dede P0: oneline ligger i malmö? :P dessutom så är det skitsamma vad ni länkar, ängelholm, malmö etc etc. 35kr/can montana black blir ändå det billigaste priset i skåne! trademoney P1: hahaha
attaa oj =) tänkte fel :P det är väll en VÄGG som är i ängelholm? har nog målat för mycket utan gasmask.. :P
ja och en affär men den heter inte oneline. eller jag vet inte va den heter men det finns iallafall en affär i malmö som heter oneline :P
SånKille: Det är väl lika bad med icke toys som har taskig attityd?
strength
Den som börjar får skiten ta
Man får inga långvariga hjärnskador av att måla...
fast ibland undrar man..
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
knugen om du syftar på "...har nog målat för mycket utan gasmask.. :P " som jag sa innan, så skämtade jag bara :D
apapapa Glömmer du est och smek crew? =)
Tack för alla förslag och kommentarer ang. affären. Det blir trotsallt ett öppnande till våren 2006. Mer om tid och plats för öppnandet kommer jag skriva här och kommer finnas affischerat i helsingborg.
attaa jag skulle kunna kyssa dej :D
bruksgatan niiice. faktiskt bra läge som fan.
SKU - SKU - SKULASON!
ja det är ju nice ;D men är det inte ngn som har ngra förslag om vad ni tycker ta in?
om ni inte har koll på vad writers vill köpa så kanske det kan bli svårt att driva en sån verksamhet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det hade nog blivit bra ;)
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube. Copy/Paste if you still listen to real hip hop
lifeforms; vi har rätt så bra koll i och med att en av oss målar och vet vilka burkar och caps hans gillar men vi tänkte att köra lite större och gå direkt på vad konsumenterna vill ha för det är ju dom som köper prylarna inte sant? men vi är rätt inne på ett stort sortiment av montana black å caps av alla dess sorter och även några aerosol art(proline) burkar.
"imagination is the only weapon against reality"
är det brats som tänker starta butiken ? förklara annars hur ett gäng 17 åringar ska företagsregistrera, betala en hyra på bruksgatan och köpa in burkar för över 20 000 kr ? Bara en fundering....och sen försöka få det att gå runt på 5-6 aktiva målare ? Snälla ni tänk efter lite innan ni sätter er i några korkade skuldfällor som jag tycker att det bara stinker om just nu. (ja man måste köpa minst en pall + 1 kr i frakt för varje burk)
det låter alldeles utmärkt
2007 (vad är 2006?)
Vegan-Jihad P60: För det första så är jag 18, snart 19 och har mvg i både företags ekonomi och småföretagande. och BeroR är 18 om ngn månad bara. För det andra så är vi inte "brats" både jag och BeroR kommer från arbetar familjer och är långt ifrån överklass. Även om du inte visste det så när man ska öppna en affär så grundar det hela sig på en affärsidé och utefter det en plan hur saker och ting ska gå till väga, kundundersökningar m.m. Vi tänker inte heller "försöka få det att gå runt" på 5-6 aktiva målare, med tanke på att vi kommer ha lägsta priserna i skåne så kommer folk högst troligen komma från närliggande kommuner och köpa. Det blir även billigare att handla hos oss än att åka till kph och köpa. Sen till det där med "skuldfällor"... Ursäkta men så dumma är vi inte så att vi tar lån till en sådan här grejj. Vi har sparat ihop pengar, jobb, studiebidrag etc. Och nej man behöver inte köpa en pall. En pall ligger på 643 cans och minimalt inköp är 500, d.v.s mindre än en pall. Sisst men inte minst så ligger frakten på 0.83kr/can, inte 1kr... Sen så är det ju så att hela meningen med den här affären är inte att vi på ngt sätt ska bli ett enormt multinationellt företag och tjäna miljardsummor varje minut. Bara det går runt som sagt behöver inte tjäna ngt. Vi vill bara att folket ska få upp sina ögon för graffitin som en konststil också, inte bara vandalism! Ursäkta om jag är mr viktigpetter man är ganska trött på att folk kommer tjötar om att vi borde planera saker och ting bättre. Vi kommer öppna år 2006 om vi hinner så till januari februari. Annars till våren. Piice// Atta
kommer ni få in mtn hardcore o bombers best o sånna? vore fettnice så man slipper åka till köpenhamn för de..
Har inte läst allt men om det blir något liknande vad indiadäck var en gång i tiden så är det riktigt nice.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur gåre ?
SKU - SKU - SKULASON!
impala tar 30kr burken... belton
oproppsad: vad menar du? aha, menar du att man inte kan "hänga" där och skissa och sånt? ärligt talat, det hade inte hållt så länge. ... uppmaning till skadegörelse - "kom igen nu grabbar, ska ni inte skissa lite när ni väl är här? ni kan låna lite touchpennor om ni vill?" förberedelse till skadegörelse - "shit, kolla den här skissen! asfet, den kör vi sen!" hm, ja. sen lär polisen hitta på en massa mer... men impala är det närmsta ett graffitiplejs man kan komma i malmö, för där är dom så jävla trevliga så man typ står o snackar i en halvtimme efter inköpe thaha...oneline är bara ett drygt pack!
Satsa på internet handeln oxå..då får du en bredare scen med kunder..
Not all drugs are good. Some... are great!
Undrar det samma!!!
"När man är stor och stark gäller det att vara snäll men jag är liten och svag så jag får vara hur jälva dum jag vill" Oascrewshu!
ja hur går det nu då?
Not all drugs are good. Some... are great!
ja precis, vad har hänt med denna superfresha affären?
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Vill ha den i mörkret hos meej :P
Ja för f#n oneline säljer hardcore nu men har snackart om att dom sak få in black igen men gärna i hbg:S
attaa: Senast inloggad: 2006-01-24 04:34 Jaha.. Några månader sedan.. Blir nog ingen affär :(
lottotto Haha ;) VI hade varit stamkunder ;D
han menar nog att du ska racka..men när tänker affären öppna egentligen??
"När man är stor och stark gäller det att vara snäll men jag är liten och svag så jag får vara hur jälva dum jag vill" Oascrewshu!