Producent
2009-12-20 19:52
låter bra! someday beatet är riktigt bra!
yo marc, överfeta beat som vanligt, gilla dina druummsss, the most important insturment!! =) jag och Side Effectz släpper Mixtape i början på nästa år, hade vatt tungt om vi kunde köra på ngt beat? tro ditt stuk passa in , hör av dig ! aots
Pandilla AOTS www.soundcloud.com/akopalips www.sideeffectzmusic.com
Producent
2009-12-21 20:11
Tackar! BoLCe hojta till via PM!
Riktigt tunga trummor! Sköna beats överlag. Big up!
Droppar fett tungt, som en brinnande komet // Lägger det flummigt som en stenhög poet //
Producent
2009-12-22 14:33
Producent
2009-12-23 12:43
Producent
2009-12-27 00:53
Moderator
2009-12-27 10:57
Skön jävla feeling i dina beats mannen! :D diggade alla du hade på spacen
//TW
Producent
2009-12-28 01:00
Tackar, kul att du diggar och tar dig tid att kommentera!
Riktigt Sköna beats man ;)
kärt barn har många namn
Riktigt jävla grymt beat ! Love (L)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Producent
2009-12-30 20:33
Wow! tackar :) Keep em coming!
Redaktionen
2010-01-03 13:48
Producent
2010-01-05 16:37
fyfan va tunga, letat länge efter såna här dyrbara beats ;)
"hela dan varje dag"
Producent
2010-01-06 15:42
paanou: Det är bara att du hojtar till om du vill köpa!
rådigga detta beatet! fan att de inte va free :( hojta på mig om de finns ngt sätt man skulle kunna få de.. lovar att propsa dig isåfall o ge beatet rättvisa! ;D PS. digga allt på sidan :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Producent
2010-01-07 19:37
Dizzy89: Tackar kul att du diggar!
Tyvärr så är alla beatsen upptagna förutom (
Someday Beatet ) som är till salu + ett till beat (
U Made Me ) som finns på min hemsida:
www.MarcSwing.com Vid snabb affär så kan vi säkert komma överens om nå bra pris om du är intresserad??
Hör av dig!
Lät riktigt tungt, MPC2000XL sound över det hela, kan det stämma?
Louie Berg ger sitt bidrag till mångkulturen https://soundcloud.com/louie-berg
Producent
2010-01-13 18:34
Njaaa du var nära, Jag rockar mpc 2500 :)
Ofan, hehe, tyckte jag kände igen gunget ;) Sugen på att höra mer av dina grejer. Hör gärna av dig
[email protected] Love & Bless
Louie B
Louie Berg ger sitt bidrag till mångkulturen https://soundcloud.com/louie-berg
Producent
2010-01-16 18:37
Tackar! Det är bara att checka in min hemsida eller myspace lite då och då, jag brukar lägga upp lite beats till salu ibland. ONE!
Du är grym på det du gör, Keep It Up!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-01-18 19:07
Riktigt fresh! haha jag som typ blev avis av hur du kunde få så många kommentarer men sen insåg jag att de va typ du som uppa hela tiden... haha gör du alla beats med mpc?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Producent
2010-01-19 20:37
Manel: Tackar! Jadu det är ju lite små svårt att inte uppa en tråd när man tackar folk för att dom tar sig tid att kommentera? Jag gör det mesta i mpc'n men jag kombinerar mycke med dator.
glöm den fira världen marc släpper endast kvalite och därför kostar det en slarre aiiit den som är äkta med sin musik och sina project lägger sin själ i sin musik om du är en seriös rappers och låt skrivare så vill man sitta leta free beats hela tiden så ser man väldigt oseriös ut klart man ska pejja flör sitt och ha ägande rätt på shitten och framför allt ingen annan har reccat på skiten och du är en duktig djävel på rappa sjunga eftersom marc är en bred producent kan göra i stort sett dom flesta stilar du ber han om han skräddar syr lätt det du vill men likaväl som du vet hur det är att lägga ner glöd tid på en text och skulel du villa bara ge bort den till en rappaers då om du skrivit den dont think sooooo så sätt igång kolla vad som är nåt av värde skänka bort en text skänka bort ett beats illr få nåt utav det peace all på whoa gabbe mc bless dont stress you will get suchsess.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt bra beats Marc, keep it up!!
soundcloud.com/jerrones
Producent
2010-01-24 14:57