I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

DoktorDöd - Ey, H-CRIB får fett med pisk, bree!

Vår Hiphop - Lyricism

2006-08-25 04:16

DoktorDöd - Ey, H-CRIB får fett med pisk, bree!

Allas lilla regndroppe i sommarsolen H-Crib himself kan aldrig hålla käften. Han ljuger så pass jävligt att hans näsa växer så pass jävla mycket att den går runt hela jävla jorden och känns i hans bakhuvud. Kan du bara ta och hålla käften nån gång, din jävla mupp.

Visst, det är lätt att vara efterklok... dock är det ganska
svårt att ens va det om ens hjärna är ersatt av äppelmos
för du fattar ju fan aldrig hur dålig du är, hur tråkig du är
hur fånig du är, en knack i pallet och du vet hur ihålig du är!
Och texten emot R-Unit; seriöst asså, dagen du imponerar
har jag fan redan blivit isolerad med 34 andra schizofrena!
Jag är bredare än dej fasten utan fetstil & meterlånga rader
ingen pallar ens läsa, tillochmed dina polare somnar av det!
H-CRIB!! ...resultatet av för mycket intag av LSD och PCP
H-CRIB!! ...recca inget då ingen ens laddar ner de från TPB!
Din kompislista består utav hycklare och fittor... som alla är
så slappa satt dom vardera kan ha en rymdraket som dildo!
Ärligt, bokstavligen; motståndet offras... och du är så jävla
dum satt du tror att 'korplag' är en typ av fotboll för fåglar!
Nu har jag sagt mitt, hej svejs, nu ska jag gå & äta middag
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...din JÄVLA FITTA!!

Och så lite sån där skrätching också, ey, studsa!
*H-Crib ä-iä-iä-iä-iä-iär trå-iå-iå-iåkig! H-Crib är tråkig!*

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-25 04:35
lol på dej dr död varför tar du detta personligt om du inte e R-UNIT????? hummm och två sluta bajta slutligen du tycker att jag suger??? chicka chiiicka chiiiciichika du suger
GÖR OM, GÖR RÄTT.
-------------------------------------------------- ----------------
jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!

2006-08-25 04:40
H-Crib
Varför jag tar det personligt? Vänta nu... jag tar inte det personligt alls, men ska du hålla på dra in mej i något som du och R-Unit tjafsar om så får du skylla dej själv. Get back to Battle 'n' Cyphah where ya belong, brotha. Erkänn istället att du och ditt fula arsle blev kuttat och sluta snacka så jävla mycket skit i fortsättningen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-25 04:50
jag snackar inte skit.. och varför skriver du och inte R-UNIT om ni nu inte e samma männska??? sen så förlorade jag mot en fuskare.. det e inte svårt att vinna om man har polare...

för att inte glömma att mitt arsle e sexigt

slutligen ja jag och R-UNIT tjafsade att du svarar på detta kan tolkas som två saker ena e att du e R-UNIT som jag trott och fått höra andra e att om du inte e R-UNIT så har du hoppat in i nått som e mellan mej och R asså get a life HOE!!!

GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-25 05:05
H-CRIB
Varför skulle jag hoppa in i detta när det var du som drog in mej? Ta konsekvenserna av ditt handlande istället din dumma fan och dra ihop nån bättre snyfthistoria än det där om du vill komma fram med ursäkt som man faktiskt kan gå på.

2006-08-25 06:19

- haha.

2006-08-25 06:43
*suck* att du orkar... ja ja jag som trodde att alla fjortisar va inlåsta på lunarstorm.. får be dom kolla sin säkerhet för det finns rymmlingar som kommit till denna sidan..
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-25 07:15
H-CRIB P22
...säger han som stavar som en som kommer därifrån...

2006-08-25 07:41
jag lider av dysleksi dum fuck
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-25 07:42
...säker på att det BARA är dysleksi du lider av?

2006-08-25 07:56
till skilnad från dej så ja
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-25 07:59
Och texten emot R-Unit; seriöst asså, dagen du imponerar
har jag fan redan blivit isolerad med 34 andra schizofrena!

Yeah i like that

Blir det nått svar eller H-Crib
Robin (G_Lee)

2006-08-25 08:10
Men doktordöd vaför dissar du han för?
Robin (G_Lee)

2006-08-25 09:59
Jag har inte läst vad ni diskuterat, men.

