mina favorit rader är nog : jag knäcker dig gång på gång som jag knäckte TTC/ (the thing chrille) nu kommer du allt önska att du aldrig prova THC / eller : nu har du för sista gången nånsin gått emot mig och Tabell/ kommer in med den största vapenrock in i din psykcell/ tycker dom flowar ganska fint och är bra punches ;)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
"Kammel är bäst" Motivering: så jävla on point och wordig.
haha, för skoj skull så kan jag langa den här, haha, bra eller inte: skogshuggare fäller träd, backar dem fäller forwards katter dem fäller hår medan du backar och fäller tårar
jag har en feting hära jag får jag slår jag får en feting till tår hehehe lol!!...
\,,/_(>_<)_\,,/ ... e töff kan slosh... \,,/_(>_<)_\,,/
Min forumsignatur är väl en favorit. Vet faktist inte riktigt varför. Tyckte väl det fångade mig rätt bra :) Lyricists skribble 5 average lines.. and 52 battle rhymes I need 5 minutes to coreograph 52 steps to the afterlife -Är också en favorit. Det flöt så sjukt bra på beatet jag skrev det till. Her insecurites blatantly cast her reflections in her lifetime But suddenly the dandruff in her black hair turns to a nightsky -Blev nöjd med andra raden här I'm for jamaican love, fuck your constant hate I'll be there when JAH comes like Ashanti's face Effecting the single charts with lingual SARS Fuck pimps and cars, I swing more arms than Indian Gods I'm still the Don on more albums than sticker cards -Flöt också sjukt nice "One moment in Hell will grant me eternity in heaven I'll die a coward, but I will return as a rebel... " -Var en sån perfekt inledning på texten bara. I stepped out of my heretical zone I died crucified; On this electric throne -Var så perfekt slut på texten bara^ haha, det går fan itne att välja
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
han går omkring med gråten i halsen// han vill sticka härifrån,ta båten från hamnen// till en ny plats och börja om med nytt avsnitt// där allting e nice, o ingenting är av skit// tror det är mina bästa rader.. för att det flyter bra och det är bra innehåll =)
Skär upp din mage hänger dig i dina tarmar/ Som Jesus på korset fast med hängande armar/ WOOW Den satt man ju i sin andra låt :D
"Keep your friends close but your enemy closer"
Hwarang P19 schöna rakt av,, tyvärr kan jag inte skriva så fint som alla andra^
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
fan måsnsga faftar fan ingebntin edme fet ineet
fett med jubel från publiken när vi kommit ut/ vi håller huvet högt som en erigerad porrfilmskuk/ haha kanske inte den bästa men den är skön
oooooh! jag skulle aldrig ta det där!
När du har skaffat pubishår, och det va inte sperma det va spott, det såg man långtifrån
Yo' Mommas so fat, they had to change ''one size fits all'' to ''one size fits most''
Jag ångrar bara det som jag aldrig gjorde/ men man beter sig sällan som man alltid borde/ Den är så sann
Att USA är en skurkstat är recis som grenen - min ståndpunkt
skriver om horor nu du toppar änna denna listan inga mordhot nu, men ja kan spränga biblan gammalt skrivande, ganska rolig tycker jag :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hihi, jo! internt för oss häromkring
Jag lämnar ingenting inget halvdant brev// mitt bevis till dig är en uppskuren handled//
vad är det som är vitt, kletigt och kommer ur penis? frågar jag i förundran lång betänketid senare svarar du: "Vänta! Jag tror jag har det på tungan" -Halvkul (Jag är en sån som skrattar åt mina egna skämt)
Master of Irony
Kul att du gillar.. Jag använde den i en battle på SVU en gång, satt ganska skönt tyckte jag :P
Master of Irony
jag får en massa idéer,när jag läser era texter/ jag är jävligt tacksam för det för mitt skrivblock bara växer// lol im just pulling your legz,like a stretchbed in a torture chamber/
i punched you hard in the face bitch,now you see double/take a look in the mirror what ya se now kid, a gay couple///
Jag dunkar ner dig kraftigt som i basketboll nästa gång du ser dina skalle är ur ditt arselhål
oj "din skalle" ska de naturligtvis stå..
