I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Loco Chaos - Med handen i farmors pillerburk (Varma hälsningar från häktet)

Vår Hiphop - Lyricism

Lyricist

2007-01-18 20:15

Loco Chaos - Med handen i farmors pillerburk (Varma hälsningar från häktet)

Shääna, jag snackade med loco chaos i telefon idag, direkt från häktet och han bad mig slänga upp denna texten åt honom. Han har blivit en riktig jävel på att skriva ska ni veta så jag kommer nog få lägga upp mer shit från honom som ni kommer få glädje av att läsa framöver :) Så iaf, här kommer den, med varma hälsningar från the P.I.M.P Loco Chaos i häktet!
Ps. all kritik framförs.

Loco Chaos - Med handen i farmors pillerburk

Jag är fly som hindenburg/och medans dom hittar dej med handen i syltburken,
Så hittar dom mej med handen i farmors pillerburk
Så nu fungerar jag som endorfin på släkträffen
Med texter som bringar mer död än en nekrofil på sexfester
Så du ska veta att här blir det inga rosor eller kärleksdikter
För jag är ingen kasanova mer än jävla sprett som jack the ripper
Ska vi snacka knark? då är jag mer torsk än fiskelycka
Sluta skriva limerickar/, för dom tar dej ingenstans som spinningcyklar
*BLAOW* mina texter river kravallstaketen
För när ni lärde er läsa knaprar jag hela alfabetet
Men jag får väl lära mej leva med samveteskvalen
För att min text kommer oväntat som keffereklamen
Så det är bäst att ni viker er för vinden som en segeltävling
Annars kommer jag "mej"a ner er som min egenkärlek
Så det är bäst att du checkar detta som en inbetalning
Nä...nu ska jag dra,så PEACE OUT som en krigsförklaring

Det finns inte tid till att ge upp!

2007-01-18 20:20
den var bra =)

vissa rader var riktigt bra som t.ex

keep up dawg!

2007-01-18 20:21
Va sitter han för?
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ

2007-01-18 20:23
för dom tar dej ingenstans som spinningcyklar *BLAOW*

- Fanns väl ingen anlending att "blaowa" den raden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-18 20:24
klockan12  
man cyklar å cyklar men kommer inte framåt!  fast dina spinningcyklar kanske far iväg vad vet jag!   =p

Lyricist

2007-01-18 20:25
John, han tackar för kritiken det lover jag :)

Stukad, jag har ingen anledning att ta upp det här. Dom som känne honom vet och det räcker där.

klockan12, *BLAOW* hör inte ihop med raden innan? :S den är början på nästa rad.
Lyricist

2007-01-18 20:27
ZunkY,
Yhe P.I.M.P är tillbaka :D
Chaos tackar för kritiken.. Det värmer honom kan jag lova, kul att du gilla. Han kommer kicka på sin första permis, det dröjer inte länge till den förhoppningsvis.
Lyricist

2007-01-18 20:28
haha, bra svar till klockan12 John :)
Lyricist

2007-01-18 20:46
ZunkY, ja det är klart. Han ska ju komma hit till maj, sen ska han få lägenhet o jobba i lysekil när han kommer ut. men om du vill fråga nåt mer så ta det i Gb så ja inte spammar tråden.

2007-01-18 21:09
riktigt skön text!
suck it dry bitches

2007-01-18 22:00
Johnny_Diamond

Tror du jag är dum i huvudet som inte vet vad en träningscykel är eller? Herrejävlar. Liknelser var värdelös, en chimpans kan komma på mer avancerade grejer. Men du är ju Lil John så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-18 22:16
nice ! får man fråga vad han gjort för att hamna på häktet  ;)
http://www.herrbitter.blogg.se/

2007-01-18 23:53
Systemfel P18
Nicke nyfiken!

Jag vill också veta!

BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
Lyricist

2007-01-19 11:46
selin, han tackar för kritiken, kul att du gillar.

klockan12, orka hålla på så. Kan vi inte sprida kärlek istället?

ap3, kul att du gillar. jag framför kommentaren :)

seban,omoral,systemfel - Om ni hade kännt Chaos så hade ni vetat, så eftersom ni inte vet så känner ni han inte och behöver därför inte få reda på det. Men tänk efter, att man hamnar nog inte i fängesle 1,5 år för att ha snattat en kexschoklad? Varför är det så jävla intressant. Anledningen till att vi ens skrev det är för att han inte varit inne på länge och för att någon ska slippa ifrågasätta varför jag lägger upp hans text. 
Lyricist

2007-01-20 22:14
-JP, han tackar säkert :) klart ja hälsar vafan, sätter pengar på att han saknar daj :)

situationterapi, okey, vi kan väl säga det så folk slipper fråga mer, heh. Okay, han tackar:)
Lyricist

2007-01-23 13:46
rbcrew_emma, han tackar :)

"Chaos säger: Är det någon som ska knulla någon i röven så är det fan jag" hahahahaha.
Lyricist

2007-01-23 20:07
rvcrew_emma, han sitter i häktet än så länge (se textens namn :S ) det är inte bestämt vart han ska än. Dårå?

2007-01-23 21:17
shuno e häktad för sina texter! word up till mig själv!

2007-01-23 22:13
haha kul de där

Nej nu till texten

Jag är fly som hindenburg/och medans dom hittar dej med handen i syltburken,
Så hittar dom mej med handen i farmors pillerburk

verkade kul tyvär vet jag inte vad pilleburk är så kan inte säga nått

Så nu fungerar jag som endorfin på släkträffen
Med texter som bringar mer död än en nekrofil på sexfester

HAHAHA denna va tight haha roligt det där med nekrofil raden fett rim desutom gillas

Så du ska veta att här blir det inga rosor eller kärleksdikter
För jag är ingen kasanova mer än jävla sprett som jack the ripper

Hård som fan fett rim som fan gillas som fan utvecklats mycket ser det ut fast jag tyckt att du va grym som fan innan

Hela textens höjdpunkt grymt bra rim som vanligt i love it tar dej ingenstans som spinningcyklar haha najs tyckte om denna som fan

För när ni lärde er läsa knaprar jag hela alfabetet

Haha denna va kul på nått sätt gillar den alfabeten raden haha sjukt kul

Men jag får väl lära mej leva med samveteskvalen
För att min text kommer oväntat som keffereklamen

Oväntat va det att du skulle släppa nått när du sitter inne så det är ju word påå det rimmet är tight som fan raderna bra som vanligt

Så det är bäst att ni viker er för vinden som en segeltävling
Annars kommer jag "mej"a ner er som min egenkärlek

Adå den va bra helt enkelt

Så det är bäst att du checkar detta som en inbetalning

Haha den va bra den peace out grejen slutet diggas

Texten
Texten är väldigt tight jag tycker fortfarande du rimmar bättre än att skriva roliga rader men jag tycker du blivit bättre på det fast du varit grym på det innan osså yeah du visa grymma rimskills här endå gillas alltid o läsa grymma rim

Betyg 8,2/10
Robin (G_Lee)

2007-01-23 22:45
Lägger några sköna rader gillar denna mest

riktigt nice upplagt !

tkr bara det e lite larvigt att inte berätta vad han åkt fast för ;S

2007-01-23 22:56
haha hårda ord över internet... men seriöst tycker jag det är sjukt töntigt att ni skyltar med att han sitter i häktet... inget imponerande direkt utan snarare ganska pinsamt enligt mig... jävligt pinsamt om jag ska vara ärlig...

o det där med "vi säger det bara för att ni inte ska fråga om varför ja ska lägga upp hans text o blablabla" är bara jävligt kassa bortförklaringar... finns 1000 andra sätt att förklara det på, det ju fan bara hitta på nåt...

så tyvärr... jag tror ingen här blir imponerad av att han sitter i häktet, åtminstone inte jag.

