hiphop/Battle server i vent!
aja, iden är att starta en ventril server där man kan battla, freestyla, diskutera hiphop, graffiti och allt möjligt. just nu är de så att jag inte kan fixa detta själv . så om nån intresserad och/elr vt hur man fixar så kan ni kontakta mej på min msn, [email protected] PS. får ursäkta om topicen är dåligt formulerad . är mitt första! ;)
haha this takes nerdiness to a whole new level. men visst, finns säkert folk som nappar. "äre nån som hört petters nya singel?????" "- aa visst är den bra??" "- aaa det är den!!"
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
eller så möter man upp lite folk å snackar/freestylar med dom?
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
wah freestyle hade varit överfett oså juh1
be the change
man hade ju lika gärna kunnat seta med texten öppen i wordpad och kört på.
> Robin Men fortfarande kul att rappa så i vent .. Roligt faan
be the change
jo men de vore nice! å så har man flera olika channels typ, graffiti, djing, emceeing, prod, turnering och myshörna så man kan chill å snacka om vad som hälst :) .
Graffare
2007-12-13 03:33
ganska soft idé endå haha
http://metafourhiphop.com/
men behöver intresserade folk:) . typ som kan göra en server! adda
[email protected] ;)
Jag kanske kan fixa en vent serv med dessa önskemål som ni vill ha:) hehe... ska höra mig lite för om serverplatser:)
Punkt26
Sen när blev konferranssamtal via Skype utdaterat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, nej då min vän :D. men de blir ganska drygt om de ska va, låt oss säga, 20 pers på en skype konferans. laggigt värre.
men asså man kan ju använda skype ti typ battle finaler osv å sen spela in hela faderalan :D
Skype är rätt jobbigt, då är ju allas mickar igång samtidigt Klockan, det är lite jobbigt :/ .. Bättre med Vent där det är click to talk funktion!
be the change
"haha this takes nerdiness to a whole new level. men visst, finns säkert folk som nappar." njaeee vet inte riktigt...jag körde live battles på www.homegrownhiphopzone.com redan 1999...sedan efter det var det yahoo chat som gällde. Men detta är en najs idé no doubt.
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
haha, jag kan styra upp server om ni fixar tillräckligt med folk.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
fint! adda
[email protected] å låt oss diskutera det. oki?
adda mej! om de här ska hända måste vi diskutera det.
Jag lär hänga där en hel del :D
Signatur?
Haha, jag vet precis hur det funkar, man fixar en dator eller liknande, så ställer man in bästa ljudkvalitén på ventrilo, och sedan ändrar man i inställningar att micken är = stereo mix (line-in) och tar bort push-to-talk, och spelar beats och har mute på allt ljud, sedan kan den snubben finnas i ett rum som heter "Beef" t.ex, och sedan under det rummet så diskuterar och bestämmer X antal som ska beefa. Sedan hoppar dom upp i beef-rummet, go go go. :)
ey på mitt röka är det hög klass, mannen vi meckar upp en tjockis med brass
ett rum som heter "Beef" t.ex, och sedan under det rummet så diskuterar och bestämmer X antal som ska beefa. Sedan hoppar dom upp i beef-rummet, go go go. :) faktiskt det fjantigaste jag hört på länge.
haha, jag håller med robin.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
alltså, är ni helt efterblivna eller?
"aja, iden är att starta en ventril server där man kan battla, freestyla, diskutera hiphop, graffiti och allt möjligt. just nu är de så att jag inte kan fixa detta själv . så om nån intresserad och/elr vt hur man fixar så kan ni kontakta mej på min msn,
[email protected] "
skrev han, och jag skrev hur det funkade, för min idé är den bästa idén om man ska skapa en ventriloserver för det, + jag va sjukt stukad och snöade in och skrev värsta förklarningen, jävla idioter.
vet ni någon bättre idé annars? fuckheads.
skulle vara rätt kul ;) skulle nog hänga där ibland iaf
din idé freddEY var den fjantigaste jag hört sen Lill John.. ska ni sitta o rappa i era headsets framför 15 whoakids som inte ens kan flerstava eller flyta med era 50cent beats? fyfan va gangsta, M@£$£@&#%/!)#/¤r!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
haha, har inte sagt att jag ska rappa, tycker också idén va fett löjlig, men sa ju hur han skulle göra.
vaddå fett löjligt? detta är för fan en chans att träna sina färdigheter förfan! nähe, vi ska leva under dessa jävla orimliga sociala normer elr? att alla ska hålla käft och och vara fucking fega jävlar som inte vågar sätta sina skills på test. så, varsågod! de är lungt men ja vet att de är många som håller med mig i det här och inte är rädd att göra sig hörd. så! någon annan som kan göra en vent server?