"lol på dej dr död varför tar du detta personligt "

Alltså, detta är internet och jag tycker det är så jävla löjligt när folk tror att detta är på liv och död. Det är väl bara roligt när det är såna här "beefs" som det kallas. Det är ju bara på skoj. Så ser jag det. Om man tar åt sig, så är man ju fuckad, tycker jag.

Typ som när jag la upp någon text på Min sida som idittasikte hade på sin sida och jag skrev om den lite. Då addade Rolfhypnol mig och sa att han skulle komma och spöa mig. Haha, så jävla töntigt!

Skärp er!
Gröna å vita hjärtan som glöder

2006-08-25 10:24
Kontra P17
Han snackar skit, jag gör en text om honom. Inget mer än så.

2006-08-25 10:37
Oroa dig inte h-crib, jag kanske också ger dig ett svar snart. Du har faktiskt dragit in DrDöd så du får skylla dig själv att han våldtog dig.

2006-08-25 12:22
den här texten skrev du bra DD..
Fina rader med slad kraft humor och allmän fingervisning om vart skåpet ska stå. .

"isst, det är lätt att vara efterklok... dock är det ganska
svårt att ens va det om ens hjärna är ersatt av äppelmos"
HAHAHAHA!!!

"in kompislista består utav hycklare och fittor... som alla är
så slappa satt dom vardera kan ha en rymdraket som dildo!
Nu har jag sagt mitt, hej svejs, nu ska jag gå & äta middag
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...din JÄVLA FITTA!!"
Helt underbara rader!

kul att se Dig på offensiven!

2006-08-25 13:52
asså undrar om folk äns minns vad hip-hop är när dom säger dr död e sååå tight bra och annat fuck som inte stämmer... killen kan fan inte ens rimma... jag e dyslektiker och droppar hårdare SKÄMS!!!!!!
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-25 14:00
H-Crib: du verkar vara efterbliven på riktigt... Doktor Död rimmar utmärkt, o de texter jag sett av dig har varit jävligt kassa, nödrimmade o krystade etc...

sen förstår jag inte hur en dyslektiker kan börja skriva texter? no offence mot dyslexi, det är säkert jävligt jobbigt, men varför ge sig in på nåt som man med största säkerhet aldrig kommer klara av så bra?

2006-08-25 14:02
Finns det inte nå rim i DD´s text?...
Tycker nog du ska läsa den igen och igen och igen i så fall...

Doktorn rimmar & har ett ett slagkraftigt innehåll...

2006-08-25 14:09
jag säger inte att det inte finns nåra rimm stör mej bara på att han rimmar offras på fåglar

och dyslexi e inte analfabetism man rappar inte med texten din dumhora
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-25 14:09
duvan vad har du sett av mej??? inget tror jag
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-25 14:15
jo det har jag, annars skulle ja inte säga det? du har ju just nu en totalt efterbliven text uppe...

2006-08-25 14:23
nej det har jag inte... du som har en så förviriden vänskaps syn att du inte kan vara objektiv eller så kanske du e sur för att jag vunnit i en battle över dej elelr så vill du battla mej eller så har du nått annat problem som amatörpsykologen H-CRIB inte kunde fastställa.....
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-25 14:37
Okej! 1 varför tror du att DD är R-Unit?, 2 hur kan du skriva att han inte rimmar? DD är bäst efter Kammel på whoa på att rimma. Jag förstår inget av den här "Beefen", Och DD varför beter du dig som du gör? Du är mycket bättre än H-Crib så varför bry sig så mycket?

H-Crib, Du vet att jag gillar dig!, Du är en otroligt shysst kille, men DD är en avancerad lyricist och du är "bara" bätre än whoa standard. Men du är bättre än den där R-Unit, men varför tror du att han är DD? förklara
Pejs
2 PJÄSER

2006-08-25 14:50
nja zlick för det första har många sagt det (vilket jag inte lägger större vikt på) det tyngsta "beviset" är när jag battlar r-unit så lägger nån en röst på mej med åtminstone en comment sen e det nån mosbricka som bara säger r och inget annat sen kommer dd in och förvandlar battlen till sveriges största fjortis sajt som plockar lunarstorm med hästlängder (allt av dd beteende finns inte kvar då moderatorerna kände sej tvugna att censurera han lite och ta bort massa skitsnack) dd börjar bete sej precis som r har gjort samma attityd sama fucking skitsnack och samma tråkiga "du e en fitta jag äger dej stil o sen knullar jag din mamma" då började man tänka efter vad andra sagt och kom fram till att det e nog rätt sant ändå...