2007-01-24 01:25
hur orkar ni klaga över att han hälsar från häktet? om ni ine bryr er, skriv inte. felet med all hiphop är allt jävla hat, visa lite kärlek.

jacktheripper och kärleksdiktr varså määd rimmat förövrigt

2007-01-24 05:55
väldigt nice text vissa rader var bättre än de andra, men väldigt nice...
det med häktet verkar faktiskt bara som ett tillägg i rubriken för att fler ska läsa ( så jag hamnade här) sen kan man ju tala tyst om saker tydligen okänt folk inte ska veta istället för att skylta med det, tråkigt att det ska bli sånna här diskutioner om en relativt bra text... peace!
Hiphop är ingen livsstil, Det är en Hjärnskada

2007-01-24 08:42

haha fet mannen, FREE L.CHAOS

work some magic

2007-01-25 13:09
Jag vet ju att han sitter inne och för vad... men jag undrar om det verkligen stämmer? jävligt tråkigt isf...

texten var förövrigt riktigt snyggt och skulle rentav kunna va skrivet av ett riktigt proffs.. skit bra! proppz
http://www.myspace.com/akinonline
Lyricist

2007-01-25 14:15
Keffathiv P0 kan du motivera varför du vill att han ska dö, eller var hade du bara lust att säga någonting elakt för att verka cool? Jag hoppas du kan backa det du nyss sa om min pojkvän, fucker. Sluta spamma tråden.

Onlyonelove, Keffathiv är antagligen bara avundsjuk för att det finns folk som kan skriva bättre texter än honom. Du ska inte bry daj om honom, bastiman. Jag o coffan älskar daj det vet du. Det är huvudsaken :D nu sprider vi ltie kärlek istället.

G_lee, shysst kritik mayn. Chaos tackar som fan.

Ultimate-kritiker P18 Chaos tackar för kritiken. Jo det kanske men då är de. Ja pallar inte massa frågor å sånt. Han får berätta om han vill de, när han kmr ut.

Pigeon_ P17 Jag säger inget om det, så har ja inget sagt. alla har rätt till en åsikt.

tJENDizEN okey mayn. chaos tackar för kritiken. Men fokusera mer på texten än på vem han är och vad han sitter för, det är min blivande fästman du snackar om. kanske låter töntigt, men det är sant. Orka höra massa skitsnack om killen jag ska förlova maj med bara för att jag lägger upp en text åt honom.

easyskanking P20 Tack så mycket mayn, jag håller med. sprid kärlek. Chaos tackar.

nAdAwG P16 Chaos tackar så mycket. Jag håller med daj. Han bad maj skriva det, så jag skrev det. Man får skoja till allt allvarligt lite, så det itne känns så hemskt, tycker iaf jag.

brodin1, chaos tackar för kritiken.

rbcrew_emma det måste vara jobbigt att hata någon man inte känner så mycket som du gör. Om du inte ska kommentera texten så kan du väl hålla dina åsikter för daj själv, för det där var bara onödigt. Det är OnlyOneLove's kusin och min blivande fästman du snackar om. Basera dina kommentarer på fakta innan du slänger ur daj dom.

Akin, Nja, till hälften kanske. Vi kan ta det över msn ifall du vill fråga något.
Lyricist

2007-01-25 14:18
akin, han tackar så mycket för kritiken. schysst sagt :)

Chaos blir säkert jätteglad när han får höra all positiv kritik.
det är så härligt att så många gillar att det till och med värmer mitt lilla hjärta :)

2007-01-25 14:37
Klockan12 

Jag tror det passar mera in dära.

texten är grymt fet ma loco! saknar dig på msn dawgh! GET BACK!

2007-01-26 02:53
han kan inte analknullas, han sitter inte inne, snubben är häktad. han har liksom ingen kontakt med andra häktade. hälften av alla idioter här i whoa borde göra honom sällskap. idioti borde fan vara ett brott. sen skiter jag fullständigt vad han sitter för. dom flesta i den här tråden är skämmigt pinsamma!

spela GTA San Andreas för fan istället för att leka tunga på internet. shiet!
Lyricist

2007-01-26 12:22
Henka, han tackar så mycket för kritiken. Jag lovar, att vi är en hel del som vill ha vår coffan tillbaka.

Ejay, okej, synd. Kan du inte försöka förklara vad det var du inte gillade, så han kan utvecklas och sånt?

Araya, sant mayn.

