Sluta klaga o va glad att vi ens har en graffiti scen ... ..
dream_maker Old school är fett. Ut o måla själv istället för att sitta o klaga.
Not all drugs are good. Some... are great!
Shells Menar du att jag ska ut och måla? I så fall kan jag upplysa dej om jag nyss vart ute och målat kom hem för 1min sen och försöker vara ute så gått som dagligen...
WastheadZ
Men SÖRMLAND kan dra åt helvete
dream_maker Jag med, kom hem för 5 minuter sen. men resten får du gnälla på!
Not all drugs are good. Some... are great!
MOFO,HFU & HELL ÄR TYYYYNGST I SVERIGE TOOODAAAY!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Afroe P18 Sluta klaga o va glad att vi ens har en graffiti scen ... .. Sant för i typ nyc har dom liksom ingen stil bara massa kladd, va glad för att det finns sånna som yers,mel,xeno,phar,uzi,que,dask,plis, oich alla andra
*|¯¯¯//\\¯¯¯| |¯¯¯¯¯¯¯¯ |___.___ |¯¯¯|___¯/_,, *|__//__\\__| |_ _||______||__________| * OO¯¯¯¯OO - OO¯¯¯OO -- O¯¯¯O --O O--O
d e så jävla fult när man bara skriver nått t.ex. i en tunnel ja menar d ska va färg å arbete inte bara nått fult skit på väggen, men va vet jag je e trotts allt bara 13...;)
xD
har du läst nått i tråden ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med flr det står fel när det är Sil borde stå Sveriges graffiti stil?.. eller jag kanske har fel:S?
*|¯¯¯//\\¯¯¯| |¯¯¯¯¯¯¯¯ |___.___ |¯¯¯|___¯/_,, *|__//__\\__| |_ _||______||__________| * OO¯¯¯¯OO - OO¯¯¯OO -- O¯¯¯O --O O--O
sörmland ud verkar ju ha en jävla bra koll...
Gifted Rebels And Funky Fresh Individuals Tagging to Impress And Rock the possible situations Today. Aka GRAFFITI ART
JAG DIGGAR UNIK OCH LÅT ALLA MÅLA SIN EGEN STIL!!
hur kan någon påstå att wufc har kass stil? skäms!
Slap a bitch, allways
varför ens diskutera detta kör er egna pryl och låt andra göra det med. ha kul och spänn av för satan.
hur kan någon påstå att wufc har kass stil? skäms!
Den bästa stilen va 97-98 och fram till 00. kolla bara på fantasies filmen vilka jävla brännare som rulla på pendeln då! finns det sånnt nu? mycket sällan man ser sånna sjyssta grejjer ;)
Den bästa stilen va 97-98 och fram till 00. kolla bara på fantasies filmen vilka jävla brännare som rulla på pendeln då! finns det sånnt nu? mycket sällan man ser sånna sjyssta grejjer ;) -det ändå du gör är att ljuga
TOM har du buffat tåget eller hahahh,undra vem som kör nästa gång,????
Seek And Destroy Motha Fuckas.
om ni vill se sköna stilar in på seventh letters sida
Jag tycker att de känns lite konstigt att säga "svensk stil" för alla har ju olika stil. Dessutom så tycker jag att alla ska kunna köra sitt race utan att ngn anna klagar!
Har suttit dagen lång på tåget genom babylon.
hårsar stilen e den ända rätta stilen
CHILLNANI
Bäver bannad 24 7... Menar du mej??
Har suttit dagen lång på tåget genom babylon.
Ut och måla istället för att sitta här och klaga.. visa vad ni går för!
bobs F22 tror faktiskt inte att nån bryr sig om vad du petar i venerna ärligt talat...haha att vara stolt över att vara horsare, det var nåt nytt...
Pix Crew har lätt den skönaste stilen i sverige!!! Kanske inte Ego.. (men e väl inte med i Pix :S:S:S)
svenska graffiti stilen e skön men grymt simpel kolla bara på pms t.ex dom e stora som fan men deras målningar är inte särskillt kompliserade tror att grejen me svensk graffiti e att d ska gå snabbt
Ingen mera rosa banner
kör inte typ Pura svensk stil?
hallucinogen P61
I PMS har ju varje medlem krav på att måla 100 målningar i månaden, jag skulle nog inte heller som medlem kunna göra 100 snygga målningar på 1 månad..
Vad vore internet utan porr grabbar?
Vandalen asså DASK kan jag hålla med om att det e lite kefft men asså READ ere fan inge fel på..han kör cleana tkr jag
porrkungen Äru keff eller
porrkungen "säkra källor" eller?
subhuman-actions har så rätt att det gör lite ont. Även om 80talet mest var mer eller mindre generisk europeisk oldschoolstil och 90talet mest var nordisk stil så var det betydligt mer svensk stil än det mesta man ser i dag som är en härlig blandning av för mycket slarv och snattade bokstäver från spanien/frankrike/finland.
porrkungen Hahaha... det finns många storys om det där, min polare påstod att om man körde 7 wholecars på en vecka, så skulle "någon" ifrån PMS kontakta en och erbjuda en att joina dem. Ungefär som FBI gör i de merparten av alla coola filmer som saknar bra story. Tilläggas bör nog också göras att min "polare" har på senare år fått ett envist mytoman rykte efter sig och ligger för tillfället lågt, men 'boy vilka historier han har :)
Hasch och Kokain - Bajensvin!
porrkungen Och du känner ju förstås dom? Dröm vidare de ddär va fan de dumaste jag hört!!!
WastheadZ
Porrkungen. i intervjun med fher berättar han att minst 10pieces i veckan eller månaden eller vafan det var annars blev man kickad, men 100 pieces, är du galen?
Why?!
bra att claw vet
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
hahahahhha norrland vet man allt om graffiti? nä men fan svergies graffiti stil i dagsläget e ju fan katastrofiko, fy fan
i en intervju med arsle så säger han att när pms var som mest aktiva så var man tvungen att köra 10 pieces i veckan... tror det var så!
Vette fan, hörde bara nån snacka om det, troddet det stämde, är ej så insatt..
Vad vore internet utan porr grabbar?
Vandalen Daterat
07-02-28 14:50Det är sånna som Mofos som förstör ordet graffiti
vad tänker han med? Mofos är ju det som är svensk graffiti, å svensk graff är ju den bästa du kan se.
I got 99 problems but my kicks ain´t one!
Sverige + stil = Går ej ihop...
Om man har den inställningen som många av er har, dvs att svensk graffiti suger. Hur ställer ni er då till eran egna stil? Eller målar ni överhuvudtaget? Försöker ni bidra med något som ni själva tycker är jävligt fräsht till den svenska scenen eller sitter ni bara hemma och är bittra? Alla har ju inte samma smak så man kan ju bara säga vad ens egen åsikt är angående en piece, eftersom det är ju ändå den som gjort piecen som bestämt hur den ska se ut och förmodligen själv tycker den är snygg. Om personen i fråga nu är nöjd med sitt verk dvs.
Shake n' Bake!
varför klagar alla på svensk new school??
eller det verkar iaf,som det