Ny E-Tidning på G.
Hejsan. Har länge velat gjort en tidning om graffiti och nu är jag på gång med en. Nu är det så att jag skulle vilja intervjua ett par stycken som man slutligen skulle kunna ha med i tidningen. Bilder skulle vara toppen om ni också skickade. Kan vara allt från betong till tåg. När tidningen kommer släppas vet jag inte direkt. Men jag tänkte ha med lite danska prylar i den också. Kom ihåg! Det spelar ingen roll vart ni bor i Sverige! Det ska vara en tidning med saker från hela Sverige. Mailen till mig är: [email protected] Mvh / Svenskgraff
några önskemål på intervjuer? stål-, vägg-, gubbar-, wildstylemålare? Någon gammal räv? Stort plus till dig för du gör en tidning!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har önskemål om man får komma med sådana, Jag vill gärna se lite underground-målare i sverige när de gäller intervjuer! Grymt att du styr upp en till tidning!
Bigup till dig! Hoppas det går som planerat! Peace
Que sera, sera.
Tips. Kolla in subgraff och bli inspirerad. http://www.speedyshare.com/316176730.html Ta bara med det bästa.
Bawacka Vad är engentligen en "underground-målare" i graffitisamanhang? finns det kommersiella graffitimålare eller (bortsett från sponsrade tyskar och amerikaner)? eller menar du målare som är keffa och har mindre fame? har hört det här begreppet förr, men förstår verkligen inte innebörden.
Jag menar målare som har mindre fame men fortfarande gör bra ifrån sig, vet inte riktigt hur jag ska förklara de på ett bättre sätt.
Intervju med ABC, tack.
Intressepenisen hårdnar!
Intervju med BST låter bra.
I got 99 problems but my kicks ain´t one!
cykel på köpet skulle vart ett plus
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så kan du ju alltid ha en sida med dumma citat från whoa!
Que sera, sera.
det skulle nog va jävla kul att läsa!
Intervju med BST eller DOME . Bigup
ABC har haft två intervjuer i svenska tidningar de senaste åren, och beges nu senast i incogniton, satsa på nått med kvalitet man inte sätt förut istället
Jag kan ställa upp med en komik sida, som stadsminister så har jag mycket korkat att säga! Skämt å sido, Som någon sa ovanför, Intervju med MIS BST skulle vara gött! Dock så behöver man ju inte rikta in sig på stockholmscenen, kanske en intervju med t.e.x HFU? det skulle också vara fett! peace
Que sera, sera.
HFU fick ju en intervju i UP38.. Hitta Dyster o fråga vad fan som hände när han väl kom upp..
Intervjuer är alltid välkomna. Känner ni någon som skulle kunna ställa upp i en intervju så be honom kontakta mig. Jag själv ska försöka höra mig för. Kommer vara graffiti från hela Sverige. Kommer säkert även komma med lite utländsk graffiti. Posta mer tips om hur ni vill att tidningen ska se ut. Just nu försöker jag få folk att skicka bilder. Sen är jag även ute och fotar en hel del. Men släng på med en massa tips! Andras åsikter är alltid bra!
Logotype0: vad är det för tidningar? Jag köper aldrig tidningar längre, blev nyfiken!
Intressepenisen hårdnar!
Just nu försöker jag få folk att skicka bilder. Sen är jag även ute och fotar en hel del. 1. Har du fått in något material ännu? Visa inget ännu, men du kanske vill namedroppa??
2. Vilken stad bor du i? Stockholm?
Jag tänkte eftersom du fotade en hel del själv kommer kanske fokuseringen bli mot den staden du bor i? Gör en liten roadtrip och fota.
3. Tänker du ha någon profilering mer än att
"Det ska vara en tidning med saker från hela Sverige" ?
4. Kategori förslag
Öst (stockholm, gävle, visby, kalmar, norrköping osv.)
Väst (göteborg, borås, uddevalla, karlstad osv.)
Norr (sundsvall
- eventuellt i öst? , umeå, luleå, kiruna osv.)
Söder (malmö, helsingborg, ystad osv.)
Mitt (jönköping, örebro osv.)
Rull (kanske efter tågmodell? regina, x60, x40, x2000, IC, påga, bro osv.)
Utland/Norden/Europa/Kontinenten "Men jag tänkte ha med lite danska prylar i den också. "
Ja, jag har fått in material från ett par personer. Har kommit på en som jag kanske kan få med på att göra en intervju med. Men vi får se om det blir så.
Du vill inte ha nagat utanfor sverige dà?
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
ToyboY : Jo, det vill jag.
fluger ystad har ingen scen alls :(
promoe sköt palme
Ska neråt i landet idag! Så det blir en del fotande där! :)
wasteapa01 P22: Beges i incognito#8. ABC i incognito #7. sen hade ABC's tidigare crew en i ett nummer av nån mer svensk tidning jag glömt namnet på.
Skicka gärna fler bilder till mailen!
Ge ut din adress och be dom kanske lite mer anonyma langa bilderna via post?
Vad innebär en E-Tidning?
Kanske kan det vara en elektronisk tidning? Som läggs upp på internet och man kan läsa och bläddra i digitalt. FRÄSIGT!
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
interjuv med BST MIS vörre nice
Stående uttryck keep one's cool---{informellt} hålla huvudet kallt, behålla fattningen lose one's cool---{informellt} tappa huvudet, förlora fattningen
intervju med ice. hon bombar
g g g
intervju med ice. hon bombar du menar abc tagar åt henne haahaha!