Onlyonelove, delvis sant sebbe.

Han sitter i en cell, med säng,tv och skrivbord samt en jävla massa papper så han kan skriva texter. Han har gem 2 ggr om dagen och får samsitta med en kompis då och då. Han kan inte få kuk i röven, utan om någon får kuk i röven så är det hans kuk dom får upp i mörkret. Han har luffiga jävla fångkläder på sig med KVV på och hatar att sitta där han sitter. Han kommer antagligen förflyttas till låst anstalt utanför Gbg, det beror på hur nästa rättegång går. Han kmr ha pisseprov 4 ggr i veckan och hans första permis har han om 3-4 månder, och då är den 4 timmar lång och han får ha 3 st i personalen med sig. Är ni nöjda nu? eller var det något mer ointressant ni ville veta om hans liv eftersom det nu rör ER SÅ JÄVLA MYCKET!

Kuk i er, och kuk i whoa. Läs texterna eller lyssna på låtarna, ge konstruktiv kritik och sprid kärlek. Och ge fan i lyricistens/rapparens bakgrund och privatliv.

nu blir jag trött.

Till resten som planerat att läsa texten, kan väl läsa detta först och sedan bara ge kritik på texten.

2007-01-26 13:21
Är ni nöjda nu? eller var det något mer ointressant ni ville veta om hans liv eftersom det nu rör ER SÅ JÄVLA MYCKET!

asså, inte för att tjata för mycket, men det var ju ändå du som drog upp det med rubriken... du borde ju förstå att det väcker många frågor från dessa nyfikna whoaanvändare...? hade du verkligen inte viljat prata om det hade du för det första inte ens nämnt i rubriken, sen hade du bara ignorerat frågor om du fick några (vilket du antagligen inte skulle få).

2007-01-26 14:30
Excentrisk F17:
du kanske inte hajja att det jag skrev även va riktat mot dig. liksom av vilken anledning är man tvungen att säga att han sitter häktad. som nån annan här sa, "gå sug nån annan kuk."

OnlyOneLove:
"så var det iaf på skånegatan" shiiieet.. precis vad whoa behövde, ännu en internet gangstah. du va tvungen att skriva den sista raden? dom som har suttit häktade nån gång behöver inte den sista raden för att hajja att du varit häktad.

och wtf? det här är ju ett forum där man postar keffa internet texter, jämföra vem som har flest polare som varit dumma nog att torska, kan ni fan göra på rasten på skolgården.

va fan förväntar jag mig av whoa egentligen?

2007-01-26 15:41

ja, visst men knappast i duschen. pass nu lämnar jag den här 50cent trådem. g's up WHOA's DOWN! idits

2007-01-26 16:02
Töntigt o hålla på såhär mot tex Excentrisk, o säga att hon ska suga nån annan kuk. En 20 åring borde väll va lite smartare än så. Jo men hoppas han kan komma ut snart inte för jag känner han men han har feta låtar endå.
Robin (G_Lee)

2007-01-26 16:08
skit töntigt, det medger jag. men inte på långa vägar lika töntigt som att namedropa häktade whoa medlemmar med hjälp av deras texter. sen bver jag vem fan jag vill att suga en annan kuk, det gäller nu dig me.
Lyricist

2007-01-26 16:16
Bastimannen, haha, så kan det gå. härligt, min låt kommer i helgen. Jag får hemmastudio då :) ja det vet jag, nästan säkert, vi tar det i Gb.

piegon, jag la upp låten som CHAOS skrivit för att CHAOS bad mig. CHAOS sa att "varma hälsningar från häktet" var en del av låtnamnet och att det alltså skulle stå med i rubriken. varför vet jag tyvärr inte. men du har rätt, jag kanske skulle ignorerat det, så att jag slapp massa frågor. Visst, det är lätt att säga nu när det är försent.