sen kanske dd e en av de bästa lyricisterna här mycket möjligt men det han droppar här e inte mkt värt annars... har dock fortfarande svårt att fatta att den näst bästa lyricisten här rimmar offer på fåglar.

kamel äger denna sidan och ärligt så tycker jag att dd vad jag läst av han inte håller hög kvalitet...

sen om nu dd e jågurt som han påstår borde han inte betett sej så här mot mej jag och jågort snackade mkt på msn och shit och kom rätt bra överens....

därför e jag misstänksam...

tnx zlick för att du belyser att jag e bättre än R

Peace
GÖR OM, GÖR RÄTT.
Rappare

2006-08-25 15:12
lol på dej dr död varför tar du detta personligt om du inte e R-UNIT????? hummm och två sluta bajta slutligen du tycker att jag suger??? chicka chiiicka chiiiciichika du suger

P22 ..........
facebook.com/idiomatisk - fan page

2006-08-25 15:19
mmm men rain innan du dömmer en comment ta och kolla överlag... jag var tvungen att sänka mej tills hans nivå.. men du vet vad dom säger... snacka aldrig med en idiot först sänker dom dej till din nivå sen plockar dom dej på erfarenhet...

:P
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-25 15:57
Gu va ni bråkar... ska ni gnälla på varandra ta det i GB... här är väl endast till för normala kommentarer om texten.. INTE varför han skrev texten.. INTE varför den handlar om just Den/det.. tycker iaf jag..

Och jag tycker texten var helt okej dock med undantag för vissa rader som iaf jag inte får ut nån läs glädje av..kanse bara e jag som inte förstår men men!

2006-08-25 16:24
DoktorDöd

Jojo, missförstå mig inte. Det är ju skit roligt när det är så här!
Men folk ser så allvarligt på det.
Gröna å vita hjärtan som glöder

2006-08-25 17:39
nej det har jag inte... du som har en så förviriden vänskaps syn att du inte kan vara objektiv eller så kanske du e sur för att jag vunnit i en battle över dej elelr så vill du battla mej eller så har du nått annat problem som amatörpsykologen H-CRIB inte kunde fastställa.....

du gör dig dummare för varje inlägg..

1, jo jag tycker den e skitdålig o helt konstig(efterbliven)
2. Jag är inte vän med DD, men ja kan ändå se en bra text från en dålig(denna var dock hyffsad, hade inget speciellt men trots allt ett par sjyssta rader)
3. jag battlar inte, men om ja hade gjort det hade jag inte battlat ett retard som du.

det enda vettiga i ditt inlägg var ordet amatör, om du hade tagit bort allt innan o efter det, dock sparat jag och är, så hade det varit jättefint inlägg

2006-08-25 17:46
men lilla duvan va e ditt problem om du nu kan skilja bra och dåligt ifrån varandra??? hur kommer det sej att du inte tat livet av dej än då????
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-25 18:15
jag tycker bara du verkar ha lite mycket självförtroende och anser att man måste vara hård mot såna som dig för att ta ner er på jorden så ni kan inse att ni inte ens är duktiga...

o varför skulle jag ta livet av mig för?

2006-08-25 18:19
duvan jag e bra du e dålig... get it??? jag suger inte som du tycks ha fått för dej...
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-25 18:34
H-Crib: hoppas för din egen skull att du någon gång i ditt liv vaknar upp ur din dröm o inser att du är keff.. för du kommer aldrig kunna utvecklas innan du inser det

2006-08-25 18:53
jag är inte keff inte heller bäst som vissa här tror sej vara....

*suck*

orkar inte med er töntar mer....
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-25 19:08
jågurt är het på gröten
work some magic

2006-08-25 19:11
Seriöst, H-CRIB, du är bara så jävla sjukt dum i hela ditt huvud (om det ens är ditt, du lär ju ha förväxlat det med en apas i hopp om högre IQ).

