Dirty_flowetry - Ge mig ett jobb? Snälla?
Ibland känns det som att inget spelar nån roll, för varje jävla dag så letar jag jobb...Så min ansökan brukar likna det här; Shu, mitt namn är Dirty! Jag är trevlig och soft, Resturang, huh? Jag kan lära mig att steka en torsk, eller fritera nåt gott, snälla fan... låt mig knega med nåt! Angående lönen, asså... jag kan dela med nån... snälla? Bara jag får möjligheten att leva som folk. Så ber dig, hojta på din pojke om ni har några lediga jobb. Och svaret kom...Tjena Dirty! Tack för din ansökan! För det är nämligen så att hälften av min personal är gammla och halvdöda. Och jag förstår dig, dawg. Klart att du vill tjäna en hacka, fast... då måste du vara villig att lära dig dansa? För vi behöver en kille som gärna viftar på snabeln framför fnittrande damer... nå? Skulle detta ligga i smaken? ... För i så fall så kan du börja jobba på fredag kl. 22.00! Och jag skrev... Shit, tack som fan, mayn! Ska bli kul att få jobba! Speciell nu när jag bara behöver visa kuken för dollars! Tack igen! Jag är dig evigt tacksam, jag ska se till att ni får fett med deg i kassan! Shit, tjäna egna cash alltså... Nu är jag redigt taggad, men ja, heh... Då ses vi på fredag, pappa? Uppskattar all kritik jag kan, yeah...
Uppskattar all kritik jag kan få* Så ska det naturligt vis vara.
haha fan va kul text! Behöver nog inte citera några rader.. Texten är en helhet o är grym som den är =) Avslutet är gryyymt kul =) Mer sånt här som inte är uttjatade teman. Blir lite sugen på att skriva en egen CV. Fredens
Jag är en nätpirat med Google på näsan och Explorer i halsen.
Hahahahahaha! Fyfan va kul text! Jag säger som Draggen, jag vill inte citera ut någon rad så, utan texten är en helhet. Många rim är jävligt on-point och snygga, allting är bara snyggt och jävligt kul på något sätt. Riktigt kul text, kul som fan att se!
hahahahahahahahahahahaha!
Hahaha, en humorspäckad text, riktigt riktigt bra skrivet. Hela första delen är ju skitbra, så snyggt rimmat och roligt innehåll. Och avslut är stört skönt. Brao Dirtü
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Det var en jävligt bra storytelling. Det första stycket är guld värt, när du rimmar på samma sak genom hela texten, och får det låta naturligt. Desperationen om att tjäna pengar och få jobb är också väldigt skojigt. Du bygger upp en rolig stämmning genom hela texten och avslutar med en rolig vänding i den, exakt som man ska göra, det är snyggt. Och nu en dålig sak: Och jag förstår dig, dawg. Klart att du vill tjäna en hacka, fast... då måste du vara villig att lära dig dansa? Det är ett onpoint rim, men det skär sig. lära/tjäna, men det är bara en detalj. Fett skrivet
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
hehehe nice som fan broder hahaha diggar detta till 100 kan fan inte sluta skratta åt vissa rader men det va skit nice.. de visar sig visst att du inte får så bra betalt på fläkten asso hehehe :P HOLLA!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
Angående lönen, asså... jag kan dela med nån... snälla? Bara jag får möjligheten att leva som folk. Så ber dig, hojta på din pojke om ni har några lediga jobb. Haha klockren, men varför kmr det sig att jag inte kan ta bort kursiv på dehär jag skriver nu? :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaha...fan va soft...fet text mannen
http://www.myspace.com/noodlestyle
haha as dope as cocaine... kan känna kreativiteten i luften (: bra gjort!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
hahaha! Fifan vad klockren text ! Keep it up dawg !
Klockor Till Salu!
[email protected]
Producent
2007-09-20 17:54
Hahaha slutet alltså! Dagens! Nej men det var en tuff text. Tyckte att raden med gamla och halvdöda inte passade in så bra dock. Men resten var fan chill!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Jay is baack! Jag tror fan skivan bli bra, eller jag hoppas i alla fall de.
