Sveriges graffiti sil?
Hur ser sveriges stil ut igentligen?känns som att alla bara kör så fult dom kan.seriösa svar tack!
svensk newschool stil är mycker skön
viste du de eller?
Nej svensk newschool är as äcklig. Kolla på Dask och Read det är sånna målare toys ser upp emot. fy fan
Enkel stil. Vanliga bokstäver bara. Antagligen för vi har whoa och för mycket säkerhet.
...och det är det som är så fint med whoa!
okok. tänkte mer på wufc skit stil och mofos larv shit desamma med lux och den där ligan. fyfan skabbigt tycker jag
Som Mögelfar säger mkt enkel, känns som om alla inte försöker göra det så bra man kan utan nöjer sig med att det syns.. skissa mer och var mer noga så blir det bättre.. släng inte upp nå skit bara för att komma upp.. visst det syns men det ser jävligt fult ut oxå...
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
haha asså vad är du för människa? wufc är bland dom fetaste... och mofo är inte långt ifårn skönast i sverige
viste du de eller?
vkdk_crew P60är du en såndär sthlms toy?
men asså om du ser spaq read och dask som äkta svensk stil så vet inte jag hur du tänker....
viste du de eller?
hahaha jag bor i norrland så jag ör absolut ingen sthlms toy
viste du de eller?
jag tror att mkt är tack vare fotologhypen som varit/är. Många slänger upp några målningar på internet, någon skriver anonymt "shysst" eller liknande. målaren ifråga känner sig fett med grym och kör några liknande målningar men nu kanske på bättre/svårare spots.
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
dask read spaq? hehe nej nej. verkligen inte
hur menar du då??
viste du de eller?
vad gillar du för stil SÖRMANLAND???
viste du de eller?
Det är sånna som Mofos som förstör ordet graffiti
men hur kan ni tycka de
viste du de eller?
Bingo e la ett bra exempel på svensk stil Finsta likaså
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alla kör sin grej,skit i andra o respektera varrandras olika personligheter istället .har blivit för för mkt babbel om style here and there hela tiden ,som med all konst,alla har inte samma smak o tycke jämnt,men faan var glada att D finns sprutluder som gör nåt iallafall .
Seek And Destroy Motha Fuckas.
hahaha rubriken... åh herregud...
"Som klockrenh säger." - oneoo
BoBBy__ p15: och vad yrar du om hahah
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
- svarta linjer. på allt. - bubbelbokstavsinvasionen det senare är egentligen värst, kommer specifikt att tänka på ett visst H som typ halva sverige har kört vid det här laget...överhuvudtaget är det tydligen hetare än allt annat med bokstäver som är stora klumpar med två streck i. typ. i vilket fall som helst så är det till stor del en jävla inavel!
reson,arsle, star, nug, ians är exempel på bra svensk stil
Street savvy
BoBBy__ P15 troligt. så om ja inte diggar nån annans stil så snackare ja skit om dom? ja tycker dom kör ur fult kolla bara på cars stil å hiols. hel kefft vad ja tycker å de e min åsikt. å att dom e krriminella å gangsters har väll inget med detta å göra?
SÖRMLAND om du inte gillar någon svensk målare och har redan kommit fram till det , varför gnäller du?
hur fan blir man sellout som graffiti målare?..
gräv en grop
mini_man-413 dom ända ja har sakt att ja inte diggar stilen på e wufc lux mofo. e de hela sverige?
DrocC P20 Genom att skicka in ALLT man gjort till tidningar, magasin och filmer..Hmm.. ajuste och sedan ha en flog med allt sitt stuff!
Belive Dat!!
CalleCrack Härlig attityd!! Hmm. När du säljer din själ med alla du gjort så har du sålt dig! Dvs Sellout.
Belive Dat!!
de som va på niti och början av 2000 va ju skit nice inte bara massa chrome blaffor... nice grejer som i lady in red.
blockbuster, tjocka linjer, tjocka seconds, krom, svart, vit.
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.
Graffare
2007-02-28 20:11
D-light said it... + att göra så fult man kan med flit..så jävla svenskt enligt mig.
They called me Mr. Glass
Kör alla så fult dom kan? Det handlar rätt mycket och stress också din lilla horunge finns många unika målare i sverige som kör sitt race och dom gör det bra också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Så fult så det blir snyggt"
vadå säljer sin själ? graff handlar om mer eller mindre om att vilja synas..så varför e man sellout om man vill synas på nätet/tidningar också?
gräv en grop
eeh, vi i lux satsar helhjärtat på att köra fult som stryk iaf, och tydligen lyckas vi rätt bra! tack för lite billigt internetfame SÖRMLAND
Hur i helvete kan man blanda in read me spaq..read har skills ni som e toys som sitter å dissar andra på internet!
FLEK!
tack för rolig läsning sörmland
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
nobsss kör svensk grafffffstid
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
Seen är lätt bäst och kommer alltid att vara det!
Call me Mr. Tibbs
DrocC P20 Hmm för mig handlar graffiti om att synas på riktigt IRL. När jag kör så vill jag att andra ska se mig självklart. Men när man som vissa, kör en linjevägg o sen skickar in till 3 tidningar så har det gått gör långt och då känns det mer som ett tragiskt sätt att sälja sig billigt för att få lite uppmärksamhet. Det är tragiskt o speciellt när vissa tom lyckas få sig ett namn trots att man ALDRIG sett nåt av dem IRL.