Din stil är smutsig & vatten hjälper inte, då du är som en brustablett
den här låten sjunger på sista versen så det är dags för mig att tänka på refängen
http://www.myspace.com/noodlestyle
"min plan är: hugga stycka, o sedan ner i min koffert som skickas till din morsa, ännu en överbelastad hjärtmuskel med en lapp där det står "hej mor här är jag som pussel"" fast fick hjälp med den har jag för mig, men blev riktigt bra tycker jag :)
Sparks last for second, But they come in numbers like rain// But if it dose so in absoulte darkness, you will rain supream// (We all want to be stars, think about it) //Pointfive
You are, Hip-Hop. www.soundcloud.com/omegamutant www.myspace.com/McPoint5
every body wanna become stars thats your biggest issue/ im a shootingstar aimin straight at your fuckin braintissue/ is that pointing enough or do you need a finger/ i expose the middle one for all you "RNB" clubsingers/ this is just rappin bullshit
i punched you hard in the face bitch,now you see double/take a look in the mirror what ya se now kid, a gay couple///
som folk har sagt innan, det är svårt att bara plocka två rader direkt ur ett sammanhang, men dessa två är jag nöjd med...inga avancerade rim, men jag får det sagt på ett jävligt bra sätt vi tackar och bockar, vi får aldrig nog för vi är tackor och bockar och får allihop
Jag kommer alltid få skit av SOC för att jag lever soft// Och nu mera är jag om jesus och bär mitt eget kors// kom jag på för två dagar sen blev rätt nöjd...
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
När du är i Åre krockar du i en slalompist / Din förmåga är inte bra för att vara rapp artist. Jävligt nöjd med den här raden, och en till. Den här batteln kommer jag att vinna med 5-noll / Dina poäng kommer bli konturen på en boll.
Den i signaturen :)
-Briljans! Jag bryter ner dig atom för atom! Jag får din pappa att önska att han använt kondom!
Briljans P17 Ass skön, verkligen :D
konturen av en bol är o ....
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Livet går vidare jag vet men baby jag hatar alla metaforer för äkta kärlek är blind och du strör salt i såren./
Inkonkret P17 vad snackar du om? :S förstog du inte min mening? :P
wahlen jo jag fattar, men en 0:a är mer oval...
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
men vad petnoga du va!! :P men du hajade poängen iaf. ;P
Its a "Ghost spelled armor in a peace of war" when I´m blazing my weed my escape from the greafe and the saint came along a planted more seeds!
along AND planted..... sorry!
kärlek försvinner inte,kärlek ändrar former
Certified Fugee Crew<br> <br> www.soundclick.com/mobproduction
Jag ser människor passera mig, alla dessa lyckliga barnfamiljer, Men ingen lägger märke till mig för jag är han som bara finns där.. Inte bästa, Men e rätt nöjd:) Kom på den nu ikväll också:)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Klart du är gangster, som får manikyr och har vårdat hår Och du och din flickvän ni passar ihop för ni suger båda två
Gråtande ställer jag mig upp med knäppta händer Pengar kanske växer på träd, men det gör inte äkta vänner
Mvh is da pimp och har fler träffar än google// Och ni skulle inte ens fatta ironi om ni festa med sober// Mest för att det rimmar soft och är två ordskämt :)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
jag är superpig som en gris i stålmannenkläder
Haha, chainz la bästa.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Iaf utalar google som gogäl och sobär
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
På den tiden var människor en plåga och droger var glädje Men ärligt talat tog jag bara LSD för att kunna påverka världen
Först & främst, väcks min största skräck när livsnjutare tar farväl Störst & bäst, släcker min törst med läsk för missbrukets 2:a skäl En brusten själ läks aldrig & i en vuxen värld är ansvar, sanning Så förstå mitt dilemma då två världar kolliderar & blir handling gillar denna men kan förstå om den inte tilltalar andra...