Moderator
2008-07-12 23:00
IceTaiL - Rainy Days [fritt]
Yeah ett nytt freebeat lite lugnare denna gång hoppas det gillas ! Lyssna här: tankar här: http://www.speedyshare.com/485663540.html Peace ! (Inlägget ändrat av Mabande 2008-07-12 23:36:07)
nice (; keepitup
Keep Pushin'
Grymt tungt beat. bland de bästa jag hört ifrån dig. blir nog kick på den här ;)
Tuuungt beat som vanligt. Fortsätt med det du gör!
InAktiv. Finns här ibland.
Moderator
2008-07-13 13:49
Atlantics Staden Har Återuppstått
Fett ;) Blir lätt kick på detta :)
-{remne music 2008}-
Fett tung, riktigt bra gjort. :) Peace
Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!
fattar inte hur du alltid lyckas... skit bra, kommer nog kicka!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta är helt i min smak.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
TungtTungt icetail, precis vad jag behövde nu, tack, Nice jobbat.
"No rest, to be the best you have to work around the clock" www.myspace.com/OverkillHipHop
Moderator
2008-07-16 19:01
tackar som fan ! lite fler comments ? peace !
jag la en låt på denna beaten i morse när jag vaknade :P . kolla den i audio! är nöjd med den, och släpp gärna lite kritik! "Sleez - Hela livet.mp3" kallar jag den för.. fett beat förövrigt :)
haha, vi bor på landet!
// xtype -BBH-Entertainment, xtype, Michii, GMX, MarQi, Eins- www.djpolar.se
mirho dålig flow, du e för stressad men fortsätt rappish så kommeru bli bättre =)
Miicken
Moderator
2008-07-18 13:25
tackar igen kul att många kickar ! sleez hade ett nice resultat.. kul fler ? Peace !
:) .
haha, vi bor på landet!
mulisha sänk acapellan o va inte stressad (y)
Miicken
Du får sluta göra så feta beats -.- Alla andra ser ju ut som nybörjare när man lyssnar på dina beats ^^
OST!
vars haru hittat melodin? :O låter som ur final fantasy 10 ;p, aja, fett som fan iaf, blir kick på dehär! (Y)!
sleez KOPIA av Tay tay??? kunde svära att de va han.... säger inte du har kopierat han men låtar exakt lika i mina öron... låten va helt ok... beaten va helt ok... hörd denna stil fron Ice i åratal nu. denna låter som resten men skön slinga så skönt beat, typiskt Ice trummor,,, inte bästa, men passande... soft free beat iaf
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
riktigt najs sampling! hade kunnat bli ett riktigt najs beat på den samplingen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt bra nice Ice keep i up du är grymm !
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Moderator
2008-08-10 20:18
AEAP synd att jag inte skickade den till dig då :/... tack alla andra som diggar !
detta var bra som fan! :D
blir kick på detta;P riktigt tungt
Skönt som fan ;)
PerssoN Is Tha DawG!!... ;] Screw You Guys Im Going Home -->
skulle man få kunna göra en låt av detta beatet lr? peace
älskar det här beatet! det är nog inte helt omöjligt att jag kommer skriva nåde till det här!
Moderator
2008-08-16 13:26
tack alla som tankar och ger en kommentar fan ! Peace !
jävligt fresh! blir nog kick
tungt!!! blir kick :) ska köra lite lördags poesi ;D får väl se vad jag hinner
Like the elder told me, one man can do nothing but together we can do something!