5 st Freebeats från Leontin Productions
Nu har min nya hemsida kommit upp och jag ger er 5 st freebeats att ladda hem. Gå in på www.leontinproductions.se och ladda hem zipfilen direkt på startsidan! Går du in på Beats sektionen så kan du lyssna på smakprov av freebeatsen samtidigt som du laddar hem dem :P Posta kommentarer här och skicka gärna låten sen om ni spelar in nått på beatsen! / Leontin
Ladda ner ALL IN 1 MIXTAPE:
www.leontinproductions.se
tyckte de var riktigt sköna :)
riktigt feta beats, allihoppa! =) pz
Skillz ! De e vad du har !
Mc´s Spottar Verbalt
ja tycker de låter bra sparas på min dator !
Sleep is the cousin of death
shiit, feta beats mannen. sparas garanterat på datorn! keep it up, pz!
K e l o c C<br><br>www.myspace.com/kelocc
K_Locc tack, och kom ihåg folks att kontakta mig när ni har nått klart. Hör jag en fet låt av beatsen så sätter jag upp den på hemsidan!
Skills har du no doubt. Men damn, saknar lite glöd, rawness. Allt beror på trummorna du valt. Låter för booring. Jag hade valt nåt fett drumbreak att leka med isället.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du ska få en fet låt av mig ;D jag ska kicka på ett av dina beats ;D big up leontin
Hej hej hej hemskt mycket hej
Dynamo414 Jo det kanske ligger nått i de du säger, men jag ger aldrig ut freebeats annars, detta är första gången, så jag valde ju inte dem bästa beatsen ändå :) Säljer annars, men tack ändå!
Riktigt sköna beats de blir nog att kicka lite..damma av micen o båset lite tror jag också ^^ hehe.. peys mayn
i do this cuz i like it, And i spin on your head just 2 make you mad !
Riktigt schyssta :) kul att bra proddare lägger ut som free. Uppskattar det. peace.
www.myspace.com/jonis016
Älska nummer 2 ^^
i do this cuz i like it, And i spin on your head just 2 make you mad !
låter fett nice !
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
vänta hooold on, jag har ju två verser på första där, what's up with that?
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
fett fett, ni som har låtar klara kan ju posta o lägga upp länk till låten i den här tråden!
Moderator
2008-07-27 20:34
jag diggar det jag hör iaf :) Peace !
Riktigt grymma beats!!! Grymt att du gör sånt här ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack så mycket alla. I vanliga fall har jag nästan alltid sålt beats, ger aldrig ut gratis. Men med tanke på min nya hemsida så tänkte jag ge er alla 5 freebeats :)
alla va ju sjukt mäktiga med diggade det sista extra mycket!! Fet nice, helt enkelt grymt bra skit :)
I do tha Pimpstyle in my Bunnyway
Upp för LEONTIN !
Mc´s Spottar Verbalt
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Promotor
2008-07-30 02:24
Lyssnat igenom dina beats och DAMN! hann inte lyssna klart innan zipfilen hamnade på skrivbordet! Hoppas det blir använding av detta! pz
Otis_ Micke satte på låten lite snabbt, o det lät helt okej det jag hörde, ska lyssna noga sen när jag är hemma. Optimistisk Okej nice, blir det nått av det så posta gärna länken till låten i denna tråd!
Folks! Ser sidan konstigt ut för er? Att nån text inte ligger rätt osv, att det ligger lite här och där, för nån sa att det ser konstigt ut, han använder Fire Fox, men i explorer på min tjejs data ser det normalt ut. Och hos mig oxå...:s
Levi din lilla pojk!Du vet att jag gillar i stort sett allt du gör, väntar på att du ska välja ut något beat åt mig till mixtapet för jag kan fan inte bestämma mig...Måste komma ur min skrivtorka också, helvete.
Hamnarbetare är inget djur C75, fattar du?
alltså era dårar,folk betalar för sånt här
Jävligt tunga grejer.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Skivsamlare
2008-08-04 03:08
riktigt bra detta :) Upp !
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
mkt nice beats
some incredible shit
Tunga beats mannen! *Kalofsh mir Shqipe* ;) /abbe-loo
Länge Lever Svensk Hiphop!
hehe de betyder god fortsättning ;) Peyzeeeeeee
Länge Lever Svensk Hiphop!
man kan ju inte ladda ner dom? Det står typ att platsen inte är tillgänglig elr nåt..
Bildar ord av bilder