Biffen börjar här och nu [Seban diss]
Så du vill ha beef med mig? Det var faktiskt jävligt osmart för jag är typen som styckar dig, kallar dig ”biff” och säljer dig som skolmat är det fortfarande oklart, att du inte kommer överleva? Beefen har ju fan inte ens börjat, men den är över redan! Du lär öva mera, om du ska ha en minsta chans att klara dig väcker dig med en motorsåg i högsta hugg och säger ”jag ska inte skada dig!” gör som din farsgubbe och agar dig, med ett skärp som han i Ondskan och stryk bör du ha, för jag har hört att du körde runkbulle med din syrra och hon vann oldschool som en morfar, för du lider av alzheimers och schizofreni medan jag bäst beskrivs med orden ”bäst”, ”grym”, ”klipsk” och ”geni” och skriker ”Sisten i!”, för att få er springa som fan till ett blodbad men när ni hoppar mot er död stannar jag vid kanten och skyller på skoskav så alla anar helt plötsligt olag, bara för att jag nämner Seban i plural? Det är mest för att hans fantasifoster är schizofrena så jag har ett ganska bra urval känner du dig utvald, typ som Frodo i Sagan om Ringen, eller Jesus i Bibeln? Du är bara en biroll och nolla, typen som så gärna vill trippa att han sysslar med fejkrus i bilen
I tego arcana dei!
riktigt nice Dizzy ! Feta rader, diggade mest : "känner du dig utvald, typ som Frodo i Sagan om Ringen, eller Jesus i Bibeln? Du är bara en biroll och nolla, typen som så gärna vill trippa att han sysslar med fejkrus i bilen" Pz !
(\_/) (O.o) (> <)
Slös som fan, men uppar för natten...Tack guran, det värmer som långkalsonger.
I tego arcana dei!
Alla rader som på något sätt försöker vara roliga genom att likna beef vid biff får mig att vilja spy. I övrigt var det okej. För långa rader, lite för mycket filler men har svårt att se Seban knäcka detta ändå...
Raymo P21 Fast det är väl inte många sådana här? Dåliga beefskämt, alltså? Inga bra, men inte många dåliga? :)
Tack för kommentaren och kritiken!
I tego arcana dei!
Nej, du har bara en sån rad, med "alla" menade jag "alla sånna rader i alla texter i hela världen".
Raymo P21 Då var det som jag misstänkte/hoppades :)
I tego arcana dei!
Gillade det inte. För mig så blir nästintill alla dina försök till dissar misslyckade, tyvärr. Sen så är det rätt drygt när raderna är så långa.
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
Word på sne
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
sneee P16 Vad är det för fel på dissen då? Lite mer utförligt, menar jag bara. Längden på raderna funkar helt ok i word (för då blir det inte så olämpliga avbrott), och när man läser högt för sig själv. Tyvärr inte lika bra när man väl har postat det här.
I tego arcana dei!
Okej, ja jag själv tycker det bara blir jobbigt med så långa rader. Well, fel o fel, dom är inte bra helt enkelt, inte roliga, känns inte förnurliga eller någonting, bara allmänt trista. Thats it.
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
sneee P16 Då får jag ta igen det när Seban har vågat svara.
I tego arcana dei!
Jag har ju redan sett det här :) Men, alltid kul med beef :D är det fortfarande oklart, att du inte kommer överleva? Beefen har ju fan inte ens börjat, men den är över redan! - Bra attityd :)Du lär öva mera, om du ska ha en minsta chans att klara dig väcker dig med en motorsåg i högsta hugg och säger ”jag ska inte skada dig!” - Bilden-i-huvudet humor! Det är alltid roligt :) I helhet är det en helt ok text med vissa saker som håller bättre klass än vissa andra saker, du vet att jag gillar din bilden-i-huvudet humor, det är ett plus! Om man ska förbättra så skulle du kunna slipa lite mer på raderna, alltså försöka få dem lite kortare! Vill se en fortsättning :)
det här var fett :) vill faktist inte hålla med om att raderna är för korta,,,, det funkar om man lägger dom i något skrivprogram eller läser dom högt,,, varför alla säger att dom är för långa är pågrund av radbrytningarna,,,,som du sa "olämpliga avbrott" ;) blir kul att se ett svar från seban,, om han törs ;) fred ut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Spajk Tack du! :) Trodde nästan att jag gått och blivit värdelös efter all kass kritik, men jag kanske har något som några gillar i alla fall. Jag hoppas på ett svar från Seban.
Ch1ll P16 Tack, bilden-i-huvudet-humorn kommer aldrig att dö.
I tego arcana dei!
Tyckte det såg helt okej ut faktiskt. Lite jobbigt när rad-brytningen blir som den blir, men det är whatever. Det gick ju helt klart att läsa. Keep spittin' : )
Cause I done mastered my high, you out your mind tripping
oldschool som en morfar, för du lider av alzheimers och schizofreni medan jag bäst beskrivs med orden ”bäst”, ”grym”, ”klipsk” och ”geni” och skriker ”Sisten i!”, för att få er springa som fan till ett blodbad men när ni hoppar mot er död stannar jag vid kanten och skyller på skoskav hahahaha! KLOCKRENA. Du DöDaR hAn MaNnEn!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nice, hoppas Seban svarar =)! peyz !
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Jofan det var najs! Får se om jag klurar ihop ett svar ;)
http://www.herrbitter.blogg.se/
upp igen -.-
I tego arcana dei!
UPPAR!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!