Araya, om nu detta är ett forum, där folk lägger upp sina keffa texter och snackar om vem som har flest dumma polare som har torskat, så är det ju uppenbart varför du hänger här!
Om nu alla på Whoa är så kassa och om du redan vet vad du kan förvänta dig av alla på Whoa, VARFÖR HÄNGER DU HÄR?
Du verkar inte ha speciellt mycker mer till liv, eftersom du redan tillbringat ett bra tag av din "dyrbara" tid till att läsa både texten och alla kommentarer och sen svarat på det
!
Och du var tydligen också väldigt intresserad av att läsa en text från någon som satt häktad, eftersom du läste den!
Shit, man, du går emot dig själv!
Och du var naturligvis tvungen att tillrättavisa rbcrew_emma, BARA för att alla i denna tråden skulle få reda på att du var "precis" lika cool som Loco-Chaos och OnlyOnelove och minsann också hade suttit inne och därför visste så himla bra hur det funkar. Tack för informationen snutteponken, nu vet vi det också. När jag tänker efter så verkar du platsa JÄVLIGT bra i denna "50cent" tråden.
Lyricist

2007-01-26 16:19
Araya, väldigt moget av dig att be en kille suga kuk, det får dig nu att framstå som bög. Och jag fattar iten varför du fortsätter hänga i denna tråden när du nyss påpeka att det var en "50cent" tråd. Och hur jävla kass texten var samt hur töntiga alla på whoa var. Ändå hänger du både på whoa och i denna tråden?
vafan man?!
och att säga åt mig att suga någon annan kuk, var bara en jävligt onödig kommentar som visar att du är töntigare än alla på whoa tillsammans.

2007-01-26 16:23

Varför jag hänger här? för jag tycker det e jävligt kul att läsa keffa texter och få spy fett mkt "hat" över alla keffa användare.
Vem har påstått att in tid är dyrbar? har jag inget bättre för mig så går jag mer än gärna in och skrattar åt den här sekt-liknande siten.

Nej jag var definitivt inte intresserad av att läsa en text bara för nån häktad person skrivit den. Utan för att se vem fan det e som måste flasha med att nån sitter häktad som om det vore en bedrift.

Ja jag platsar fett bra här, vet du varför, för här kan jag tracka folk som dig o alla dina whoa systrar/bröder, vilket redan framgått är enda anledningen att jag hänger här!

Och slutligen, nej jag har inte suttit häktad, men stör mig på felaktig information.

puss på dig me lillan

2007-01-26 16:25
HAHAHAHAHA sved det så mkt att jag ifrågasatte varför du ens kom tillbaka till whoa med dina poesi texter att du är tvungen att skriva två hela långa meddelanden till mig haha fett underbart i såfall!

2007-01-26 16:41

Kan nån ge Araya en karta till Mentalsjukhuset IDIOT

Robin (G_Lee)

2007-01-26 16:42
How mature of you guys...

2007-01-26 16:42
måste hålla med araya om allt han säger. ni som försöker projicera hans hat tillbaka mot honnom borde bita kudden o sära på skinkorna.

Om vi ska låtsas att ni är små barn på dagis som inte förstår och jag måste förenkla budskapet så att ni hajjar poängen så skulle det se ut ungefär så här:

Ja det är kul att ni har ett intresse för att skriva, oavsett om det är rimm, dikter, noveller eller doktorsavhandlingar.

MEN, 97% av folket i den här tråden sitter o skriver texter med en låg standard, blir sedan kompisproppsade av sina "vänner"(som förövrigt oftast ligger på samma nivå när det gäller färdighet inom rimmandet) och sedan så byter ni blad och skriver en ny text.

Att ni har keffa texter är en sak, det finns bra rappare som får dåliga texter att låta bra. MEN om ni åtminstone kunde syssla like mycket med framförandet av era alster som själva skrivandet så kanske ni skulle framstå som lite mer seriösa(även om det inte är troligt)

För oss som inte hänger i de här forumen o skriver framstår ni därför som lallare. Har en kompis till mej skrivet en ny text som han är jävlit nöjd med, kommer han kanske mejla den till mej, men oftast ringer han/hon o framför den på telefon, lr spottar den för mej nästa gång jag träffar personen.

