Sjätte Sinnet - fritt
Ett beat ja satt med nu på matte lektionen men inte blev riktigt nöjd med. Så istället för o bara slänga så tänkte jag att non kanske gillar de... Behöver inte kommentera vad som inte är bra mm eftersom jag inte själv är nöjd med det och bara slängde ihop det sista för att få den längre.FreeBeat Bara kicka om ni vill. Kan ju slänga upp det här på whoa sen. skulle va kul o höra... PeaCe// Danne
Det nyttigaste livet lärt mig är att idioterna många gånger har rätt.
Posta länk i min GB när den är klar om non kör på det...
skön sampling, tror jag vet vem artisten är, men håller tyst om det:)... det ända som jag kan klaga på är kicken och att det inte finns någon bas, annars diggar jag det... bra freebeat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jofan.. de blir nog till att kicka på detta alltid =)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Roxxus!! he he nice,, Jag gillar dina beats det vet du! Lätt ett av dom bättre som ges som freebeats här allså... Hoppas nån kickar på det då!! Peace
www.soundcloud.com/hybrismusik
fet beat..diggaren:D
mannen om du inte proddar nån lr some shet..så kan du alltid hooka beat åt Nunca Nada ;) du skulle inte bli missnöjd ;) hehe..jalla man peace de ba ta å adda på msn om du e intresserad
[email protected] sHU
www.myspace.com/chrilletb<br>brräp brräp
gillar beatet grovt mycket, ska kicka på det när min dator får för sig att starta.. :) peace ! and thanx!
Niceness!
Producent
2004-11-30 23:46
det var riktigt skönt. kickar kanske på det !
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
cliche P19, GG. skicka länken till mig sen, asså om du gör nåt. vill verkligen höra då. piz nice beat btw
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
föresten, gör en session på detta beat i natt. postar i audio i morron.
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
Till er som gillade beatet (vilket ja inte trodde skulle va non typ) gjorde ja en ny version... Bättre/sämre ??? avgör själva... Kul att ni gillart.. Blir o slänga upp fler av dom grejjer som ja inte blir riktigt nljd med... PeaCe / Danne
KRS-One & L Da Headtoucha's låt "Everybody Rise" har typ samma sampling och låter nästan likadant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker de va riktigt nice
Street savvy
respektlösa samplingar! + att du får se till att ta bort alla loopklicken!!! peace!
n y p o l e r a d ------- s i l v R <br> M A D D E R F A K K I N -- helt -- g l ä n s a n d e<br>
det gäller främst dom andra beatsen!!!
n y p o l e r a d ------- s i l v R <br> M A D D E R F A K K I N -- helt -- g l ä n s a n d e<br>
haha ok... men du silvR .... Tror du ja la ut de här freebeatet för att få kretik om våra gamla låtar ?? :S .. haha
synd bara att du fuckade upp trummprogrammeringen med 3 snabba baskaggar,, sköna grejjer ju å gillade det mesta vad är det du inte nöjd över? en fråga. har du bara loopat en grejj eller har du klippt ihop alla de här grejjerna? tänkte på gitarren å den snabba stråkgrejjen som kommer in då å då,, det var snyggt isf.
Éxitus
ey man rasta hur e beatet uppbyggt? ja har iallafall kickat en vers på det nu langar upp om 2 minuter
My-khus länken funkar inte...
håller på att skriva text nu.. sen blire till att kicka på den :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
lyssnar ingen på vad jag sa? beatet är nästan en klockren kopia på "Everybody Rise", förutom att Soul Supreme gjorde den nicare.
nice Nice...
http://Soldjah.blogg.se/
Thx mannar... Kul att folk gillar ...
Fett grym danne ;) Keep up the good work man! :))) / PERAAAAAA
Niice Niice men kefft att ni inte lägger upp nåra låtar på eran sida...peace
NOOOOOOOOOOOOOOOOORRKÖPIING
joo, digga det faktiskt :) Nice work man! Keep em coming ;) Peace!
One in a milli-on.
danne du är bra på o rappa kan jag lova
funkar ej ? .. vad heter du på soundclick asså
asså ni borde inte ha tagit bort sidan för era beats har blivit Historia. Asså jag menar att alla har kickat på dom Och alla har blivit fetnöjda =)
Förlåt :'(