Dimer - Freebeat!! till den som vill ha!
http://www.speedyshare.com/179820115.html Varsågoda!! lägger ni nått på de så länka till de här, eller bara hör av dig här på whoa till mig så jag får lyssna på resultatet iaf! Beatet http://www.speedyshare.com/179820115.html
vill inte bli känd vill bara göra min röst hörd och inte sitta och ta skit och hålla käften
jävligt fett faktist!! bästa free jag hört här på whoa garanterat
Lillmatte
tack som fan! kul och höra=) hoppas fler kommer gilla det och spela in nått!
Kändes jäääkligt Fattaru, inget negativt. Det gillas. Kommer dock inte kicka på det, är lite för negativt inställd till freebeats ;)
Skönt som fan faktiskt kommer nog bli en kick på detta skickar direkt ja har kickat så kanske vi kan komma överens med andra beats också?
du är riktigt bränd mannen! den här hade jag offrat några hundra lappar för! men men måste oxå säga som nån annan sa i tråden ABSOLUT det bästa beatet som släppts free på den här sidan iaf! bir kick, spikad kick! HOLLA tackar mannen!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
fan vad bra ! jag kickar lätt
hehe kul att ni verkar gilla det!
kanske slänger upp lite fler inom en snar framtid!
ska rensa bort "biblioteket".
håll koll på min myspace med, dyker upp lite nytt där titt som tätt!
Länk till http://www.myspace.com/dimerone <- dock inte free, iaf inte till vem som helst!
peace!
fan va härligt, det här var det bästa jag hört på länge :)
riktigt gryyymt gjort detta var bland det skönaste jag hört på länge ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sjukt fett!
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
fan vad jävla skönt beat! inte omöjligt om jag skriver till de här beatet!
kul att ni diggar de! som sagt, kommer mer imon kort! håll ett öga öppet! peace!!
utan tvekan bland topp5 bästa freebeats på whoa som släppts. Eller varför inte det BÄSTA? A jag har svårt o bestämma mig, hur som helst JÄVLIGT grymt. ... och det är jäävligt bra att du har en lite mer unik stil. Blir så jobbigt om alla kör på samma, men det här känns orginellt o bra fan :P
hehe tack! glöm inte skicka till mig om ni spelar in! peace!
Fetaste freebeatet någonsin här på whoa ! älskar det :D garanterat kick på detta. TACK ! Peace
www.myspace.com/lejonkungen
jag ska kicka ! fan jag kunde ha köpt detta av dig !!! haha
Whoa.nu jag e hiphop gud !
Som alla redan har sagt, helt sjukt bra. För tankarna tillbaka till svensk hiphops storhetstid. "Top dogz" med Petter och Looptroop är det första som kommer upp i huvudet. Usch vad bra alltså. Vill kicka på det, men tror knappt att jag vågar. Så jävla mäktigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett som fan, blir kick på detta :)
=) Ni som kickar nått på de. glöm inte visa det för mig bara=) peace!
Snyggt bro´ ; )
Ålltzen, Växjö, Bremen.
jävligt cleant :)
Bildar ord av bilder
riktigt skönt !
http://www.myspace.com/nicklasfast
undar bara är det 16 bars per vers å 8 bars på reffen eller hur är det, Gillar verkligen beatet ska se om ja får till nåt shysst på det
Joppee Klicka på länken och kolla efter själv...
Speedyshare länken? där står det väl inte hur många bars det är per vers
Jag och en homeboy har redan kickat på det, nu ska vi bara hitta en duktig mixare sen släpper vi den =) Tack för ett bra beat,pz!
Nej, men du kan väl skriva texten till beatet? Det känns ju överflödigt att fråga hur många bars du ska skriva, för att sedan skriva dessa, och sen kicka dem på beatet. Onödig mellanhandel.
det är 16 bars vers 8 ref osv... om du är osäker så är det bara räkna=) lycka till med skrivandet! xtrazie - Skicka sen=)
shit! vad chockad jag blev över att hitta ett sånt här beat på whoa.. om jag börjar kicka kommer en av dom första verserna göras till detta beatet, helt klart. keep up
Scrotum menade inte så tänkte bara att de vore bra att veta hur många bars de är per vers... Dimer tack!... och tack för ett kung beat
så jävla skönt, blir nog kick på denna!
-
Joppee ...och det är jättesvårt att räkna själv?
feting helt klart
doonplume@hot...
Joppee är en utsatt man. haha
So?
Sjukt skönt beat asså, blir att kicka på det dirr! Tack som fan :)