Kammel - Det var en gång en session som spårade ur
Jag skiter fan i om du har en autograf av Hannah graaf, eller om du hängt på ett pensionat med Bubba Sparxx, Eller om du en fått en bamsekram av Wycleff Jean- och puffat svart afgan i en katedral med Alice Bah.. Vi är som natt&dag, nu sparkar jag nackar av din arsenal ..vars ansikten förses med fler kulhål än ett kalaha! Missförstå inte, handgranater mot pensionat är alltid bra men ni vet nog inte vad som gör kammel glad, antar jag, Det är när jag ger din änglavakt hjärtattack i jasonmask för din tunga är så långt upp i min röv att jag får kväljningar.! OCh Zteve-O, bli inte förvånad när jag repar din bil- för du är nog fan det fulaste jag sett i hela mitt liv Så håll käft medan jag vräker av mig ett "mumsfillibabba" när jag knullar din mamma så att hon dumpar din pappa.. K.S.H står för "Kammels små horor", just det, jävla fittor jag behandlar alla er wackassbitches, som läderkickor Nån måste hata livet.. Jågurt! CharlyChit och Hundra12- var alla värdelösa alias, men DoktorDöd Tar fan priset! På tal om faggots, ZLick, kan du sluta skriva din bög? Ledsen män det står l00s3r i fetstilt på dina försök.. Inte Genius at Work, Och G_Lee du är liten och spröd, Jag gör din fasad av skitkaxig thug till en lipande nörd 1. du är kass 2. Du borde skippa skitsnack och dö 3. Du är för fan dessutom lika söt som en skitande röv! Jävla groupie, omkring år 2042, kommer du att köra nåt jag tyckte var alldeles för wack att skriva i förrigår Om Nattkrig hade mått så dåligt han säger i varenda text så hade han tagit sitt ynkliga lilla liv för längesen Dom säger att jag är respektlös, Men jag kan väl inte hjälpa att hans fästmö.. ..börjar studsa med sin hängröv- och skriker "GEE MIG KUUUK" efter en lättöl! MightyMikei, den muthafuckern är kass som alltid, och alla hans gammelfastrar gastar alltid "sucky sucky" ..som vanligt, orka, min lilla fotnot blir "Fuck denna jordglob Och Fuck Joto, Och Fuck U2 och Fuck you too!"
Nice text men vad har jag gjort dej?
Robin (G_Lee)
Lyricist
2006-09-21 19:11
Det bästa med hela texten var att det stog zteve-o i den^^
kammel jag tror du inte har något liv om jag ska vara ärlig
kanske inte...men fyfan va tung den va..kulhålen var jävligt bra rad..
http://www.myspace.com/noodlestyle
Kammel är grym och det syns klart och tydligt i den här texten. Totalt feta rim och sjukt hårda dissar.. Fattar om ni känner er träffade. Ser att dom som blivit dissade börjat "kaxa" iaf 1 eller 2 och det måste vara för att Kammel har rätt och ni är avundsjuka. Nån måste hata livet.. Jågurt! CharlyChit och Hundra12- var alla värdelösa alias, men DoktorDöd Tar fan priset!Haha, det var det jag sagt till honom hela tiden! Håller med dig och raden är fet, även fast det inte är den bästa! Och G_Lee du är liten och spröd, Jag gör din fasad av skitkaxig thug till en lipande nörd 1. du är kass 2. Du borde skippa skitsnack och dö 3. Du är för fan dessutom lika söt som en skitande röv!Skön som fan, härliga rim och kraftiga dissar. Killen är kaxig som fan och du sätter honom på plats =) Sen var resten så jävla skönt det också, speciellt dissarna till MightyMikei. Big up.. Bra som fan! (Måste också säga, Mightymikei P14. Bara för att Kammel dissar dig så har han inget liv? Strange :S)
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Fan jag ville bli dissad i texform av dig!! why why why not!! Jag förjänade det efter alla texter jag kommenterat för dig!! Om Nattkrig hade mått så dåligt han säger i varenda text så hade han tagit sitt ynkliga lilla liv för längesen Sorry my määän, men den var grym!! :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SIMPO P16 Fjäska på för kammel fjäska på bara
Robin (G_Lee)
helt underbart: ) Kritik kommer när jag inte är så mätt som jag är nu...
