I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

DoktorDöd - Ey, H-CRIB får fett med pisk, bree!

Vår Hiphop - Lyricism

2006-08-26 15:52
ojsanhopsan medlem sen igår??? kompis??? har du sånna??? :P he he he istället för att räkna upp dom hänvisar jag till min kompislista här på whoa alla där har du förolämpat....

med rappare som edda petunion retur och alibi från medina...

just snyggt din lilla halvkokta torsk... mitt problem e att jag har svårt att läsa och stava inte nått annat som de flesta andra här tycks tro.... *suck*
för informations skull andra kända med dyslexi:
Albert Einstein
sveriges kung
H.P.Lovecraft
och många fler.....

och för att du inte tyckte det va bra kritik så bestämmer du att den suger??? vem fan tror du att du e??? gud elelr??? tyvärr men jag lämnar inte min post till vilken liten okunnig fitta som helst.....
GÖR OM, GÖR RÄTT.
-------------------------------------------------- ----------------
jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!

2006-08-26 16:07
jo retur och co skulle knappast skämmas för mej...

du behöver semester på ett ställe där alla e vitklädda och ler mot dej hela tiden och ger dej mnms med konstiga färger som får dej att somna och drägla och tar bort dina fantasi vänner...

GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 16:11
H-CRIB

Jo, de hade dom.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-08-26 16:12
H-CRIB P22
Haha, du blir ständigt ägd men fortsätter med misslyckade försök till att äga, vafan driver en hjärnkorpulent jävla nolla som dej? Vart vill du komma? Nått du vill få sagt kanske?

Snälla, kan du vara så snäll och bara hålla käften nu, din jävla barnunge.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-26 16:16
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-26 16:17
kreatev nej det skulle dom inte fråga dom själva era förbannade missoffer till felskapade kreaturshelveten...

inte ett jävla mobboffer ord till av nån av er vare sej dr död r unit eller kreativ fattat nu börjar jag bli förbannad... förut va biffen en grej mellan mej och r sen blev det annorlunda tack vara vissa serverkrampande hor offer till missanpassade småbansknullande necro offer att vissa inte fattar att nu räcker det.....

GAHH!!!!
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 16:18
What? Jag har aldrig "retat" dig? Jag sa bara som det var!?

Aja iaf, Dr Död krossade dig med rubriken.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-08-26 16:20
H-CRIB P22
Jag tror visst bebisen har tappat sin polkagris och kan inte koppla ur sej ur barnvagnen, hajeduttanimej så knepig sits! Som jag sa, du blandade in mej i ditt och R-Units tjafs och nu bölar du över det, dra ihop en bättre snyfthistoria satt folk verkligen kan tro dej istället, ännu en gång, du är så jävla ägd.

2006-08-26 16:21
Förresten så är "horoffer" endast 1 ord, kanske nått att tänka på tills nästa gång du blir ägd och börjar vifta svordomar.

2006-08-26 16:26
men för satan dr död vet du ens vad dyslexi e eller???

och sry kreativ menade inte och dra in dej så... emn kreativ breee e ju inte så ute?? det äger ju säkert smurfarna äns??

dr död
är inte ägd nån stans din felspottande jävla lama hora
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 16:29
H-CRIB P22
Joda, för jag köpte dej nyss på E-Bay för $0.50. Hoppa upp i mitt knä nu min lilla sexslav och gör ditt jobb.

2006-08-26 16:30
äga smurfarna?

Inte så ute?

Va snackar du om!?

Starta inte nåt som du inte kan avsluta.

2006-08-26 16:33
jag menade bree som han hade i sin överskrift att det inte ens skulle kunna knäcka smurfarna... kreativ....

sömnpiller jag skylla på dyslexi??? ajg försöker bara förklara för alla missanpassade horungar här vad det är då folk tror att dyslexi är nån typ utav efterbliven het...

slutligen DD tyvärr men skulle inte röra din så kallade kuk vilket e en ditopererad sugrörsattrapp med radiostyrd tång äns...
jävla flensbarr
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 16:35
Jaja, jag fattar inte ett dyft vad du pratar om. Och jag ska inte lägga mig i heller.

Over and out.

2006-08-26 16:35
H-CRIB P22
Haha, du är ju nästan lite rolig, för att vara så störd alltså.

2006-08-26 16:37
dd ja jag e ju komisk det e la det jag e bäst på.. det och slå sönder keybords för irriterande snorungar....
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 16:43
H-CRIB P22
Jag kommer gärna över och hjälper dej slå sönder resten av ditt boende. Snorunge? Oj, du varierar visst svordomarna.

2006-08-26 16:45
Ok, kasta ihop 16 sketna rader emot mej och bevisa en gång för alla att du är bättre än mej. Det är upp till bevis nu.

2006-08-26 16:45
Backa ur är inte ett alternativ.

2006-08-26 16:46
Det säger mer om dej än om mej om du inte går med på det.

2006-08-26 16:56
visst jag skall skriva...
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 17:03
när jag e klar vart skall jag droppa den??? här eller i en ny tråd???
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 17:07
fyfan vad trött jag är på H-Crib...

2006-08-26 17:16
H-CRIB P22
Man får inte droppa texter i andras trådar, starta en ny om du törs.

2006-08-26 17:17
jag skall bara fixa ett problem hemma.. jag har börjat på texten... snart klar..
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 17:20
"OoooOohOhohooHo, I'm SOOO scared!!"

