TanTan - Släger igen kärften som en Okej , jag har inget och göra så jag skriver en text dirket in i tråden .-Okej , jag slägen igen locket så hårt att du får lock i öronen/Ollar dig i ansiktet tills du går vitt blog mellan ögonen/-Jag leker med flowet medans jag kollar på porr, det är min tackkänsla/Och jag har så jävla kåt att jag får pengar alla gånger jag har sex hemma/-Jag håller dig borta som farliga vakthundar/Och du har bara nackdelar som en halshuggen/-Sparkar bort luggen på kepsen-Så att du tappar hakan som draff nix i de viktipetter--Jag stänger igen alla lufthål som killen med pungsvett/Du dör direkt , för jag stormar världen med min unika gunghäst/-Jag vet att du blir antastad med lacknafta/av din pappa som är halvpackad/-grattis sex på morgonen har ingen dött av/Är du pappas lilla slav? Eller är du bara ett sött barn/-Men jag skiter i vilket som en soffliggare/För det spelar ingen roll vad TanTan säger för du kommer ändå digga det/
De raderna som du har placerat bredvid varandra flowar med varandra. Men i helhet så blir det lite konstigt flow. Efter den fjärde raden flöt det på iallafall.
Du hade lite grammatikfel härochdär men den är ju snabbt skriven...
Det såg inte ut som att du var någon vidare på att rimma men det rimmade bra i dessa rederna:
"...skriver en text direkt i i tråden"
Var det en keystyle-text?
läste genom texten.....och här kommer kommentarerna1. Handlingen: skryt och meningslös MEN ändå smårolig2. Rhymes: fanns en och annan men du behövs lite mer träning3.Punchlines: hitta inga .....?? 4.om du söker uppmärksamhet och beröm så är inte bästa sättet att be folk att kommentera en text bara sådär utan finslipa de lite mer o träna. folk här på whoa vill ha bra resultat som du märker....I övrigt så verka du kunna din grej o trivs med det så whattafuck fortsätt bara med det....nobody is perfect.....men som sagt finslipa lite =) Betyg: 5/10Upp whoa