Hoppas ni förstår poängen.
fcuk spleling

2007-01-26 16:49
G_Lee och Klockan12 + alla andra pubertets pojkar. ÄR ni så säkra på att Excentrisk ska visa sina päron tits i webcamen för er bara för att ni kallar mig idiot? haha om inte så kommer ni säkerligen få ångrar er när ni sj mognat till lite och insett hur jävla löjligt hela den här tråden är, och att ni försöker försvara den ens! hahah syns på skolgården småbarn!

2007-01-26 16:52
Araya, jag pekade på alla som ens befinner sej i "diskutionen". Sluta barnsla dej, det är fredag, gå på bolaget (du som kan) och köp dej ett par flaskor vodka och ha kul istället, då du uppenbarligen verkar relativt rastlös.

2007-01-26 16:56

-JP nej det r långt ifrån dags att lägga ner. Jag strider för Dr. Ahmed Merhad Al Farabi, en våldsamstrid mot alla lixiconrappare här på woa. JIHAD!

Lyricist

2007-01-26 17:02
Antwan P20 och Araya det verkar som att ni är ungefär lika mogna i huvudet som en 10-åring. Allt ni snackar om är sex och hur dåliga människor är. Gillar ni inte texten så är det en sak, men skriv då varför ni inte gör det och vad som kan förbättras.
Det är så man hjälper varandra att utvecklas, och det är väl det som är meningen med ett forum där man kan posta sina texter och låtar? eller har jag fel? Vad är meningen med att hata? att trycka ner på folk istället för att hjälpa dom på vägen?
Sedan har jag absiolut ingen aning om vem är vän och inte vän med Chaos i detta forumet. Ett par känner man väl igen, men kanppast mer.
Jag tycker verkligen att ni utnyttjar er tid väl, att sitta och förolämpa och trycka ner på en 17-årig tjej, och hennes pojkvän som sitter häktad. Samt säga åt en 15 årig kille att suga kuk. Ni måste vara riktigt nöjda med era liv. Dom som lägger upp sina texter och låtar här, är förmodligen ute efter att utvecklas och kunna bli någonting någon dag. Att få sitt budskap att nå ut till fler än dom som finns i en kompiskrets. man kanske inte ens har kompisar som är intresserade av hip-hop, och vad gör man då?
Chaos hade nog gärna ringt mig och sin kusin för kritik, om han inte suttit inlåst och därför itne har den möjligheten.
Och om du nu itne sitter inne, hur kan du då veta så himla bra hur det går till i ett häkte eller ett fängelse? eller vill du bara skylta med att du har kompisar som suttit där, eller kanske din pappa? vad vet jag liksom. Men vissa av oss kanske itne försöker vara coola utan står för att vi gjort fel. Men sedan måste personen också ha ett val att berätta det för allmänheten.

Jag kanske är jävligt patetisk som skriver ett lång jävla berättelse, men jag vill iaf stå upp för mig själv och andra.
Ni vinner ingenting på att hålla på såhär.
Och vad det angår mina poesi texter, är jag själv rätt nöjd med dom och vill gärna att andra tar del av dom. Alla får självklart tycka vad dom vill om dom, men om ni itne gillar texten så förklara varför och hjälp mig utvecklas istället för att bestämma er för att itne gilla texten bara för att det är jag som skrivit den.
Det, om något, är patetiskt.

2007-01-26 17:04
Araya, Förstår inte vad du gör här om du tycker det är så himla omoget och löjligt. Den enda som uppivsat brist på mognad här är du. Är det så svårt att bara skita i saker?

Varför är det bara på hiphopforum man bråkar så mycket?

Lyricist

2007-01-26 17:07
easyskanking, jag håller med dig.
Kan vi inte bara kommentera texten istället, och hålla oss till den?
Om någon vill göra personpåhopp, så gör det i min Gb tack.

2007-01-26 17:13
Araya, jag pekade på alla som ens befinner sej i "diskutionen". Sluta barnsla dej, det är fredag, gå på bolaget (du som kan) och köp dej ett par flaskor vodka och ha kul istället, då du uppenbarligen verkar relativt rastlös.
Lyricist

2007-01-26 20:29
omen, chaos tackar så mycket :)
Lyricist

2007-01-30 11:58
emma, lägg bara ner nu. det är inte kul längre :S