Hahahaha! Fan vad jag hade velat se en småfinnig cs-snubbe som sitter med sitt headset å kollar in i en skärm och försöker lägga en feting diss!!! Asså no offence, ni lägger det säkert tajt, men fan va kul att filma! Lol som ni säger... :D No offence, börja inte lacka ur på detta , hade bara en vision just och var tvungen att dela med mej...
men förihelvete, om dom ska träna sina färdigheter är det ju förfan lika bra att ställa sig framför spegeln? än att lägga upp en jävla server där snorungar kan hänga och störa sig på varandra? Och dom som är rädda för att bli hörda, kommer ändå inte att gå in på den servern, dom kommer stå framför sin spegel. och dom som vill bli hörda, köp en mick, nåra högtalare, ställ er vid kungaslottet, och skrik att ni ska våldta prinsessan.. liksom, nån jävla gräns borde det fan finnas. och nej, man får inte bättre färdigheter på att rappa för man använder sitt headset och lägger nåra rader framför femton andra finniga snorungar, man får det genom att spela in och utveklas, vilket då gör eran idé ganska meningslös när man lär sig precis lika mkt som att sitta i ventrilo med er nerds och som att stå hemma och "rappa" sin nya text i en mick ingen annan hör, och skicka låt jäveln till nåra o fråga vad dom tycker. lyricism och B&C forumen var ju för att folk ska utveklas, och hur fan har det blivit? snorungar som trycker ner och alltid samma folk, typ fem sex stycken, som kan det dom gör, och det kommer inget nytt. så, varför skulle möjligheten att verkligen skälla ut någon och klanga ner på någon genom en mick vara bättre och smartare? fortfarande samma skit ungar där som det är här på whoa? bjäär har kommit med den bästa ideén hitils oj vilket långt inlägg, vågar jag posta det tro? yepp
robinjohnson: det där va nog det onödigaste nån på hela whoa har skrivit, snälla dom vill ha onlinebattle, sen drar du upp massa annat skit, snälla käften för fan
Graffiti Cant Be Stopped
Detta bevisar att en stor del av whoa är småfinniga cs-lirare!
Löjligt att folk hatar, dom bevisar bara sin färdighet av omogenhet :) Gillar ni inte idén så helt enkelt håll käften o sluta bry er, ingen som tvingar er att hänga med Tråden handlar om att om det finns någon som kan hjälpa snubben att starta upp det här. Blir det något aktuellt i framtiden så kan ni antingen vara i ventrilon o ha lite kul och träna dina färdigheter etc, eller helt enkelt skita i det om de inte faller i smaken... Är väll förhelvete helt jävla meningslöst att sitta på whoa och hata på allt som sägs!
men komigen nu! finns de nån som kan fixa? ta min msn, berätta hur, vi fixar det tillsammans å allt blir bra
Alla som använder ventrilo är finniga snorungar! ...
Kanel: tack för upplysningen //Ydebrinkarn - nödvändiga inlägg?
Måste man spela cs för att sitta i vent?, Trodde man kunde lira dota med.... gillar denna idé
Lätt!!! Jag går fan o köper en mic first thing tomorrow isåfall
Follow the dao, right about....NOW!
Det borde väll inte vara så svårt att organisera, jag har en 100mbit lina, kan slänga upp en server bara och så kan någon langa en enkel guide på hur man använder och loggar in på ventrilo :)
Fan va bra det borde bli bara inte en massa målbrottare kommer och pajjar allt :P
Om man vill, kan man...
haha ska 14 åringen säga :) hehe
Klart det blir träning. Man kan ju ha lite moderation med på vilka som får vara där. Om några pajjar eller beter sig illa åt så kan man väl kicka dem. Ananrs är det ju att ju mer man rappar ju bättre blir man. Om man typ cyphar över vent så möter man ju fler liksinande personer och rappar antagligen mer och kanske får en temporär motivations boost som kan leda till stora saker i framtiden. Jag förstår inte varför ni hatar på denna idé jag tycker den e neat. Big ups~
Istället för alla slutar klaga? Man kan iallfall ge det en chans. Funkar det så funkar de, funkar de inte så pissa på de. Jag tycker inte det låter helt fel.
1338 one step over
robinjohansson är bara sur för att han inte kommer våga rappa där.
Och nu när jag skrev mitt förra inlägg kommer robinjohansson att skriva ett skitlångt inlägg som saknar mening.
Nej han kommer lacka ur ett par rader om att han är för bra för att sitta framför en dataskärm & rappa.. Jag skulle iof inte heller vilja sitta där på venten & köra freestyle men men... Det känns jävligt "fel" men har inga problem med att ni gör det..