Rim finns i mängder, påstå inget annat, har du dysleksi, sure, fine fine... men kom fan inte och tro att din dysleksi ska komma och läxa upp rimmen hos folk som saknar det du lider av. Seriöst, ta ditt jävla självförtroende och stoppa in i örat (och hoppas på att det inte trycks ut på andra sidan med tanke på hur tom i skallen du är).

2006-08-25 19:14
HAHAHAHHAHA, Jag tror jag garvar ihjäl mej, HAHAHAHHAHA!!!!
Kolla vad en snubbe som heter Edda skriver i hans tråd, HAHAH!!!
Lyricist

2006-08-25 20:03
hahaha äntligen någon som dissar h-crib.

2006-08-26 01:23
jag tycker doktorn är bättre än H-Crib mycke bättre faktiskt..
"Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!"

2006-08-26 02:45
DoktorDöd....

"En snubbe" som heter Edda skriver i hans tråd..
Så jag är en främmande snubbe för dig? hahaha..
Att jag tyckte det han skrev var bra? Så vad är det som är så roligt med det?

www.eddaonline.se

2006-08-26 03:15
Asså snälla H-crib, jag orkar verkligen inte med dig... sluta tjafsa, du är t o m dålig för att vara på whoa...

2006-08-26 09:18
citat från mvh: h-crib va inte så dålig. dd plockar h-crib och h-crib plockar r unit och slutligen r-unit plockar ingen står i nån av dessa biffar.

he he he så om jag e så dålig R vad säger det om dej???
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 09:20
förlåt så här va det...

Jimsey:
och nu när ja läst denna vet ja R-unit är inte doktordöd,
texten va inte alls bra
ok för att sammanfatta, DD tog Hcrib, Hcrib tog R-unit, R-unit tog ingen

R-UNIT:
Okej, tänker inte ens försöka skylla ifrån mig. Är textmässigt bättre än H-crib. Bryr mig ärligt talat inte om det ens.
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 11:43
Asså seriöst H-Crib, du kan inte vara 22 grabben. Du skulle aldrig hålla på som du gör om du vorre så gammal. Du är sjukt irriterande.

Men nu för att vara ärliga:

Du kommer aldrig ta åt dig av kritik mer än om det är bra kritik. Men faktum är att du borde lyssna på exempelvis Fattaru eller några andra tunga rappare på riktigt och jämföra dina texter med dom. För du saknar helt självinsikt enligt att döma vad du skriver. Dina texter är inget att hänga julgranen, jag vet inte riktigt varför, dom är bara helt enkelt inge bra. Jag skulle säkert kunna vara mer precis om jag ville ta mig tid, men du är inte värd den tiden längre känner jag. Hoppas du hajjar något nån gång. Tror du saknar mognad helt ärligt, nog det som är ditt största problem.

Peace folk

2006-08-26 13:36
he he he jo tjena R-UNIT tror nog säkert det e så det ligger till och fattaru e ju ett såååå tungt hip-hop element??? öhh har du hört tala som organism 12 när du skriver som du gör???

shit och ja jag är 22 vad är ert problem?? 99% av er som skriver att jag borde växa upp har fan själva vart mer omogna i andra ämnen än just mej och r-unit så varför inte soparent utanför egen dörr innan ni kastar spjut i radhus???

peace
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 14:18
Uppäten.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-08-26 14:58
Edda P20
Trodde inte du var den Edda som jag tänkte på, men blev sjukt förvånad över att det VAR Du. Men kritiken du gav honom var ändå inget annat än asswhiping av första klass, bland det mest pinsamma du kunde ha skrivit på väldigt länge faktiskt. "Det bästa jag läst på Whoa över 1år", haha, du läser alls inte mycke du alltså, va? Svara inte, du dumförklarade dej duktigt bra ändå.

H-CRIB
Du blev mördad. Finns inget mer att säga.

2006-08-26 15:25
he he dr död nu undrar jag varför ndu kallar edda för pinsam?? han e större än du nånsin kommer bli..

den pinsamma här e du som faktiskt har kvalite om du vill men skriver skiten till mej på ett sätt som nobsen skulle ha gjort och sen så sitter du och förolämpar alla som inte tycker som du... det e ju sååååå moget jävla lunar grupie
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-08-26 15:36
Så ni vet, jag skrev från min polares konto då det är någe fel på det här kontot.