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
HAHA! fanns en del bombade rader! Gillar sättet du skriver på... Känns inte som om du lägger ner nån tid på det utan bara kastar ihop tanken direkt och levererar... Nice iaf
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
G_Lee P14 Avis? Skaffa ett liv istället!
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
hahaha, fan va chill, jag ville också bli dissad... om jag postar mera texter, dissar du mig då? =D haha sjuk härlig text
Det är förövrigt såhär man sätter frågetecken i huvudet på en kravmärkt hönsgård... tjaffset i tråden är tamejfan mer än pinsamt...
Lyricist
2006-09-21 23:18
Jag hoppas inte ni tog min kommentar som att "kaxa" och räknar den som pinsam? haha...Kammel lägger det tight som vanligt. Kul att du dissar charly för alla användarnamn osv...;) Palla bli sur för att ens namn är med i en text haha
Nån måste hata livet.. Jågurt! CharlyChit och Hundra12- var alla värdelösa alias, men DoktorDöd Tar fan priset! Du är DÖD!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha roligt med namedrops, OCh Zteve-O, bli inte förvånad när jag repar din bil- för du är nog fan det fulaste jag sett i hela mitt liv hahaInte Genius at Work, Och G_Lee du är liten och spröd, Jag gör din fasad av skitkaxig thug till en lipande nörd 1. du är kass 2. Du borde skippa skitsnack och dö 3. Du är för fan dessutom lika söt som en skitande röv! Skön;D Jag skiter fan i om du har en autograf av Hannah graaf, eller om du hängt på ett pensionat med Bubba Sparxx, Eller om du en fått en bamsekram av Wycleff Jean- och puffat svart afgan i en katedral med Alice Bah.. Tunga rim!Sköna rader=)Det är när jag ger din änglavakt hjärtattack i jasonmask för din tunga är så långt upp i min röv att jag får kväljningar.! Hahahaha, bland det roligare texten=) Helt klart läsvärt. Brrrra där.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
hahaa fett som fan
work some magic
Den var fet faktist! Känner mig dock inte ens lite träffad. men några roliga rader!
2 PJÄSER
Jag skiter fan i om du har en autograf av Hannah graaf, eller om du hängt på ett pensionat med Bubba Sparxx, Eller om du en fått en bamsekram av Wycleff Jean- och puffat svart afgan i en katedral med Alice Bah.. Vi är som natt&dag, nu sparkar jag nackar av din arsenal ..vars ansikten förses med fler kulhål än ett kalaha! Missförstå inte, handgranater mot pensionat är alltid bra men ni vet nog inte vad som gör kammel glad, antar jag, Det är när jag ger din änglavakt hjärtattack i jasonmask för din tunga är så långt upp i min röv att jag får kväljningar.! - Humoristiska rader, med framförallt rimmen som utropstecken.. OCh Zteve-O, bli inte förvånad när jag repar din bil- för du är nog fan det fulaste jag sett i hela mitt liv Så håll käft medan jag vräker av mig ett "mumsfillibabba" när jag knullar din mamma så att hon dumpar din pappa - Första raden är väl inget vidare egentligen.. Repar någons bil för att han är ful låter inte så hårt.. Dock så är andra raden revanch och hårdare.. K.S.H står för "Kammels små horor", just det, jävla fittor jag behandlar alla er wackassbitches, som läderkickor Nån måste hata livet.. Jågurt! CharlyChit och Hundra12- var alla värdelösa alias, men DoktorDöd Tar fan priset! På tal om faggots, ZLick, kan du sluta skriva din bög? Ledsen män det står l00s3r i fetstilt på dina försök.. - Hårt och snyggt.. Inte Genius at Work, Och G_Lee du är liten och spröd, Jag gör din fasad av skitkaxig thug till en lipande nörd 1. du är kass 2. Du borde skippa skitsnack och dö 3. Du är för fan dessutom lika söt som en skitande röv! - Bäst hittiles i texten, tillsammans med rimmen i början. Om Nattkrig hade mått så dåligt han säger i varenda text så hade han tagit sitt ynkliga lilla liv för längesen Dom säger att jag är respektlös, Men jag kan väl inte hjälpa att hans fästmö.. ..börjar studsa med sin hängröv- och skriker "GEE MIG KUUUK" efter en lättöl! MightyMikei, den muthafuckern är kass som alltid, och alla hans gammelfastrar gastar alltid "sucky sucky" ..som vanligt, orka, min lilla fotnot blir "Fuck denna jordglob Och Fuck Joto, Och Fuck U2 och Fuck you too!" - Nattkrig-raden är helt sjukt hård... Inte för att jag har något emot NK, men den där raden var för bra att inte skratta åt. Resten av raderna är hur roliga som helst! Bra jobbat kammomil! :D