Klockor Till Salu!
[email protected]
Battlerappare
2007-09-20 21:46
Tack alla, det värmer! Verkligen!
Haha klockrent ;D
- Men vem fan bryr sig, lets fuck? (;
Jag bockar och bugar! Upp!
Sista uppet, snälla... en till kommentar i alla fall?
ni kan buga för emil eller suga hans penis :O !!!!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
första jag har bestämt mig att läsa av dig dirty... det var riktigt bra, texten är en helhet gillar första stycker mest.. Vilken skön början på morgonen.. tack:P
fy fan vilken rolig text! :D big uP!
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Haha, schysst. Du rimmar fint genom hela, de e bra. Innehållet e nice, roligt. Kul att se nått som inte liknar allt annat här i forumet. Peace
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
trevlig läsning.. föll för det avslappnande berättandet
AIK
okej,så kommer den negariva bitchen såklart. Jag hajjar vad du försöker göra här och till viss del lyckas du. Men även om det är en humortext så kan man inte skriva hur som helst. Att den du får svar från skriver dawg tog bort mkt av det riktigt roliga för mig iaf. Att alla hans anställda är gamla passade inte in alls. Vissa rader är grymma tex: Angående lönen, asså... jag kan dela med nån... snälla? Bara jag får möjligheten att leva som folk. här fångade du mig,men du tappade mig med raden efter sen kom det en del bra rader men inga som fångade mig på riktigt igen. Småkul på sin höjd
www.susei.blogg.se
Tack tack! Ska tänka på det till nästa gång!
Aghit, så här ligger sidan av myntet just nu, Jag tycker din text, den är orginell, lite skruv och hur fan det stavas finess. MEN, den känns jävligt ytlig, allt är inte riktigt som det ska,
Altså då menar jag själva kollen på helheten, Varför skulle det ha varit halvdöda männsikor, funkar inte riktigt i det sammanhanget,
och en del annan sådan småskit..
men men hur som helst,
Tekniken, känslan och talangen finns hos dig, till skillnad från många andra här. Jag diggar den dock, även ifall jag kan tycka den vart lite catchig,
sköna rim, lite exprimentalt.
6/10
Keep it up, Peace
//Crooked//
Tack så mkt, ska tänka på det mayn!
Första texten som fått mig skratta.. - dope shit
and ya already should, and from now on know, capra beats
hahahahah :D tvärsoft
Du är så kass att du får pröjsa för freebeats... ---- http://www.myspace.com/mreklund
FET
)TRO(The Rap Out)BTK(
Riktigt skön läsning En sådan här trist skol dag:P:D:D Kul som fan Stört skön rätt i genom peace
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu
Shiiiet!:O galeeeeet kuul!:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta var det bästa jag har läst på riktigt riktigt länge faan!!!!! Åhhhhh.... Tack för läsningen faan den behövdes
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Den var redigt rolig. :) "Shit, tack som fan, mayn! Ska bli kul att få jobba! Speciell nu när jag bara behöver visa kuken för dollars!" :)
A historian is a prophet in reverse
Ja tänk om man kunde få 42 kommentarer på sin text, det vore något det. Men en rolig text, bra jobbat man!
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
Jag bockar och bugar era maddafakkaz! Kul som fan att ni gillar skiten!
haha, oh yeah svansa på dicken mayn!
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
Haha! Sjukt rolig text som alla andra säger, vändningen på slutet är också bra ;)
Hahah det här är bra skit! första delen var hur bra som helst :D mer sånt här!
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
Haha, soft som fan. Lite konstigt flow, bara.. men den kanske inte är skriven efter beat? Aja, det var iallafall fett! :)
Ja, jag är en vitlök.
Tack alla! Kul som fan att ni gillar det alltså! karlic; nej tyvärr, den är inte skriven efter ett beat, mest till för att läsa (: