I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Benji vs Ronnie Clip

Vår Hiphop - Breaking

2004-03-31 22:43
vem är vem? =)
Jag är söt!

2004-04-05 07:05
Ronnie vann lätt, killen äter Benji med kniv och gaffel och torkar sej om mun med en siden servett :)
Dessutom har jag märkt att Benji har konstiga vanor, drar ner byxor och taffsar pá pung...hmmm undrar vad som kommer next, haha!
Pippi for President!!!

2004-04-07 18:19
OTG, Benchi, Paul och Agility: Jag föreslår/förväntar mig att ni skriver ut denna tråd och lämnar in den till era respektive svenskalärare(om ni är i den situationen att ni har sådana) som ett exempel på en mycket bra argumentation! :)

Föresten: OFFTOPIC.OFFTOPIC.OFFTOPIC (gäller mig själv)

2004-04-07 19:19
hehe sääääänt :D
Han ljuger ja svär på abåa!

2004-04-09 11:41
Ronnie var lite off, men var ändå bättre än Benji (vafan ska han alltid dansa mot publiken för?). Ronnies transitions var inte att leka med... hade också roligare moves överlag. Satt mest och undrade när Benji skulle slå knut på sig själv :)
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost

2004-04-10 19:21
Se det mer såhär:

Du förlorar ett battle som du tycker själv du vann (vilket är klart att du får tycka), vad är bäst att göra:

1. Tycka att du vann för att du körde det som bboying handlar om för dig. (Klart du Får tycka det)

2. Träna hårt så att du kan vinna nästa gång. Alltså att du är bättre på din grej (vad bboying är för dig) än vad han är på sin grej (vad bboying är för honom).

Otg verkade bara blanda ihop det med att inte få tycka som man vill. Han argumenterade för att få tycka som man vill och jag argumenterade för att göra någonting åt det faktumet att man förlorade.

Peace