I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] 10 Nya beats! - EB Productions

Vår Hiphop - Beats

   

2010-05-13 19:26

[Säljes] 10 Nya beats! - EB Productions

Tjena allihop!
Tillbaka igen, denna gången med 10 beats! Allting säljes exklusivt, och 2 stycken har blivit nappade redan så se till att inte vänta för länge!
Ni vet vad som gäller, 200 kr st men jag går med på paket priser, det är bara att kontakta mig så diskuterar vi det!
Jag har väldigt blandade beats den här gången, vill att ni sak ha lite mer att välja mellan! Jag kan tänkas göra lite små ändringar här och där men som sagt kontakta mig i PM eller liknande så diskuterar vi det!

Längst upp på myspacen som vanligt!

http://www.myspace.com/ebprodbeats

Jag har väldigt många saker på gång just nu, så håll er uppdaterade! Är bl.a igång med ett Remix-Projekt som planeras släppas om typ en månad eller så, Green Music Vol.3 är även på väg, samt ett hemligt projekt (Det komemr bli stort kan jag säga!).

Glöm inte att tanka ner Markes senaste EP "Marke Emery" där jag producerade låten "Meditera" med Mike och Organismen!

Peace!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.