Fan vad kul att se en offentlig avrättning här i forumet. Namedrops är lite 2003, men om man gör det bra är det bara retro.. Som att rösta blått^
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Hahahahaha, fan vad bra. Och de som blir sura för att deras namn blivit nämnda och sura för att folk tydligen "slickar kammels röv" för att de tyckte att texten var bra är ju fan pinsamma. Texten var hur jävla kul som helst,Om Nattkrig hade mått så dåligt han säger i varenda text så hade han tagit sitt ynkliga lilla liv för längesen Dom säger att jag är respektlös, Men jag kan väl inte hjälpa att hans fästmö.. ..börjar studsa med sin hängröv- och skriker "GEE MIG KUUUK" efter en lättöl! Så jävla kul, det med Nattkrig var ju skitkul.Inte Genius at Work, Och G_Lee du är liten och spröd, Jag gör din fasad av skitkaxig thug till en lipande nörd 1. du är kass 2. Du borde skippa skitsnack och dö 3. Du är för fan dessutom lika söt som en skitande röv! Också riktigt jävla kungligt, du borde börja rappa eller sälja texterna som folk säljer beats till kungliga rappare. De här raderna är fan värda att rappas, alla dina rader, Kammel for president!
jag gillade inte texten..vet itne varför men gjorde bara inte det.
han gör reklam för våra namn antagligen nej men förstår inte vaför jag e med här jag e tusen gånger sämre än dej endå går du på mej lite fegt men men antagligen är man tuff eller en mes
Robin (G_Lee)
Producent
2006-09-22 20:52
fotnoten var bäst :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Lyricist
2006-09-22 23:03
Ursäkta mig men "bubba sparxx/Gunde svan" rimmar väl inte:S
Underbart. Jag älskar dig Kammel för du är den enda som inte lägger bajs svart på orange/gult. Alltid lika skönt att se dig kompis.
hehe, kul med fet respons ;]
Moderator
2006-09-23 22:32
Systemfel Säg inte att du uttalar hans namn som det stavas? Detta är slakt... så jävla kul att läsa, jag sitter lixom ensam här i mitt rum och skrattar som aldrig förr, så fuckin tung så det är osannolikt... jag vill läsa meeer!!!!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Lyricist
2006-09-23 22:58
Kammel, du hatar mig... skriv det också
Texten är jävligt tung ! det bästa jag sett på länge och rimmen är fan overkliga! men tycker det är onödigt att du drar in mig och detsutom med en så dålig rad! sämta raden i texten ... det hade jag sagt även om det var till G_Lee ! aja big up för Kammel jag ska käka dig om nåt år mannen !;D du behöver inte ens svara på min diss, svara på dem andras istället! men kommentera gärna!
1. texten va GRYM, tamam... accepteera.... särskilt "..vars ansikten förses med fler kulhål än ett kalaha! " hahah... ;) 2. G-Lee (gangsta gangsta g-g-guuniit) , jag tror att du påstår att han inte har något liv, bara för att när han tar sig tid att skriva rader blir dom nåra hundra gånger grymmare än när du försöker dig på lyrik ;) sluta leka hater-pojke nu... texten va bra, som de mesta från Kammel, har jag för mig... och NEEEJ , "G-lee unit", man "fjäskar" inte för någon för att man har förstått att deras rader är BRA... du borde prova skriva det nån gång, så kommer du märka att man FÅR bra kommentarer av att skriva bra... Jaaaalla..
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
Furie Haha, Kammel bara driver, tror inte han dissar mej av nån personlig anledning... ...eller? :þ
Poeta??? Kammel är den bästa här som droppar regelbundet och så säger du åt honom att kämpa på????
Kammel jag e fortfarande gangtser endå så
Robin (G_Lee)
OCh Zteve-O, bli inte förvånad när jag repar din bil- Den raden e så jävla bra. Då gamle lebb Schteve är kär i bilar och kör trimmad epa.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
i'll increase the crime rate for ol' times sake. tack! :)
du är fan stört bra
Ars amandi
äre bara jag som tycker att detta är under din egentliga standard?
