Mike_Mc - Rim & rader (Kammel Stil) Jag ser bra ut avslut ha kul med en smal kuk Jag slut ? nej stav bjud plz jag är inte klar snut men snart tjutJap rimmar mer än alla, fler som handlar, vad leker svarta?ja vad leker vi? vi smeker pattar medans ni suger av eran farsasanningen du får smaka på min ansikte landningen i hamningenFrankrike e spanien o hitler är inte framtiden i glassbilenSparkningen rakt i din mage grabben skada hanaen som hagamannenTar jag vanten o rak på landet som lavakanten och vara bankenjag säger rätt kompis, fett jobbigt käft rocking, ställ om dinklocka svetthållning blir till sämst tobby haha släpp homieannars softa jag ner kommer bli fler som rocka planet ångersten sker, tompa blir sne och jonna får se, tommy bli fethan äter jämt,käka mest som crackatext, med läkarsex och räkans fest är fet som jävlit keff städa häst flest bästjag är han skapa rap skada mans tills du spara fansoch rakar han som starta klack bara han langar fett rappa kefft snacka jämt om kalle spättLacka next stacka bjezx som alfred hjälm
HAHAHAHAHA