klotter på kossan??
Ey.. e de nån som kan länka den där artikeln när någon hade målat / bombat på en ko .. och ägarna hade vart så dumma att dom klottersanerade kon så den dog av kemikalier?? peace
on the run
haha jag vill å se, låter helt sjukt! :)
tss. ..
de va de :D.. måste se den igen asså
on the run
Den personen som gjorde det, bomba en ko borde avrättas.
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
som om kossan skulle bry sig?
SMÅLAND!
Herr_Berg kanske inte, men man är störd om man bombar på ett DJUR! då e man sinnessjuk förfan!
fyfan, idioti!
fyfan, idioti! Säger exakt samma sak som GraffMan, håll er till väggarna ffs! Låt djuren vara
Live Hard, Die Young
om inte djuret far illa av det så gör det väll fan inget?
SMÅLAND!
graffman borde avrättas
Fuck that bitch suck that
dom flesta borde avrättas...
den ser ju död ut! kan inte tänka mig nåt skönare än att bomba döda djur!
tåg, tåg och...tåg!
GraffMan hahaha det var fan det dummaste jag hört,, om djuret inte själv märker något vilket du själv erkänner att det kanske inte gör, varför e man sinnes sjuk då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haruskarueru ja va de inte banksy som målat några djur?
Graffare
2006-06-06 11:13
idioter. skulle ni vilja bli målade när ni låg och sov elr? jävla wannabees.
They called me Mr. Glass
banksy kossan äre han menar , inte den där.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
men kolla, han står ju för fan o håller sig för näsan och munnen när han kör, den e nog relativt död. HUNGRIG!
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
fan va alla är fittigt negativa.. soofta va fan GraffMan din fisk .. fan de va ju du som tog bilder och sa att du hade gjort dem .. hahahahahaha fan vem e idiot?
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
eller de va nåt om nån hemsida .. typ att du hade baxat foton .. nu kommer jag ihåg.
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
inga svenskar som har gjort så? bilder?
SMÅLAND!
jävla idiot! låt djuren va!
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
SJUUUUUUUUUUUUUUUUUKT :SSSSSSS
hahah Sen när bestämmer alla på whoa vad man får måla på och inte?
haha herr_berg wööööörd
Rädda en ko, ät en vegetarian!
det är väll banksy som gjort detta? vad jag minns så finns det på hans hemsida... jag personligen tycker hna har gått för långt, men han ville väll få fram ett budskap av nått slag som han brukra, även om jag inte riktigt förstår....
to long we have been in the same system
hahahhahahaha :D
work some magic
Zillio va snackar du om?
Zillio om du målar en ko så ska jag klå upp dej...skiter i alla som du känner =P
banksy har ju gjort en wildstyle piece på en ko...
:c
the_softish vafan jag pratar hur mkt jag vill! o jag skoja med zillio, vafan vi e homies! och vadå utväcklings störd!? vafan haru fått d ifrån
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hade ja fått chansen hade ja sparkat in ansiktet på Banksy .. JÄVLA IDIOT!!!!!!!!!!! H*R*
Graffare
2006-06-06 17:04
det värsta är att de gör runt ögonen...fan så taskigt!
They called me Mr. Glass
måla på en ko tills den dör å sen steka hamburgare av den.. nu vart jag hungrig...
jag är hård...
tråkigt att sånt här händer..
haha, alla sitter och lipar över att några kossor har fått färg på sig villket kossorna antagligen inte ens märker det minsta och sen torkar folk tårarna och klämmer i sig en hamburgare.
SMÅLAND!
fett som faan när sånt händer
Håller med Herr_Berg
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
det är nog likadant för dom som att ha lera på sig, dom lider nog mer av flugor än att ha färg på sig.
SMÅLAND!
Tror knappast dom dog av det.
visa djuren respekt, dom ska ju förihelvete ätas upp, begravning på mcdonalds.. spelar roll om dom har lite färg på sig innan det e dax för slakt..
jag är hård...
belgianblue infekterad av lite färg? det finns en utbildad man med ett IQ på över 65 här på whoa..
jag är hård...
Herr_Berg > Vad spelar det för roll? varför kan man inte låta djuren vara ifred? tror nog inte att det är så skönt för dom med massor av färg på sig, lär ju klia ordentligt eller nått :P Håll er till tåg och väggar! Peace.
Live Hard, Die Young
jag har målat på folk, dom klaga inte.. men jag åt ju inte upp dom efteråt, det skulle jag göra me kossan... mer kött åt folket!
jag är hård...
ScarFace e ju lika behåvad som en fiskmås verkar det som! när sa jag att sprayfärgen orsakar den sjukdomen? jag menar bara att det är djurplågeri, - o att man då kan dra samma parallell med belgianBlue, som oxo är djurplågeri! - get it? ....
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
Khom-EY-ni P60/New_Hype_Shit hörru herr kool, varför använda en hemlig användare för att lägga in lite balla "rädda djuren" kommentarer här? ät mer kött å bli som folk...
jag är hård...
riktigt sjukt o kladda ner djur.. det här inte till grafitti eller bombing på något sätt..
Airbrush konst, kurser mm