Mike_Mc - Beskeen det här är gata
Intro Intro Intro Intro hm? måste ju snacka din trånga till mamma?.Eller har jag fel iallalfall detta är mitt år.Fråga Busta Rhymes efter namnet Mike_Mc svär han hjälper mig upp.Han kommer fixa skivkontrakt till mig för jag rappa fett.Så snart slipper du bli sönderdissad i lyrisismforumet av miBECAUSE MIKE MC GOES TO HOLLYWOOD'Scratch 1,10 minBeat Snoop Ft Pharell - Drop it like its hot.Lilla beskeen jag fingra händer stilla tänder minsta kän bre Vinter eller? neh sommar du e dum du gick på inget vännenKassa rader, Mackan tagen som att se janne naken ( Naken-JanneBre Bre Bre rappa galet tight som karlen Mange SchmadtenAllting e knas meckar alltid med barn gamlingar dra Beskeen suger av mig sen säger han oh du klacka så bra taskiga lanJakie Jakie brysh är här, Kyss din själ och rym iväg som Mycket särYey Kryckan bärs av en nyckelmärkt snytten svär? äsh áldrig brytt mig brähJake Bre vad händerMike dissar sönder en kille själv?Jake chillar fan får man va medMike inte denna gång dissa han självJake ska det mannen peaceMike sätt på Eminem beatJake YeyMiikkkkkkeeeeee eminem beatsJag är som väderraporterSoftar med Jakie the Potter tjejen e locket som svettas i molnet kläcks som en kotte o springer hemifrån måsteSläcka min stopp bre? nej tänder ju bongen vänder som hållet Du har en smal kuk beskeen bre avslut ska nu snart snut sticker jag ut?Ja för jag har homiezar som jakie Jan-Knut och Ska nu tagga till klas brunSitter o softar med Jimmy som shotta vintern är bortamen Beskeen är borta efter detta för beskeen rimma på klockanGick för långt dissa trångt och rimma strångt Jag såg idag världens minsta moln men beskeens kuk är mindre dockOver to english ye i smoke weed, And my homie JoeyIs a killer like Mob Deep and Tom Green I drop it so hot like pharell you wont to battle?Sure im a fly motherfucker like John MaddenTake a hit from the bong, I Aggre the winter is longBut i kill you so soft, And smoke you up.You want more? No fuckface,Ich habe eine katze.Så låter du kuksugareOutroDu är körd för andra gången ses i Hollywood om du kommer dit.Peace
de sämsta skiten jag läst sen.... nånsin tror vi har en ny nazkar här, sluta skämma ut dig själv, och med det menar jag sluta skriva texter.
hahaha bara en massa menigslöst drabbel, att du pallar ;) ..skäms du inte?