Civvare

Blev tagen i skanstullsfamet av sju civvare....
Man har "satt in extra resurser". 
ni kanske läste om mig i metro för ngn vecka sedan .

Nåja bilarnas reg. skyltar:
volvo xc otc 451
volvo xc hgr 956 
när dom spanar står en bil inne vid
kollonilotterna, och den andra vid tunnelns
andra ingång....

Med detta vill jag säga:
Låt inte idioterna ta oss !!

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
de e soft. Nu får du hitta en annan håla att bli klängd på av spindlar.
större är bättre
Snutar eller väktare?
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg

Hubler 18: Jag är en idiot !!

är du nöjd ?

Det var poliser ..

fyfan va lökigt att hänga vid fames från snutarna/väktarnas sida... Det e fan fulspel på hög nivå.

Nolltolerans!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt att de har 7 civilklädda snutar som spanar efter målare. Hur hade det varit om de satte in iallafall 5 av dem som patrullerande i områden där det händer mycket brott?

Bra info faktiskt..Bra och titta till dära för vid sidan om tunneln så ligger det nåt litet industrihus eller liknande och det brukar stå några bilar utanför så akta..

det kan vara csg också, dom hänger ju också ifame's nu förtiden...

att hänga vid fames för å plocka klottrare e som att stå vid maria ungdom för å plocka knarkare.

fames å maria e pass i kull-leken.

FÖR ATT INFORMERA YTTERLIGARE:

DET SPELAR INGEN ROLL OM
DET STÅR BILAR DÄR ELLER INTE, DET E VÄLDIGT OFTA CIVVARE SOM GÖMMER SIG PÅ BRON VID ERIKSDALSBADET OCKSÅ,

OCH 2 ANDRA SOM SAMTIDIGT ÄR INNE I TUNNELN O VÄNTAR PÅ FÅNGST...

det var så jag torskade där, även flera har åkt dit där på sistone.. så det stället är inget bra längre..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aryano, vad i helvete snackar du om? du är så jävla insnöad på din jävla söndagspolitik att det är pinsamt när du försöker visa dina 'kunskaper'... du har lika mycket nytta av din info om Lukasjenkos som ett andra rövhål mitt i pannan.
Bra sagt Aryano. Ytterligare att sjukligt exempel på hur det fungerar nuförtiden. Shit asså. Man blir stum, mållös, finner inte ord för att beskriva frustrationen kring det som händer. Eriksdalstunneln herregud. Det har alltid varit fridlyst (nästan). Fett tråkigt. Hoppas du klarar dig, mannen.

haha...
Eller den här "Spindlarna måste få leva ett bra liv även dom".

arayano du är bara en äldra variant av d3 snoungar som springer runt och kluddar sönder samhället. det kommer en dag för dig med
Vad torskar man för om man åker fast i ett fame!? skadegörelse såklart? men hur blir det med böter o sånt?nån som har erfarenhet av det som kan svara...

man torskar för
ringa fejmande, å därför blir dommen nästan alltid att laga rulltrappor i galerian

har torskat där 4a gg de e tvär lugnt
 fukk y
anti gautvåld 2007

det enda våld som är bra är våld mot tjänsteman
asiwouldsay
AHB AHB

Låter ju inte som det är värt att chansa

Blääää
Bra skrivet ARYANO!
Nu börjar de ju fan gå överstyr, vafan vill dom bara ha grejjer på gator osv så visst visst...

NÅGON SOM HAR MER ATT BERÄTTA OM ANDRA KNASIGA FAMES KAN NI JU BERÄTTA OM DEM NU...
Söndagsffejmet

swettiz P61

Är du dum i huvudet? Varför är våld mot tjänsteman bra?

jag o en polare torskade där av 4 csgare... det va segt asså... sen fick vi åka pike buss hem med 3 snutar var av en som hade mindervärdes komplex...
sen dan efter så torskar 3 polare av 2 civilare...
det är den här jävla nolltoleransen...!
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
Förhoppningsvis så skickar det här ut rätt signaler till folk, d.v.s. slösa mindre färg på "fames" och lägg färgen på synligare ställen.
ARYANO P27

Asså mannen, snälla lär dig göra en styckeindelning innan du ska komma och låta smart om ud vill att folk ska ta dig på allvar.
spraya mera så blir vi flera
snart kommer det vara förbud att ha skisspennor och papper för den som har blivit dömd för skadegörelse .

Nolltollerans!

Lyssna först, snacka skit sen
Är det inte bara att axeptera att lagstiftningen är gjord som så att den styrs av vad en stor del av svenskarna tycker är rätt.
Många tycker att klotter inte är ok, därför sätter dom inte extraresurser.
Sen om det är rätt eller fel det ska jag inte säga någonting om, men räcker inte att klaga o säga att man ska klå upp sivvare eller väktare.
Får väl ta tag i biffen o starta nån slags rörelse som sätter upp frågan i centrum. tidningar osv.
Rågsved har väl blivit lite halvt efter dom öppna snut stationen där
 Greenline/Uffline
ARYANO P27
Om du tycker att det är fel så tycker jag att du ska sluta måla.
Graffare är heller inte prio 1 utan dom tar hand om dom när dom har tid, om dom inte är under 18 dvs.
Word på dole.. dom vill kunna spöa målare på gatorna och i lay-upsen, dom vill inte att målarna ska stå ute i skogen.
Konstigt att dom hänger där, folk lägger dagligen upp bilder därifrån på gaylog och skriver "från igår". Dom är inte dumma i huvudet..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
mellanöl P22 , Precis.

