Two in one är väll lägste jag känner till.
record
Till er dumma jävlar som frågar varför inte färgen kommer ut I udden på pennan ni köpte på highlights, ingen ide att ni forsätter, för då är ni inte särskilt kreativa...
nonameone-mafakkaszch ;)
If you see some shit get hit, Noname is the one to blame ;P
CORNWALLIS från mini blueline kings 2006 :P 10 bokstäver ! xD
Murfasonekrifx typ..... orka!
cash is King!
drygtråd som vanligt på whoa! Man kan väl säga att alla över 6-7 bokstäver är långa om man kollar på vad folk skrivit här..
wemcrewclickclackgang!
Stockholmsrökare är nog det längsta jag har sätt.
Light That Shit, Smoke That Shit, Pass That Shit !
Spana länge innan du slår till...
MolotovcoctailthrowerONE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cornwallis
_ ¦ _ ¦ Skjut Snuten! ¦ _ ¦ _
Haha,Cornwallis:P
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
säger bara "haderajan" skön stil
Kärlek och respekt...
Frukta
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
ROOOBUUUST grabbar!
What you waiting for Tommy? Zee Germanz?
Graffare
2007-04-21 08:46
g
humgrig king kong och ångetst ruski
DAT LOUD SACK
setone
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
varför posta en tag på 7 bokstäver som den "längsta" när det finns tags med över 10bokstäver som redan är postade?
whatone Här på whoa brukar vi inte läsa föregående posts, så vi brassar bara på även fast chansen att bli utskrattad och framstå som en idiot är stor!
Whores from the underground
MEGA_NINJA jag instämmer :) alla andra idioter har postat så varför inte jag?
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
buffalo soldier
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2007-04-21 20:06
Record sauser skandal nagel
Knark?
scandal beuty kinda like tara reid är ganska lång..
SmilE det är en MIL mellan S och E !!!
buffalo soldier = wena ner crew för er som inte visst^^ heh
Jesus Saves
Forumsignatur:
paris hilton
Whores from the underground
laserskelett,slasktryne,exotiskajävlafrukter
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
DRAÅTHELVETE!!! (DÅH) e nog den längsta jag vet som har kört det hårt
CornWallis
Alvedon
Ching ching ching huba baluba
mikrofonkåt
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
Pappskalle pojken , Kjell kriminell , Snor bubblan
cornwallis futura2000
Mikael Söderlund Was Here!
the nasty terrible kid 170 piraya one,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ikaroz other grill termit fhily mr mucho metan,senare känd som rilo dekab crazy horse hotel trama goner estik allt jag kommer på ,,
judie pyton billrey atila , eksact desoner tonni 2 finger adams stalker reka gauge assma cakes blake bruce holir orbit helio allt för nu,,
Mästerpricken? :)
yo hiphop r'n'b