Hahaha helt sjukt bra!
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
varför hata på honom när han ger er fame...
gaaaalen
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
Jag skiter fan i om du har en autograf av Hannah graaf, eller om du hängt på ett pensionat med Bubba Sparxx, Eller om du en fått en bamsekram av Wycleff Jean- och puffat svart afgan i en katedral med Alice Bah.. Vi är som natt&dag, nu sparkar jag nackar av din arsenal ..vars ansikten förses med fler kulhål än ett kalaha! Missförstå inte, handgranater mot pensionat är alltid bra men ni vet nog inte vad som gör kammel glad, antar jag, - HAHAHA fiifan vilka feta orginalla namedrops rim, och asså allting är klockrent! Det är när jag ger din änglavakt hjärtattack i jasonmask för din tunga är så långt upp i min röv att jag får kväljningar.! - hahah shiet, du e grym på rim OCh Zteve-O, bli inte förvånad när jag repar din bil- för du är nog fan det fulaste jag sett i hela mitt liv -hahah fet Så håll käft medan jag vräker av mig ett "mumsfillibabba" när jag knullar din mamma så att hon dumpar din pappa.. -hahaha nice K.S.H står för "Kammels små horor", just det, jävla fittor jag behandlar alla er wackassbitches, som läderkickor -hrmmm Nån måste hata livet.. Jågurt! CharlyChit och Hundra12- var alla värdelösa alias, men DoktorDöd Tar fan priset! - "värdelösa nicks" så låter de softare, "nick, chit" På tal om faggots, ZLick, kan du sluta skriva din bög? Ledsen män det står l00s3r i fetstilt på dina försök.. - äeh , varför inte bara loser, l00s3r förstör de hrm Inte Genius at Work, Och G_Lee du är liten och spröd, Jag gör din fasad av skitkaxig thug till en lipande nörd -HAHAHAHahahhaha 1. du är kass 2. Du borde skippa skitsnack och dö 3. Du är för fan dessutom lika söt som en skitande röv! -skitande röv?, äeh venne, känns krystad Jävla groupie, omkring år 2042, kommer du att köra nåt jag tyckte var alldeles för wack att skriva i förrigår - ha, alrite Om Nattkrig hade mått så dåligt han säger i varenda text så hade han tagit sitt ynkliga lilla liv för längesen Dom säger att jag är respektlös, Men jag kan väl inte hjälpa att hans fästmö.. ..börjar studsa med sin hängröv- och skriker "GEE MIG KUUUK" efter en lättöl! -hahaha humor, like it MightyMikei, den muthafuckern är kass som alltid, och alla hans gammelfastrar gastar alltid "sucky sucky" ..som vanligt, - hehe alrite orka, min lilla fotnot blir "Fuck denna jordglob Och Fuck Joto, Och Fuck U2 och Fuck you too - fuck joto och fuck u2 och fuck you too HAHAHA fan vilken stark avslutning , älskar de asså du är sjukt talangfull när de gäller att vara kreativ och ännu bättre på att hitta rim, ibland känns de som att du spårar ur, för att du har fått 11 rader att rimma perfekt och sen är de helt stopp vid tolfte, så tar du de första bästa, känns så! vissa ställen kunde göras bättre dock, kan de alltid på alla texter! och jag måste sluta kommentera dina texter, jag gillar inte att dela ut 9:or hur som helst, speciellt inte till skryt texter haha sjukt svårt att få en 9:a men du förtjänar de 9/10
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Fan mannen, tycker du spela in dina texter. Vettefan on du är bra på å rappa eller inte men det skiter jag i för du blir ju bra efter ett tag å du skriver sådana FETA texter ;) aja, big up peace (L)
Lackar ur!
Ganska dunder! Bland det bästa i kategorin Fakkjuu. Riktigt underhållande, även om den här typen av texter inte gör speciellt stort intryck på mig längre...
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Om Nattkrig hade mått så dåligt han säger i varenda text så hade han tagit sitt ynkliga lilla liv för längesen Dom säger att jag är respektlös, Men jag kan väl inte hjälpa att hans fästmö.. ..börjar studsa med sin hängröv- och skriker "GEE MIG KUUUK" efter en lättöl hahahahha så jävla klockrena