Leta efter nya snutbilar. om du har tur kanske dom hjälper till att målar klart och kanske skjutsar hem dig :)

OST!
Vafan klart CSG är lacka.. dom klarar ju inte att plocka folk i tuben så som safear genom att hålla sin statistik uppe och hänger på ställen där det kommer målare dagligen...
Redline MAdness
ARYANO P27
Ja det säger jag.. o du store skit...
Men vill för den delen inte minnas att jag har sagt att jag har gillat lagstiftningen, eller vad folk tycker..

mycke skit snack här inne..
men mycke bra snack också...
Jag fattar bara inte vad ARYANO håller på och skriver om. Helt onödigt att dra upp saker om iran och vitryssland och allt han skriver om. :S

Jag håller med Dole iaf.

Vill dom att alla graffare ska ut på gatorna?
Jo men visst, låt dom få det då. Slå hårt tillbaka. Dom kommer aldrig kunna stoppa oss. Dom kommer på nya metoder som vissa torskar för, men som vi kommer förbi ändå.

Keep Graffi'n

Kuken Hammarby!
Börja äga tunnlarna igen???? Ska ni bara låta dom köra iväg er??

Ärligt talat skulle jag ta det jävligt försiktigt om jag såg en volvo xc stå i kolonilotterna, skulle rentav skita i o gå dit.

Fast tänk om SLICK är en mytoman som vill skrämma folk från att gå dit? Hursomhelst så va alltid på er vakt, kolla stället från olika håll innan ni gör ngt. Världen förändras och därför måste man anpassa sig.
CopyCat X1

Det låter rimligt.

- Våffelstövel -
shit.. använd civvarna till riktiga brott istället. övervaka mc gäng och juggarna i kista istället.

Jag mytoman ?? haha....
Visst, jag är sjukt skicklig på att ljuga folk
rakt upp i ansiktet ...men jag är ingen mytoman .
En mytoman har ett nästintill sjukligt/tvångsmässigt

behov av att ljuga...
(hm...låter som mig)..

Jag tycker bara att det är bra om folk går dit och
övar upp sina skills så att man får se lite bättre saker
på gator och torg !

Men jag kommer aldrig mer att visa mig i tunneln.
böter väntar för min del:
men gott samarbete skulle tydligen lindra böteslappen...
Till sist : Fuck civvarna som läser detta...
Jo det stämde, jag var en jäkligt bra skådespelare !! haha...

ARYANO P27
Verkar ju så eftersom resurser läggs så..
Hör då heller ingen klaga.. 
Är det inte så också att politikerna sanerar i tunnlar och fames och skit för att det ska kosta mycket pengar och kan visa upp senare på året att det kostar si och så mycket för att sanera allting, fast det igentligen skulle kostat mindre?
Och sedan får dem typ mer pengar nästa år eller nåt sånt för att sanera och så, eller får ett till själ att höja skatten..?

Kanske bara jag som är ute och vimsar men jag blir inte förvånad om det visar sig att dem gör så..

/peace

Käre ARYANO, jag förstår inte ett jävla skit av vad du menar med att lägga upp en film på youtube skulle hjälpa mot en kraftsamling mot klottret i Stockholm. Om som du nu säger att någon från övriga världen skulle se denna film och reagera på metoderna där dom griper folk på ett sketet fame, skulle det ändra situationen någonting?
Faktum är att csg jävlas på fames, när det finns andra fames som är så mycket värdare. Dessutom kan du hålla på och filma och hoppas på en revolution inom en subkultur i Stockholm, av någon från vitryssland. När i själva verket folk kommer torska i vilket fall och ingen från något annat land kommer bry sig.

Skulle vitryssland titta på en film om hur klottrare blir gripna och tycka att demokratin i Sverige är obefintlig? I vissa länder får man fan inte ens rösta.

"Så länge det finns mat i micron och porr i datorn kommer vanliga människor att vara totalt passiviserade."

Än en gång tar du ett par påhittade argument och drar varenda jävel över en kam eftersom de troligtvis har endator och en micro.

Håll dig till verkligheten och var realistisk.

Gifted Rebels And Funky Fresh Individuals Tagging to Impress And Rock the possible situations Today. Aka GRAFFITI ART
Jag tror inte att "en stor del av svenskarna" tycker det är rätt att bränna sådana enorma resurser på att värna Stockholms skabbigaste (och kanske delvis charmigaste) håla. Snutar jobbar inte ideellt. Snutar ska ha lön, det kostar att skicka ut en snutbuss för att hämta upp några snorungar som har testat sprayburkarna i ett så kallat "fame".

Förstår inte hur du kan utgå från att allt någon sorts myndighet gör är korrupt, eller de hämtar upp random knodds vid den tunneln för att det ökar på polisernas timlön.
Det har inte slagit dig att en torsk kanske leder till att en person lägger av helt, eller om det knasas upp på fames kanske folk blir lite ledsna o skiter i att måla ett tag? vad fan vet jag, dagens fames är ju en jävla sandlåda där folk övar sig bara så vem vet vilka konsekvenser det hade haft om alla fames bara försvann.
Gifted Rebels And Funky Fresh Individuals Tagging to Impress And Rock the possible situations Today. Aka GRAFFITI ART

Tänkte strö lite salt i såren också och bara upplysa om att linjen mot Hässelby Strand buffas som fan just nu, saker försvinner fort dessutom. Runtomkring alvik gråmålas saker, vilket är väldigt flummigt.
Obs, en helt annan diskussion

ARYANO P27
Jag gillar din kompromisslöshet.