Anikken the raveskivssnurrer: Så du får ett svårälskat face för du stod mot 2 hårdhänta män Och övertalningen går som på räls... när man drogar en tjej - hehe lagom kul Lustiga huset / Ultima Thule-rimmet är var riktigt ruggit!Jag är grabben från ådalslinjen // som sprider ljus på dina sugrör till ben & hållning som åsa nisse Jag är muskelberget med texthäftet // o ditt crew går omkring som dom har brännässlor i sina underkläder - det är helt okej, absolut, men för att kritisera så krävs det liiite mer finess eller klockrenhet för att en sån där rad ska gå hem på riktigt nu för tiden, då vi alla nån gång har dragit antingen en:"slår dig så hårt att du" eller: "Du ser ut som en blanding av.." Så försök inte o fiffla o tricksa, du sitter o kissar & knullar en brud som tror hon fått en sticka i fittan - gillar denna, rimordskombinationen gör hela jobbet!Så grabben, kan speglar tala så kan speglar spy Och är man jävligt ful så är man inte lika ful som du så sug min kuk, - inte ruggigt, men nic3!Plus för Attityden, rimmen och humorn. (och ultima thulerimmet)Minus för brist på finess ibland för att "du ser ut som"-raderna ska gå hem hela vägen t.ex.Jågurt the Daimkryssdriller: Inte en enda av dina retarderade polare till bråkstakar kaxar nu när ditt crew ser ut att ha lutat sej mot påslagna svarvar - Här är det mera finess däremot. skitfet rad, bra rim och uppbyggnad. Dock så hade du kunnat omformulera till nåt bättre då "du ser ut som"rader ändå känns liiite tjatiga fastän dom e feta. "råkar ställa sig mot en påslagen svarv" lr liknande hade gått hem mer hos mig iaf.Nu håller du käften, eller så ser vi om käften håller, och skulle käften hålla; slår vi käften tills det inte finns nån käft att hålla! - Ordlekar i all ära men den jag tycker inte den blir så bra i slutändan ändå, hade säkert gjort sig fet på audio dock.Ni är inhemska! Hundra12, en riktig listetta. Och när jag bjuder upp till att fistfäcktas, så får dina byxor oväntat pissfläckar - Första raden är helt ok som uppbyggnad men resten var jävligt kasst. "fistfäktas" BLÄH! du vet bättre än att lägga ett så krystat rim. Sen det där med oväntade pissfläckar var inte fett.Din satans panna sparkas in, sen utsparkas du, din jävla hora! Och du får heller inga julklappar, slutsnackat! Din jävla hora! - Alltså du har lagt såna där konstiga "ut-.."-rim innan. "Utsparkas" heter sparkas ut, och även om det nu skulle vara att det är korrekt svenska så låter det på tok för illa för att någon ens bör säga så haha. Sen "du får inga julklappar, slutsnackat" var bara slöseri på bra rim i den raden som du istället kunde gjort nåt riktigt kul av.Vi är två porrkungar på uppåttjack... försök leva upp till det medans jag knyter en rosett utav en golfklubba runt din hals - hahahaha, rolig uppbyggnad och rim, fantasifull rad ;)Du kommer lämnas i nytappade blodpölar... För Fabolous 0,5 är inget att leka med, så nu har du köpt hink & spade i onödan - Haha, skön formulering på en annars ganska enkel (kanske played t.om?) liknelse.Våra exponeringar blir en blandning av förbannat egocentriska handlingar till telesexsamtal so mest består av enordsmeningar Ni går från kritiserade till kritiserade till kritiserade till kritiserade till rimfixerade till...*BiiP-BiiP-BiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiP*...likviderade - Fattas nåt i dessa som gör att jag inte tycker det är mer än Ok.Plus för Rimmen, attityden och humorn.Minus för ojämnhet, dina rader går från halvgenialiska till att bara förstöra bra grundmaterial till bättre rader.Helhet: Goa göbbar!