Csg(cip)??
ere csg som har börja patrulera på tuden eller?! för i veckan har 4 av mina polare torskat! o de såg ut som cip! grönklädda! (va på röda linjen, linje 14).... bara undrar har alldrig sett dom tidigare!
Akta er. CSG (Commuter Security Group) är väl bara på pendeltågen? Har då inte sett dom nån annanstans, men visst numera ska man nog inte bli för förvånad över vad de som bestämmer tar sig till. De kan vara riktigt otrevliga! En polare fick hjärnskakning när han ville gå på tåget en fredagskväll!
CSG smackar på, civvarna har haffat fett me folk ut mot Kängen också. Vakta ryggen!
assa nu kan man itne lira insidor heller :P jävla fitt väktare utrora do all! fan dom sitter o trycer i förarhyttarna!
AnL P17: Hahaha, hur tror du den svenska graffiti scenen kunde existera under nittiotalet?! Den blomstrade för fan, och hade falck bakom ryggen konstant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bra med civvare.. vart fan ska all action ta vägen annars?
viasst fan klart de alltid kommer finnas väktare men allvarligt hur kul ere o torks o betala?! visst ere alltid kul me jag adrenalinet men fan allvarligt palla torska!
det ryktas om att dom jävlarna sitter i buskarna på utestationer
hahahe hej
och väntar tills det kommer någon klottrare dom kan gripa
hahahe hej
tacos: Shit det måste vara en sprillans taktik dom har..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Go CSG! Nolltolerans reprezent!
AnL P17 Den som ger sig in i leken får leken tåla.
vet bara 4 pers som har torskat
hahahe hej
__Jocke__: det fattar du väl att du inte får fråga om här. vad är det för läskigt med att folk torskar, förresten?
haschpuppie det märks tydligt hur scenen är på väg utför... på pendeln rullar knappt ingenting längre
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
såg CSG-vakter patrullera på nyår...(?!)
huset röd
angående vart dom sitter.. dom brukar sitta uppe på taket på utestationerna.. man hör dom gå på kvällen.. tro det eller ej men dom gör det.. vet inte nu om det är dom men nåra grisar sitter där uppe o spanar =)
hahaha.. men ska dit för att måla sen ska man åka in för mordförsök o skit.. hehe.. verkar onödigt fastän jag vet att du drev bara =P
CSG kan gå o dra sig i lådan eller nått !
AIK / TOTTENHAM
zwooosh håller med dej sluta snacka!! csg kollar whoa det gjorde iaf ciparna när vi snacka med dom sa dom det!!!
www.Myspace.com/theandena
Men är ni dumma i huvet eller? Haha, vad skulle det spela för roll om CSG läste detta? Fan herregud, vad ere vi gör? Vi informerar och konstaterar. Knappast något dom har nytta av att veta, antagligen vill de att folk skall veta att dom finns. Jävla puckon!
Efter att ja o nåra poalre kört en Utestation mitt ute i ingenstans så ser vi två(?) grönklääda komma upp i stationshuset med hiss.. Stationen är för övrigt stängd på natten så hade dom öppnat en fet grind.. Vi reagerade inte så mkt, o tänkte att det typ var citypendeln-snubbar.. Scary shiet.. ;)
zwooosh haha... det rättfärdigar bara mitt betyg i svenska
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
Äh vafan dom e inge farliga, dom e nästan lika gammla som ni själva är. Spring eller nåt, funkar inte det så suger ni, typ som mig. :)
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
kolla alltid bakåt säger jag bara, ser ni nån gå efter er så var på dne säkra sidan o spring. kan se lite flummigt ut, men dte är de värt
csg står för civila spanings gruppen och är ett hederligt yrkesfolk med höga ambitioner vad det gäller gripande av skadegörare i alla åldrar vilket är fullt förståeligt med tanke på vad sanering kostar nuförtiden.
-GoLiAtH- F14 Mm, jag hörde om när du blev plockad av dom medans du skrev på fönsterlisten i tunnelbanan, med blyerts. =P
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
har aldrig sätt en cip/csg :are på gröna iaf.. har inte hört nått om civvare där heller.. som en vis man sa hällre dubbelt så många väktare, och hälvten så många toys, än tvärt om..