2006-08-26 17:40
mmm visst det blir nog bra så man kanske skriver snabbt för man e snabbtänkt och inte lika efterbliven som dr död....
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 17:58
så uppe
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 17:59
DoktorDöd för det första, skriv en text så att man orkar läsa den överhuvudtaget. För det andra, så var den tråkig, baitad och otroligt fantasilös. Bättre lycka nästa gång (hoppas för guds skull att det inte blir en nästa gång)
My heart lives in my vagina.

2006-08-26 18:00
he he he den söta lilla tjuven har gjort det igen bara steppat in och ägt stället ;) tnx baby
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 18:06
SömnPiller vad gör det för skillnad om jag vill ha erfarna rappare på min lista? Är stolt för att de 2 vill lära mig. Är det ett problem för dig?

2006-08-26 18:11
SömnPiller jag checkar alltid b&c och lyricism för att se vad killarna har för sig. Är det också ett problem för dig?

2006-08-26 18:14
sömnpiller tar du och muckar med tjuven e du ute på jävligt hal is...
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 18:19
Haha Sömnpiller det kanske är för att vi VET vad vi pratar om? jeez ge dig någon gång.

2006-08-26 18:20
sömnpiller skaffa dej ett liv och komtebax sen...
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 18:23
Sömnpiller sluta skriv, du ger mitt mvg-huvud väldig huvudvärk. Man kan omöjligt ha ett frågetecken med punkter efter. Snälla.

2006-08-26 18:24
Th1ef P12
Vafan fick du luft ifrån, brudj... är texten bajtad? Hur kan du säga att du inte orkade läsa den och påstå att den är bajtad? Att säga emot sej själv höjer inte precis IQ-ribban, det vet du väl?

2006-08-26 18:25
sömn piller vad dom tyckte va bra var min diss till r unit och att jag ägde r unit jag uppar dom två så att du kan få se... sen att folk inte tyckte denna texten med dr död e bra e en annan sak dom e vana vid att han är bra och då atoumatiskt skall han för fan inte vara bra... hade jag skrivit hans text hade den sugit osv och hade han skrivit min text hade han vart ett geni bara för att jag e jag och han e han..
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 18:26
kalla thief brudjävel en gång till och jag kommer personligen söka upp dej och leka med dina kvarlevor!!!!
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 18:26
Haha Sömnpiller det kanske är för att vi VET vad vi pratar om? jeez ge dig någon gång.

- HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA HAHHAHAHAHAHAHAHAHAH
Du vet fanimej inte skit om vad du pratar om asså, jävla skojare.

2006-08-26 18:27
Doktorn är det något fel med en brudj...? Och jag läste texten, med mycket möda måste jag säga, har du aldrig lärt dig använda enter?

2006-08-26 18:31
"hade jag skrivit hans text hade den sugit osv och hade han skrivit min text hade han vart ett geni bara för att jag e jag och han e han.."

Nja riktigt så är det ju inte... det är en stor skillnad på era stilar..
Dd är mycket mer teknisk och har vad jag sett ett större ordförråd som han utnyttjar på ett bra sätt och lägger saker och ting riktigt finurligt...

Gortex jackor raden du la tyckte jag var helt okej...
Men sen har jag inte sett nån mer rad som har vart på den nivån..

2006-08-26 18:33
ohh vilken teknik han var så lite på datalektionerna i skolan att han inte vet vart enterknappen sitter och hans rader e lika samspelta som amerikaner och tallibaner!!!

--------------
---------------------------------------- ---------------------------------

så ser dds rader ut om man lägger dom som rimmen skall vara slutet på meningen... e det teknik??? ordföråd kan jag ge han men det e allt...
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 18:34
SömnPiller
vad jag hört är Th1ef och H-Crib tillsammans, sammanträffande? Haha.

Th1ef
Ja asså, visst, men jag vet varför du inte diggade den. Punkt.1:Iochmed att du bara tycker simpla rader som rimmar skitdåligt och endast innehåller barnrumpehumor så är det klart att du tycker som du gör. Punkt.2: Kollar du runt i B&C? Ja det förklarar ju punkt1 iförsej.

2006-08-26 18:37
äh detta är ju fan patetiskt...

2006-08-26 18:37
Doktordöd bara lägg ner så blir nog alla glada. Ni kan lägga av med ert tjafs och du kan sluta köra på könsdiskriminering.

2006-08-26 18:43
Th1ef P12
Sen när könsdiskriminerade jag dej? Du vet väl att ordet Brudjävel inte är könsdiskriminerande va? Ta din 14åriga lilla stjärt och hoppa iväg och sluta lägg dej i, du är helt utom den verbala ribban jag sätter när jag diskuterar. H-Crib ska vi inte ens tala om, han har gjort bort sej tillräckligt.

2006-08-26 18:47
jo vi e ju tillsammans jag och tjuven har jag hört??? inte för att jag skulle tacka nej men det hör inte hit att hon har en annan...

ni säger att jag inte kan ta kritik gör dd det nu???? nej han kallar henne brudjävel när hon skriver vad hon tyckte va dåligt...

*suck*
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 18:50
Doktorn

Don't you just love it? Fördomar är ungefär vad du består av till största del, antar jag? Kanske är intressant att veta att du och jag är i samma åldersgrupp? Och brudjävel är väldigt diskriminerande, särskilt som man skulle önska att det fanns fler kvinnor inom hiphopen. fast tydligen håller du inte med om det. Herregud, du är verkligen korkad?

2006-08-26 18:50
H-CRIB P22
Sluta förstora upp allt, din jävla ungjävel. Jag kallade henne det dels för att hon inte ger kritik på ett schyst vis, och dels för att hon kliver in och ska spela allan 110 inlägg in i tråden och ta folks parti.

Du blev mördad. Ta det som en man.