kanske lite nöd rimmad men ändå rolig enligt mig.. du har inga meningar tillsvars för du är ju MENINGS-LÖS !. du hade inte ens seglat hem detta om du hade medvind BÖG!. jajje
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vet ej denna e ganska kul :D jag får fett me backup, som om jag vore en jävla kung, du är som en virrig säkerhetsvakt, säkert dum,
Hahah! Fy fan va dåliga alla är!
du är jävligt dum och det enda du har i skallen- är en kula efter jag har prickat dej som lasermannen- skulle slå dej men jag slår inte kvinnor så hårt- fitta, jag tar hand om dej som en gynekolog-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
stäng igen din käft, det luktar kuk här så- hiphop är inte det enda som du suger på- ska jag tillägga..ja tkr den är rätt rolig iaf =)
återkommer när jag lagt den! beware! =P
Jag är han som tog gobbe på 14-årskalaset för att sedan förvanlda min familj till motorsågsmasakern
Martiin det är jag , det är jag som alltid knullar jag knullar oftare än vad en bagare bakar bullar
min musik är mitt luftrum som över landningsbanor/ utan de går planen upp i rök som mina handlingsvanor/ mrb/04
OPS! nu hör jag ljudet av blåsiren, så dags å tagga fort Har inte tid att vänta på att se dig bäras bort på bår, Men se det från den ljusa sidan, tiden läker dina sår..
.: Shut It :.
Kiosken(/8) http://vet.hut.nu/?id=1
haha jag vet att mina rader här sög åsne kuk :p har mycket bättre nu ... aja orka lägga upp nya ^^
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
än dom jag la där uppe ... du jag kan lova att jag har bättre men jag orkar ärligt inte lägga upp
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
WTF Fonky :O är det fonky? :O ........ ..... då ska man nog ändra :/ aja, men fan ... jag har bättre rader än så ... kan visa bara för att bevisa "stackars jävel, kommer bli skjuten vid matsalen/ Reclaim The Streets du är fucking snuten i paraden/" t.ex den är bättre än den där uppe
DC ... knip igen bara ... jag vet att du inte gillar mig, jag gillar inte dig ... så håll käft bara ... jag är på min nivå, jag utvecklas sakta, fan folk utvecklas i sitt egna tempo allright? so what ... jag utvecklas iaf hela motherfucking tiden, bit för bit
wtf, jag kan flerstava ... flaggstångsknopp putsare faggots snopp pussare farsots bomb pushare hardcore som buade där flerstavning, så håll käft nu
Kan inte göra mycket annat än skratta.. Hahahahaha...
Småbeef, mellan Jola och Dreamcatcher Men jola sluta vara sträng som gitarrer Beatmakers
Lyricist
2006-09-11 21:41
har du hört talas om att FYLLA UT rimmen? nae tänkte väl det ... och zteve o din faggot lägg dig inte in ... jävla Dreamcatcher groupie
Spades, kallar du det där flerstava? Det var nog dom värsta nödrimmen jag nånsin sett. inget sammanhang, en del avorden finns inte ens. Hardcore som buade, Whaaat? Du är Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack! Spela minigolf istället.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Nee, spela strandtennis, det är mycket roligare än minigolf.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Fan vad dåliga alla är^ Känns som att ingen ens säger något med sina rader utan skriver först Yäää, spade_bosse här och kan rimma fett Sen tänker ni ut något som rimmar på fett. "Hmmm, vad rimmar på fett... Hmmm... Oj, torka lite sarre från mungipan... Hmm. Fett, fett fett.. Ja! Nu vet jag RÄTT!" Yäää, spade_bosse här och kan rimma fett Och alla säger något annat men jag har alltid rätt Ni varken försöker formulera er eller faktist säga någonting. Innan pennan rör papper ska ni veta vad ni vill säga och hur ni ska säga det. Lägg ned skrivandet innan ni gör er själva illa.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Sitter ner, chillar tare lugnt röker feting spliff o som ett geting stick, får jag en cp kick Sitter gutt på tungan, vet om det är den bästa men.
vet ej om.....................*
Mister Bowser is a hunchback with punchlines/ Eating MC's from lunchbags at lunchtimes/ Är jag ganska nöjd med:P
...kommer inrullandes med oväsen som pansarvagnar...
If you belive in God you belive in the ressurection, but your faith in the lord isn´t as big as my erection. you´re playing a thug a thug when you went to catholic school, the one who plays a thug n think God´s with him is a fool. now get together late me take your picktcha´s, and put them on my wall under a sign that says my bitchas. d e typ dom bästa jag kommit på :p
Don´t drink ´N´ drive, Smoke weed ´N´ Fly ..
hehe har många bra men en av dom roligaste var iaf mot en som kallade sig för "Myggan" på svu för lååång tid sen:P "Jag tar mitt fiskespö och fiskar från bryggan jag fiskar samtidigt som jag spöar upp myggan" hehe tyckte den va rolig iaf:P
...:::KING HOOD MUSIKEN I DIN SPEAKER:::...
emplee Men efter allt är jag bara en person, som lever efter en princip. KÄRLEK FÖDER KÄRLEK. HAT FÖDER HAT. Så om jag skriver dig ett kärleksbrev vad skriver du då tillbaks? i vilken låt är denna text med? skulle gärna höra, så hör av dig