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
mm civvare är för roliga.. brukar häcka i alvik ibland, längst bort på perrongen, "där tåg-förarna" har ett kontor typ
ja tror de e samma som cip
dom har ju bara bytt namn
Rödskägget är legend, har hört åtskilliga om honom. Förövrigt hör det väl till allmänbildningen att man checkar hytten innan man kör insidor? Eller?
det behövs ett par bruta armar, en skallskada, några benbrott osv för att statuera exempel. det är det språket pundarbracket förstår. det är ju bra att du är komplett sinnessjuk...
klottrare = har befogenhet att lägga benen på ryggen i krisartade situationer samt att inte gola ner polare vid eventuellt gripande.
sätt en väktare 2 dagar i rad på gröna, som såg duktigt spöad ut.. jävligt sne näsa, brustet ögonbryn plåster här o där, han grymtade nått när ja hånflimade, när han uppmanade mig att ta ner fötterna från sätet! tillägg: han va inte csg väktare
releze: ifall du tycker att det är bra att väktare i kollektivtrafiken utför grova övergrepp av den sorten på människor med missbruksproblem så kan jag bara beklaga . då är du fan i mig inte klok. hellre våldsamma väktare än en hoper crackspeedade idioter. om man tror att det är de enda valmöjligheterna som finns så har man inte tänkt så långt. det handlar väl för fan om att skapa de sociala förutsättningarna för ett samhälle utan missbrukare. inte om att sparka in skallen på folk för att de röker crack eller whatever.
nä, jag antar att vi helt enkelt är oense kring den frågan.
Problemet är att väktarna är en bunt inkompetenta, fega jävla hyndor som endast vill bruka våld mot samhällets lägre stående. Klart som fan att uteliggare och klottrare blir lätta byten för dom jävlarna, det värsta är att dom älskar det. Nackskott på alla ohederliga väktare! Nej jag vill inte "dra alla över en kant" som det heter på Soc, men jag har då aldrig träffat nån hederlig väktare. Iallafall ingen som gjort ett såpass bra intryck att jag skulle haft anledning att ändra uppfattning! Vi lever i en jävlar väktarstat! Väktare måste tyvärr finnas för att sköta vissa saker där polisen inte räcker till. Tyvärr, blir väktarna bara fler o fler överallt hela tiden. Av nån anledning känner jag mig säkrare när polisen kommer till platsen.
såg en csg-bil längst roslagsbananen inatt.. det va läskigt.
frågor på det?
"haha vme bryr sig om dom ser??? csg dom e ju riktiga töntar vissa kan ialfall ge dom lite pissk haha när dom e många e dom balla men när man har ne efter sig så stönar dom efter hjälp av sina kollegor jävla töntar luktar bajs gör dom också äckliga människor." Jag trodde du var häftig, tills jag såg "när man har en efter sig". Hade du vart ball så hade ju väktaren varit framför!
för sent
det skönaste e att dom skryter om sina grip här på whoa......hahahahahaha patetiska idioter. skönt att man har ett liv vid sidan av, något som dessa gamla(!?!) rävar helt verkar sakna.
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!
dem är inte grymma, dem är vidriga...
HYLLA FYLLA!!!!!!!!!!
öhhh dom kan vara typ varsom helst nära stationen där dom ser er sen låter dom e rgå typ nårra meter sen kommer alla fram..och ibland filmar dom :S filmstjärna
Nu skräms dom ordentligt! Fett me torskar bara på ett fåtal veckor!
bunji: Spara spekulationer för dig själv är du snäll.
dags att gå ut o fotta stekare!!!
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!
sluta bomba ensamma då ha alltid 3-4 polare med en teleskopbatong var, kommer de fram så springer de garenterat tillbaka, har fungerat på securitas och falck väktare så varför ska det inte fungera på CSG
FunkyOnee Ska inte säga att ja förespråkar våld, but you got a good point :)
-ID- Pigs suporting slaughter
fast jag tror ej att dem kommer kunna hålla så här stark säkerhet jämt.. dem skrämmer nog upp folk lite extra nu i början..
HYLLA FYLLA!!!!!!!!!!