Whoas Bäste Emcee
Jaa, vem tycker ni är Whoas bästa Emcee? My list: 1.Flame/Flam3_Boy (hihi) 2.Niprone/ 3.Xeilon/SayLong 4.Taylor/TayTay (!?) 5.Exitus/Tussen (!?) 6.Marty (Marschty) 7.Mickelito/Gangsta Mike (ellelr hur?) 8.Callecuttar/CalleCuttish 9.Vicolino/Mofeta 10.Fonky-Fresh/Kändes alltid "DonkyKong krystat nick förut :P) (!?) Nu är inte alla i ordning
soundcloud.com/brormusk/sets
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Tycker verkligen inte fonky-fresh passar in. Men annars så har vi ju hiphop eliten på whoa som timbuktu, organism12, Kashal-T osv. Sen om du vill utse bästa whoa rappare så blir det som loserawards dom brukar ha innan oscarsgalan.
Follow the dao, right about....NOW!
Fuzz e timbuktu JuJu eller?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Fonky fresh? hahaaha hHA.. Tycker det är Febril Anomali Degone Paco Vicelino Mickelito Callecuttar..
Motorisk Afasi eller Pro.. P.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill
vad heter motorisk afasi på whoa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ingen aning. Antar att han finns bara.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill
Oj vad skriver jag. Lönlös ska det stå. inte Anomali.
T-roc
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det e jag .. helt klart..
:D Jag lägger min på BT!! och MC Robah Mååthafuckaz
Adams-Ray Kihlen Afasi Ågren Pro P är väl de som platsar i mina ögon..
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
att nämna folk som org 12 i en sån här topic känns ju bara löjligt, det är ju artister som gjort sig kända via whoa som kan inräknas. iaf i mina ögon. därför är den enda värd att nämna Vanek
Jag är starkat i världen
jag syftar på dom som droppar låtar hära, är aktiv på whoa och inte bara har blivit whoa-kändisar och dissat det utan tack osv ;)
sedan "UPPAR" man en gång
Aight! Upp^^ igen då ;)
Ågren Benyah Spakur Allyawan Kashal Tee One-2
Vanek också.. + lite fler förmodligen. Orkar inte mer, förlåt att jag skriver
jag syftar på dom som droppar låtar hära, är aktiv på whoa och inte bara har blivit whoa-kändisar och dissat det utan tack osv ;) sådära, igen läs denna gång!
Michael äger alla här hursomhelst, så sluta bara tro annat.. ;P
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Hmmm! Jag tror inte direkt grabbar som Org 12, Kashal Tee, Pst Q grillar att bli rankade whoa - rappare... Men om vi snackar typ Mickelito, Exitus och alla de där som är med i WM... Så tycker jag inte att NÅGON håller måttet med Vicolino & Allyawan.. en jävla klass för sig!
Eller var med i WM!
Zenon Prota for president
///
degone, paulice och lönlös
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
slusken då ?
nejnej, du är skönare
degone :)
/// Våning Fyra
Utan inbördes ordning: Mofeta Alyawan Paco Ruztel Forty4 Degone Pluralis Callecuttar Mickelito Xeilon
What would macgyver do?
Uhh!
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
bucc, flame, beväpnad tjockis, niprone m fl..
Lugn!
Whoa mc's sitter bara hemma å gör låtar för att kunna lägga ut dom här å mäta kuken.. men de finns ju varken själ lr hjärna bakom, bara en massa "JAG VILL BLI NÅT!!".. gatan har blivit ersatt av datan.. så jävla pinsamt!
Buz och what the fuck vet du om det? folk kanske inte har nån möjlighet att lägga upp sina låtar någon annanstans.
Buzdead: det ligger dels en poäng i det du säger dels inte.. för i alla fall där jag bor har vi ingen "gata" och det trivs i alla fall jag med.. det är skönt att kunna lägga upp låtar och låta andra utövare kritisera utan att ens peeps ska rida en och få en att tro att man är bra. Beror ju helt på hur stor scenen är i sin stad.. jag skulle nog inte sitta på whoa särskilt mycket om jag bodde i Stockholm men..
lägger upp lite nya .. Inte alla jag anser som dom bästa men dessa är bra!. nu slänger jag upp massa: Engelska: Flame Niprone Xeilon Raat Himself Vicolino Allyawan! Kamasutra Davidlillo ---------------------------------------- ---------------------- Svenska: Subdominant Mofeta Flame Exitus Mickelito Callecuttar Idiotförklarad Lil John är väl ok Fonky-Fresh JoJo Spyder Nu har jag nog glömt en massa, men då får jag väl uppdatera! Fetstil: Dom som är riktigt bra rappare!
Mickelito är högst uppe iaf ;) Sedan Mofeta ;) Och sen Callecuttar ;)
Danish Production
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
haha :D nä, men den jag nog personligen tycker e bäst på whoa är nog Pure Purpose :)... sen e Allyawan grymt tajjt oxå...
http://www.myspace.com/akinonline
jag säger : Michael BT Lil_John Vicolino /Mofeta Taylor Piiiz
Upp Upp :)
holler fast vid zenon prota!!!
///
Tck så mycket, Schri ! Själv måste jag utnämna mig själv , DaBBe och Taylor som de bäste här...De som har hört Taylors låt "Jag ville förstå" fattar vad jag menar...
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
JoJo, klart man tar sig själv som en bra MC men ska du gämföra DaBBe med Taylor? ... .. Nog kan jag fatta varför du ser han som en bra Emcee.. men DaBBe är knappast en av Whoa's bästa emcee!
:) De som inte är bäst enligt de på Whoa, är alltid de bästa i verkligheten! Min teori...
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.