Chixdiggit eller typ Cornbread... kommer int epå något.
Intressepenisen hårdnar!
skithöna jhahaha
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
knäckebröd
folk som faller baklänges enbart tar emot med nacken.
greatbates, ikaross?
Big brother is watching you.
great och bates är två olika personer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FRESH_P P60, comic är hans tag. ZasHay, great och bates är två olika personer. Och ikaros har typ 5 olika kombinationer som jag har sett. Tror att hans orginal tag är ikaros, men har ingen anning, ville bara påpeka, det är jag speciallist på. (;
Ikaroz är det orginala på senare år! dock är z oftast så fult så s blir nice att skriva. även ss, zz eller sz funkar fint tycker jag! och Eek-a-man eller Ee-a-rozz!
special blend
* FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! *
akayism är det ingen som har nämnt ?!?
"this glas must be like plastic or something"
pronefromstockholmONE!
AOTP - PHARAOHS!
christian kanyl, eller pelle piller.
STEGOSAURUS
Tipstelefon: 08-702 00 90
Danne92..Hans tag är AKAY..Fö fan..!!
ohlala, allramest, mammaärkung, tohorny
...
fyrapunkter Vad står det på alla affischer då ? ok, tror nog aldrig att han gjorde någon akayism piece eller något men skit samma akayism är ju fortfarande en tag!
"this glas must be like plastic or something"
analfapetmissbrukare
STABBING YOU IN THE HEAD THEN YOUR DEAD....
MECHA SCUBA MONTANA BÖG JÄVEL VÄXER CASH87,CERG typ alla långa vi vet om.... PEACE!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2006-06-01 16:41
hatamcdonalds :)
http://www.myspace.com/easymatemusic
Telephonecaller
DISCLAIMER:The above statement is made by Dee,thus nothing in it can be trusted!Dee is in no way responsible for his own or others posts in this forum.Dee is mental, and can´t be held responsible.
love to burn.. om ingen redan skrivit de :P
emcrew: 4-5 bokstäver är förfan inte långt.
chemist pirate göran clinton
michealsmammaharenkuksome30cm har jag sött:P
lassekongo
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
Det är ju inge snack om saken! scandal beauty kinda like Tara Reed on weekends
...
Hövdingenrökerbrajmendetvartspliffensnerök tochcrashashiitsahandå!
Kyros å Blake e ingen hit allså..
Yo M-LINE
fanns nån Merblommorone som min plare kände:P
BACILL
713 is the areacode.
flaggstångsknoppsputsarassistansekårenAB
!DiggaSertralin!
coderock är ju ganska långt
Futura2000
"Wars do not make one great." - Yoda.
Bacteria. Crazy mother fucker 1.
Ride 13"s y que?
blink182 ser man fan överallt... och över snygga målningar med... de är fett tragiskt!
Oh baby, baby I'll get down on my knees for you!
Danne92 P-1 jag har iaf sett endel målningar av akay där det stått "akayism".. så det finns ju bara ut och leta!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
DANNE92 P-1 Akay är hans tag, han la till ism för att det skulle låta som en religion, akayism. man kan jämföra det med att lägga till one efter sin tag. Fast det har inte samma innebörd.
neoneoneon
vad vet du om det? det står ju inget om det i början eller hur, ge fan i att skriva i min tråd :( jag tycker att du är osoftish :'(
VIETNAM'1975