ey sen när blev sverige indien älläh? bomba sönder kossorna
Nahrom men inse för fan, kossor värderar inte respekt på samma sätt som människor,, klaga på alla som käkar kossan i stället!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nahrom förstod du ens vad jag sa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
måla kossor is the shit!
skall vi ut o måla en kossa stegen?
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Det var ett jävla gnäll hit och dit. Nej, man ska inte måla på djur. Enligt vett och moral, nej. Men enligt svensk lag ska man inte heller måla på väggar, tunnelbanar osv. Klart det är fel att måla på en kossa. Det är ett djur som är försvarslöst mot det du gör. Men någon har gjort det. Skratta åt det istället. Orka gråta? Alla människor gör omoraliska ting. Och helt ärligt, vem fan bryr sig? Ni kommer ändå inte göra något annat åt det än att sitta här och klaga, så då kan ni faktiskt lika gärna vara tysta. Det är väl som vi svenskar är, fega i allmänhet. Alla håller med om att något är dumt, men ingen vågar göra något åt saken. Precis som bruden som inscensatte en misshandel vid sergelstorg, mitt på dan. Och ingen hjälpte henne när hon "slogs ner". PYTTSAN!
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
Skithöna P18 "06-06-06 11:13 idioter. skulle ni vilja bli målade när ni låg och sov elr? jävla wannabees." ja för man har ju aldrig däckat på fester så folk bombar på en?? jävligt roligt dock, om andra däckar om måste gå på krogen med en fin liten mustach eller ett utsudat hakkors i pannan..wöörd
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
hahahha tro fhan vi ska:D
jaaa... man borde inte leka med maten!!
”jag vet inte om han är cp ser inte men tror det”
idioten skulle fan få känna hur de känns att bära färg på kroppen så han vet hur kossan kände sig. sen skulle idiot jäveln bli sannerad......
Graffiti Can't Be Stopped
jag o en kompis idag tänkte dra på en ponny
HAHAHA helt jätte coolta att måla på kor helst ska dom ha kuk i röven också
jag målar på människor jag målar på väggar, varför inte djur?
SMÅLAND!
är ni vegetarianer? aja tycker synd om djuren men iaf,
Hej svejs
jävla skit då får vi ju färg smak i våra hamburgare!!
------ChRoMe-----
HenA P2 : är du rutten i hjärnan eller? klart som fan vi inte får... och djuren märker inte av färgen...
In a world full of shit, you are still an asshole to me.
hahaha klart inte färgen går in i kossan. de har så tjockt skinn som skyddar och färgen fastnar bara i pälsen.
det är ok efetrsom den inte dör av det eller den inte blir sjuk :S en vän sprayade på sin häst so what? :S
Oh baby, baby I'll get down on my knees for you!
de kunde jag
Oh baby, baby I'll get down on my knees for you!
ni e fan dumma i huvet jävla tattare ni klagar på att nån målar på djur o ni säger "hoppas djuren målar på dem" ska de som inte målar säga hoppas staten målar på graffitimålarna för de målar staliga väggar o shit?! isånna fall kan ni klaga på de som äter djur så !!
hahaha detta e så sjukt roligt så jävla jävla roligt, ge mig en kossa å jag målar han/hon på engång :D
work some magic
haha har ingen tänkt att bansky var så snäll och andvände gift fri färg kanske? men idioten som försökte buffa måste ju vara helt bäng för fan.. döh ojj kon dog ojj det står giftigt här! öhh undrar vad det betyder öhöhö!...
Ey.. e de nån som kan länka den där artikeln när någon hade målat / bombat på en ko .. och ägarna hade vart så dumma att dom klottersanerade kon så den dog av kemikalier?? peace ha ha ha bomba en ko.
weiner är en whoa-toy
"this glas must be like plastic or something"
haha soft å måla djur juöh.. har ite lykats så bra sj grann katten er så jävla snabb.
LeeRoyJordanJr.7.2
haha jag taggade på grisar med ink det var funnybunny men många härrans år sedan fätt värt
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$
carlohw Du snackar om att dom hade blivit fett lacka om man hade målat en kossa i Indien.. Är du dum i huvudet? Är du medveten om att dom själva målar kossorna och utsmyckar dom inför festivaler m.m? Och till alla er andra, sluta lek duktiga för att ni tar "djurens kamp", kossorna tar ingen skada av färgen, dom hajar inte att dom e målade på, så va e problemet? Dom går ju inte runt o tänker "fan, nu har nån toy klottrat på mig.. kossan Rosa har tur som åtminstone fick en piece.." Den här moralkaka/dagens hjälte/svenne attityden suger skitmycket! Och så kommer ni med argumentet, "hur skulle du känna om nån klottra på dig?" Jag har vaknat, redigt bakis och duktigt nerklottrad och det har ju inte varit mer än att jag har garvat åt det. Dessutom så har jag även själv klottrat på andra personer och dom har ju inte heller tagit någon större mental skada av det.. De e lite färg, och de e väl ingen som har dött av??
GoranDenOnde Det är itne det, de är principen du målar inte på ett djur... hur säker är du på att kossorna inte tar skada av det? Det är Djurplågeri inget snack om saken... ananrs är du ju sjuk i huvet.
Förmodligen rör det sig om färg som inte är skadlig för djuret (vattenbaserat någon?). Det finns bl.a. en svensk galopptränare som inför tävling brukar måla 3 silverstjärnor på sina hästar och jag tror knappast att hon skulle vilja se sina djur i sämre hälsa inför en tävling.
ha ha ha jag kan fortfarande inte få detta ur hjärnan, och att bondjäveln står å klottersanerar kossan sen med skadliga kemikalier ha ha ha rofl Tänk er synen, åker förbi en äng med bilen å helt plötsligt ser man en ko med tags på ha ha ha ha
det är ett jävla djur, den fattar ju inte ens att den har fått färg på sig, alla jävla ren "odlare" sprayar sin renar i olika färger, så håll käft, det är KOolt med taggade djur!
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..
men ett jävla tjat om den där kossan vafan prova o måla på dig själv istället, se om det blir bra R.I.P KOSSAN !!!
varsegod att prova
att måla på en ko känns lite som att lukta på en fis... ganska ofraligt fan dem har världens tjockaste läder hud.. min katt blev grön när jag hadde fest.. dock hårfärg
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
haha den kanske kunde bli polare med en katt vi målade rosa, montana dock;D
izakizak P19 Taskigt mot katten
äsch den överlevde säkert, lr så blev den överkörd vad vet jag..
haha izakizak real funny du är så jävla hardcore.
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
hehe katter är primadonnor den kändesäkert sig kool..
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
jaa pimp my cat