurrar runt bordet så runt fort som fan, skjut den som luktar snut fuck that shit, förevigt bunden kungen langarr murdahshiet föralltid för stunden haffa kunden, tjacka muchies som den dumme yeah, vi är här i flummet, se & lär, farbror frej är huggen, avskummet yääh.. vi flippar, ses på andra sidan folk dom tittar men jag kan inte sluta flina säger att det stinker, men jag ba' skinar solarplexus, 1-3 fuckers lipar, 26-7-E hemlig murdahshiet, kodat dessvärre tappa andan & du vet, stajl har moddat din spliffare..!
what up OG kush, are you really okey? im right here niggu, fuck bush im on purple haze, so say, yeah man he got teh kush i move bricks like life was a tetris smooth hard tits, dudes wife was a terrorist and fiolist, got a booteay so smoothay, i slashed my wrist but im okay tho, im hard as steel this will be me as a mc the deepest shit in ma life you'll evah see don't get foold by the looks i got im still, im still kenny who kill bitches with his cock horrormovie, drama, hancock, elctro-chock im passin' n'flashin', stashes of piles of ashes from dust to dawn, we be bashin asses big spliffs, big as fuck, we be stylin' on you get in here, smoke as hell n'spit some in the booth the truth is in here, not a joke, purple tooth shit smooth n'clean like nevah befoe' weed as a fariy mary jane, spank that hoe im fucked up, my mind is floating like leafs on the lake im blocked, please rewind, pull upp sleaves n'eat cake think i took to much, sorry bror, my mistake..
|
|
|
jag är han som vinglar fram med blunten, dinglandes i handen, mannen, slickar spliffen, som din flickvän, inga nämda namn här. amsterdam där nere i fickan, lirkar upp en bud och klipper. rullar upp den, slickar klistred, skakar, twistar, smakar spliffen ända ner i roachclipsen, går med ögon som två röda lyktor och du ser mig mer dåsig än david, man, röker mig nykter.
- peace and love and all that shit.
|
|
|
W1LdZtyL3 aka Bluntmaster Flex
|
|
|
Är borta i skallen, logiken är som borta med vinden alkoholen knullar hjärnan men jag ångrar mig inte varför försöker ni skriva något när ingen läser ni droppar bara nonsens och kassa rim förgäves folk tror att askan i himlen är från Islands vulkanutbrott men det är egentligen bara rök som kommit av min bong "Men knark är bajs!", nej ditt fitthuve knark är nice och om du inte instämmer dra någon annanstans jag pissar på folk som inte är gangsters som mig är du pussy dunkar jag ner dig och haffar ditt blaze ställ dig i skamvrån ditt fucking fån, mannen gå och dö du tjafsar och leker tuff men är "hård" som snö
UNGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
|
|
|
W1LdZtyL3 aka Bluntmaster Flex ahahahahahahahahahah tung
|
|
|
Vakna nyss baksvängd har väll sovit för gott I en allt för bra säng En starteld som visar att dagen tar vid Efter en wake n bake med ruskigt bra weed Vi är avdankade vardagshjältar som bara väntar På bättre tider som att cannabis lagen ändras Men här sitter vi instängda i vårat tysta dunkel Röker av naturens växt på ett naturligt sett Sky high börjar diskussioner och tystnaden går under
Texten är klar blazet är snart slut Ikväll blir det hiphop jam i örebro
Så ser min dag ut...
|
|
|
knastret ekar i rummet men bara för stunden ljuset dimper in i flummet, jag ligger på min kudde tänder en fet och bara diggar musiken fantasi, socker-pop, den oförklarliga mystiken devin han bara rockar mina högtalare somebody had the nerv to take the herb släck din brandvarnare you heard? smoke and get high eller bli överkörd stör mig inte sa jag, jag vill inte bli störd jag flyter för mig själv och kan inte minnas hur jag somnade in så lätt och kunde övervinnas tekniken hade ju trimmats, folkmassan förskingrats pengavittring i timmar, en streetvideo hade filmmats sitt på din fittring, ge mig ditt blingbling, miljonär i aftermath rullar en cocktail, hulken meets shaft chilla mäyne, det e inte sooft utan säääft...
|
|
|
Ey yo mofos and homos king kong arrived with rhymes, tons of murdahshiet, kush, i got that monsterspliff, hush, i got that shit and as a matter of fact you lack experience, you truly are wack i just send back what the voice did in ra-a-ap-attäääck..! snapp, one-zero, i be like back.. from rob to robert deniro, i be back son as fast as the hi-hat from Raf to raffaelo, quick-sick heat from the sun you know you cant dodge that, a battle i already won souls only surrvives where the clouds are totally grey where pain doesnt feels, where roads once where insain in the mainbrame, a flame for fame and its a shame, i facefucked the whole book for me it was only a game, did it lame their aint nuthin' such a halfbaked crook..
i be like, yeaaaaaaaaaaah ..im a ryyyyyydeeeer..I only smoke weed, i don't fuck with da powder
|
|
|
sitter här i soffan, puffar på min blunt chillet börjar komma, är tillbaka om en stund men så är det när jag är bäng som ett as se mina kläder som jah har tänkt att ha på idag softa ställ men jag får ofta skäll för min stil alla hatar topic maryjane som mitt liv skiter i dem ja bara - passa spliffen kompis - paffa weedet om vi tar en väg förbi konsum chilla fem minuter kör in en tjock blunt mysa med min katt som jag har fått i present men nu ska ja lägga mej, börjar bli för bäng ..
ssss$kasjhc så ta de lungt bara / inte kungen jag är inte han nej :P smajley ne nu ska ja bara mysa med lite chips å kola .-.. coca cola mayn !! jaa
|
|
|
kan bättra mig men mitt liv är en a-brunn känner mig som samhällets avskum och du måste va bra dum att tro något så asdumt att få mig backa från tronen du kan leka alla på jorden typ börja dansa på krogen men du kommer alltid som solen att gå under din shonne och som vi boys hade sagt det finns alltid en catch med knatch så dämpa nu snacket innan jag får släcka nått vackert och din läxa i trakter är inte som att skaka nått galler GOLUNGE! för här, här får du tampas med knivar se om några av dina grabbar kan skina för här man här är gränsen dragen spelar ingen roll om du har känslen kvar man
|
|
|
Okey okey, jag vet vad du dillar om shysst gräs, nytt gräs ba' in me're i din bång andas in o håll nere skiten håll inne, andas ut..njut, välkommen apptiten oklara tankar, dom är helt random, fattar inte direktiven hjärtat bankar, spliffar så handsome som mig själv, steven så vad är dealen, lutar det när du tittar? jag flowar snabbt, du? - snigeln Slisk & slem, snusk & slaffs rulla en pilsk i mitt hem, färglade med tush och vart helt paff skiten knockar dig, sådärra 3-4 gånger därefter ligger du på parkettgolvet sorgslös, hysterisk glad och har ingen ånger för många sånger, fångar i era egna droger du vrider & vänder vart än vinder har för koder löser olösta lustiga lusar porös men även skev, mustiga raka kusar jag snackar murdashiet som av glöden ba' susar funky vibrationer, allting brusar flera miljoner, något, something det...det..det ljusnar...(#)
kolla i skyn, i vars skymning.. se.. det snöar!!!
|