verkar som ingen vill hoppa in, så upp stegar katten som gått hundkurs, som inte är kass nog att droppa rim, så bered dig på en stunds dusch emilush, proxzamis eller vem jag nu ska dissa din tunga stil får mig att gissa, du träffar bara pungen när du ska pissa så bäst du kammar frissan, medans jag hämtar min andning i lungan jag behöver inte ens dissa dig, räcker att spotta med sanningens tunga för varje dag i ditt liv är en diss, att du blev given ett liv var en miss är det du skriver allt du har? din enda chans i ditt liv är en triss så fuck you, du har inget att komma med, som en snopplös, spelar ingen roll hur hip du tror du är, du är helt jävla hop-lös. Spoiler ja, jag är en stor fitta, som din flickväns, man blir vad man äter att hon var mongolid visste jag inte, men det förklarar hennes läten precis som du säger, jag som snackar, så bäst du bara kniper va fan ska sparta göra när jag släpper bomber som en jas gripen? trevligt att du är en växt, det förklarar rakbladen på dina armar och är inte pippi typ 8 år? kunde du inte bara våldtagit nån annan? nej, du är inte tillräckligt charmig nog för att kallas cassanova men du är i alla fall tillräcklig för att kallas kass, kan jag lova och igen tänker du på barn? jag tror du behöver skrivas in ja, så klart jag sniffar lim, det är så jag klistrar mina rim just ja, min klocka har inte stannat, som du snackade om för tiden har stått still redan sedan första raden jag rappade, kom.