rinnande pennor
hur får man sånna dära ''rag-pennor'' att rinna? ...håller nämligen på med nårra tavlor o jag vill få en sån där 'rinnande/dropp'' effekt på den... jag köpte den här från highlights www.highlights.nu 30mm dock får jag ingen sån effekt..., måste man fylla på med extra ink.? eller kanske me vatten..eller har jag köprt fel penna? hjälp. thx
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
'tag pennor' =P
pumpa ut färg som satan bah :)
va ere för skillnad på en vanlig 3a och den på bilden?
hahahe hej
aha..! =P ok..., ni kan knaske inte rekomendera nån penna som rinner myk? =P thx.
Beror ju på vad du har i pennan till stor del.
posca
ULTRAS NORD STOCKHOLM!
det där är en marker, ingen pump med andra ord.
eller så köper du en pump och håller den intryckt när du kör..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men jag fattar inte?, får man rinn av pennan på bilden längst upp eller inte
hahahe hej
bygg en egen alla är ju så jävla handikappade när det gäller att vara kreativ.
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
om ni e slöa köp reflexdressing på hl. då slipper du köpa ink o fylla på
Berro va e reflexdressing?
köp en pump marker o pumpa som en tok tills det rinner
KÖP SKOKRÄM!!!!!!!!!!!
www.Myspace.com/theandena
Spruta in acceton i botten på penna där du kan öppna, ta rätt så mycket, skaka lite, sen kommer det nog rinna ska du se...!
zwooosh dom e bra...
huset röd
antingen kör du en skokräm o fyller med nå skönt bläck..eller så överfyller du din nya penna och trycker in udden tills det nästan sprutar ut färg..akta kläder och sånt bara
hehe...thx grabbar, jag ska dra till highlights ida o fixa skiten =) thx. !
hallå, snubben ska göra rinn på sina tavlor inte bomba ute på stan det räcker med t ex en posca penna o som alla andra säger pumpa den eller hålla spetsen inne så rinner det
löglög
köp vilken penna som helst och pumpa samtigt som du drar med den väldigt hårt på matrialet.
spliff macht frei
amatör, använd ditt huvud, banka det hårt mot något så ska du se att det rinner.
*lol*
om du gör tavlor kan du spä ut färgen med vatten o sne pumpa den som satan
Det brukar underlätta om man tar bort udden innan man fyller på pennan och perforerar den vertikalt med en tjock nål så den blir mer porös och har små ihåligheter bläcket gillar att lattja i.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
morgontrött jag undrar också :P till min hemsida :D
har inte gjort den än, har inte fått in några recept:((
Narvsvärta. Close, but no cigar.
Infärgningsmedel för läder.
lorros den var bra :) amfetamin... var köper man det?
Färgaffärer och läderaffärer.
okej, kom med fler, om det skall bli någon sida med många recept.
gooliath men den rinner FÖR mycket, koka den sedan lägger man i lite sprit :)
den där pennan är så in i helvetes torr
morgontrött ta nån behållare av nått slag, vi sejer en sån man har brustabletter i. skumgummi & strumpa. det måste inte vara mer avancerat
det har du så rätt i. men om man sysslar med grafitti ska man vara kreativ. så sådans frågor som dom nu tog upp, hur man bygger en egen penna. prova på, det är så man lär sej.
Efter ha läst hella tråden, så har ni inte kommit fram till not. Det här är whoa graff forumet va? :P
ReM du har så rätt så rätt..
BAHP SKA SVARA PÅ FRÅGORNA! 1) . hur får man sånna dära ''tag-pennor'' att rinna? svar: man trycker dom mot ett matrial ganska hårt x antal ggr! ---------------------------------------- ------------------ 2) . Måste jag fylla med extra ink? svar: Det skulle underlätta , prova med aceton , thinner eller något annat liknande. ---------------------------------------- ------------------ 3) . Har jag köpte fel penna? svar: Ja. köp en posca eller likande , säg till dom på highlights att du vill ha en penna med pump, och blanda in thinner om du vill att det ska rinna mer.. ---------------------------------------- ------------------ Fred!
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
Ja, folk verkar vara så himla korkade, kan du inte gå till hl från början o be om en penna med gött flow. Eller hur man gör en penna, ta en behållare o kör ner lite skumgummi eller en tygbit och tejpa duktigt så rinner det som fan. Alltså, vissa saker måste man ju försöka prova sig fram till själv, man behöveri nte starta en tråd för såna här frågor enligt mig. Sen att man inte vet vad för ink man ska ha i den och sådant, det förstår jag att man frågar om..
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
^nej
www.myspace.com/psyenceuromaniac
bara köpa lite dinferno å pumpa ut färg som satan. funkar alltid för mig ...
Whiskey & Cola !.
samelo P15: filter pennor suger. iaf dom flesta. om du kollar runt udden så är det massa mellanrum. där rinner färgen bara igenom. så det är nog ingen bra ide det där. såvida du inte vill ha färg över hela dig =)
Whiskey & Cola !.
samelo P15: www.hiphop.nu , www.highlights.nu är dom bästa enligt mig.
Whiskey & Cola !.
samelo P15 : nej. enligt mig suger filterpennor totalt. har ingen aning hur man får i ink i dom utan att det rinner ut lika fort igen. jaja. bara att testa dig fram.... de blir säkert bra
Whiskey & Cola !.
samelo P15 Ta lacknafta och häll i lite i en filterpenna, jag tror det funkar :)
toy host host
men kör med burk din fjolla.
"asså när vi bajsade var vi kungar"
psycho black...?
ALF Toys Al Mighty