I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Söker kritik] Tre beats. Ger du mig kritik så får du kritik av mig.

Vår Hiphop - Beats

2011-05-06 23:53

[Söker kritik] Tre beats. Ger du mig kritik så får du kritik av mig.

Efter att ha läst om hur dåligt beatforumet är här på whoa så tar jag saken i egna händer och försöka styra upp ett system som finns på bland annat futureproducers.com

nr1

nr2

nr3

Ge mig kritik på ett beat så ger jag dig kritik på ett beat.
Osv.

2011-05-07 09:03
Nr1, Skönt skitigt, jävligt flytande känsla.

Nr2 Grymt sväng, skön sampling med blåset, å lite shuffel feeling!

Nr3 Oxå jävligt skön känsla!

Jäääävligt bra beats.
Beats som står sig bäst utan rap/sång tycker ja. Riktigt sköna som instrumentaler!
Grymt jobbat!

2011-05-08 17:48
uppskattar det imchi!

Droppa gärna länkar till nån tråd du skapat där jag kan ge tillbaka feedbacken!

2011-05-08 18:04
Hur feta beats som helst, diggas! Lite konstiga breakes ibland, tycker jag, inte drumbreaks, utan pauserna mitt i låtarna, arbeta mer med de så får de ännu härligare flyt. Trummorna är sickness.

Keep it up!
Peace

2011-05-08 18:16
#1 Stenhård vocal cut! Allt flyter ihop lika snyggt som vanligt. Beautiful insanity som någon sa, helt rätt.

#2 Den här hade riktigt svettiga trumpeter/tromboner. Tyckte det var ett riktigt schysst swing i trummorna också.

#3 Subtil progression. Diggar det! Snyggt break med vokalerna. Trippigt!

Allt som allt tycker jag att det är skandal att du ska behöva skriva ''Ger du mig kritik så får du kritik av mig.'' på såna här feta dängor. Antingen har folk glömt hur musik ska låta eller så är forumet dött. =/

2011-05-08 20:07
@thewackness

Ska kämpa vidare med trummorna.
kul att du gillar dom!

@sonnysupreme

Jag tror att Beats-forumet bara behöver lite bättre struktur när det kommer till att ge och få feedback på sin och andras musik.

2011-05-08 20:07
Kul att du gillade beatsen förresten sonny, det uppskattas!!!