Jag har gjort mina vänder i rättssalen genom åren men jag tror inte jag lärde mig av mina misstag. Om något skulle hända NU, tror jag att jag hade haft mer is i magen. Blåneka, säg att du vill ha din advokat närvarande vid förhör, säg att du målade på en plyfaskiva och inte på väggen. Jag antar att Polisen inte dokumenterade bilderna själva vid tillfället. Du kan dra tillbaka ditt erkännande, det är uppenbart fult men rättsligt så är du ren. Dessutom är polisen i Sverige så inkompetenta, vidriga, korrumperade och slöa att de inte lyckas gripa någon om de inte springer in i bilrutan när de sitter och krubbar Donuts. Polisen borde välja att jobba inom defensiven eller offensiven. När en plit är ute och haffar pundare och mördare 7 dar i veckan i 2 månader så blir de jävligt avtrubbade, så när en person kommer in och ska anmäla en misshandel eller våldtäkt så behandlar snuten den personen som huvudmisstänkt istället för att verka som en trygghet och hjälp. Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.