Belive Dat!!
skadad84 Tycker read är jävligt överskattad. Om skills innebär att aldrig kunna hitta på något nytt och köra helt vanliga bokstäver, om och om igen. Då är dom flesta underskattade. Visst han kan måla, asså bokstavligen måla med sprayburken, men han verkar aldrig direkt tänka, och få ut tankarna på pappret. Jag respekterar att folk har olika stilar, men dom flesta, tycker jag inte har stil, där kommer read på tal, helt vanliga bokstäver. Allt jämt också. kasnke varierar på ett E elelr A nån gång, men samma visa. Det tycker jag inte är stil, en stil är typ som mofo, dom har sin stil, men den verkar bli populär att hålla på med också, jag personligen tycker den är ful, men kan va snygg ibland, men dom som gör den stilen antingen slarvar jävligt mycket, eller så är dom bara dåliga. Sen tror jag att nästan alla svenska målare har sin klassiska svenska stil är nog för att dom flesta i yngre generationer, inspireras och har äldre målare som förebilder(behöver inte alltid vara så, en teori), Som någon i boken "Dom kallar oss klottrare" sa, att om man tittar mycket på målningar o så, så blandas allt ihop till en egen stil, alltså våra stilar formas av omgivningen, är det bara den klassiska svenska new schoolen, som folk bara ser, så får den personen en new school stil också, men så har vi internet, men svenska målarna gillar svenska stilen, håller sig till svenska stilen, någon jag själv tyckr är en grym svensk målare är barkes från oyas. Är jääävligt trött så allt kanske blev rörigt och så, men ni får försöka fatta endå.
Not all drugs are good. Some... are great!
sockelconny har rätt. fattar man inte vad som är fel med att skicka foton på allt man gjort till tidningar alternativt att ladda upp allt man gör på fotolog så är man duktigt skev i skallen...
CalleCrack Herregud väx upp eller droppa attityden. Hmm.. klart man kan skicka in sina panels de buffas ju på direkten.. men att skicka in den till UP, droppa den på film och sedan skicka den till en hemsida och till råge på det droppa samma jävla grej på sin flog äcklar mig! Eller folk som skickar in alla sina 15 saker de kört på fames till tidningar, de får så mycket respekt och spelar som att de kört så jävla mkt och tror att de äger scenen eller nåt..
Belive Dat!!
Shells P60 hur då "vanliga bokstäver"? dom flesta skulle inte kunna köra schyssta "vanliga bokstäver" ens om dom försökte...personligen tycker jag att graffiti är som bäst när det är hyffsat enkla, ärliga bokstäver som inte gömmer sig bakom en massa krimskrams och smink för att se bra ut. resone är ett bra exempel. nu är ju inte read någon resone men ja...du fattar kanske poängen
spelar väll ingen roll om dom buffar det direkt, då ska du ligga i och hitta linjevägar dom inte buffar. Köra mer street där dom inte buffar lika snabbt. så blir du stor UTAN internet och tidningar
ANDALE
Demento,
Jag förstår vad du menar, jag har själv tänkt på det jag tycker själv så också, men man kan endå ha stil på det, du kan utveckla något, kan ge dig lite bilder här. Ärliga och hyffsat enkla bokstäver behöver inte vara vanliga bokstäver, som jag syftar på den hära read målningen, att det är vanliga bokstäver.
Ärliga och hyffsat enkla bokstäver kan ha mycket mycket mer stil, som hfu, dom har ärliga och hyffsat enkla målningar, men stil på dom, do you feel me?
READ Målningen är inte ful, read tycker jag inte behöver bevisa att han kan måla, men han har fortfarande inte visat att han kan komma med något nytt, något som är lite mer tankekrävande, något som har lite mer personlighet i sig. Svårt o förklara just nu är för seg i huvudet. Men du kanske fattar vad jag försöker få sagt endå, vilket jag hoppas.
tråden bjuder iaf upp till mycket internetfame
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
statushysteri Jo, blir ju så.
Skithöna P18 D-light said it... + att göra så fult man kan med flit..så jävla svenskt enligt mig. möjligen lite off-topic menade innan att det gärna är så det hade fått se ut i sverige. tycker sveriges scen är helt okej, men hela den här inne-grejen med "fula" målningar är helt onödig enligt mig. det ser helt enkelt bara fult ut. sedan så finns det ytterligare några miljoner åsikter. hursomhelst så håller jag med om att "fula" målningar är äckligt svenskt.
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.
Oldschool är ju sjystare än de som man ser nu... Är de nån som tycker att de nåt konstigt med de? Slårvad om att 99% av alla i den här tråden inte har en tanka på vad de kan bero på också.. de kan inte vara så att de fick sitta längre förr och att de var betydligt lungnare att måla plus betydligt mildare straff... Ärligt talat dra ut och måla själva ist för att sitta på ett jävla forum och snacka skit.. Och vad är de för fel på Read? Nu är de ju så att jag råkar veta vem de är och kan medela till er som tror att ni är nåt att med tanke på hans ålder så är han betydligt mer hardcore än nån av er!! Så ut och måla själva eller hål käften jävla skit ungar!!
WastheadZ