diZZySWE & JungSub - Me no know
Vi slängde ihop något på kvällskvisten (behövde få ur mig något rimliknande för att orka med läxorna), så här är resultatet. Jung Sub: kalle aka jungsub, äger er så lätt/ Ge mig en öl, vinäger och jag är komplett/ Vi droppar det bäst, alla andra töntar bara spottar de kefft/ För ditt jävla äckel, sluta odla flänsost, till skillnad från mig är du bara hästlort/ läs denna text och du ska drömma om oss/ Vi bolmar rader, hela dagen, allt i ett halsbloss/ Du är äcklig i käften, fullt med tandtroll/ Ville du battla, kommer sluta med femton - noll/ diZZySWE: Kalle och Emil snubblar in med dubbla rim Så nu har ni ett mål och nåt att runka till Korka upp en skumpa till, så kan vi kröka Kan någon här rulla spliff? Jag vill röka! Sluta löka, ge mig något att mecka i Fan jag brinner, ge mig din öl att släcka i! Ni är bra väcka ni, det där var ju ett päron Apropå päron, främst dina, vart är dom? Vad var det där om? Du verkar skrämd, är det min längd, eller är du bara bäng? Va, kommer dom hem? Nu direkt? *Gömmer ölen och får spliffen släckt* Är du väck? Inget luktar, inget brinner! Vadå ”Ingen kom, det var bara vinden”? Inte för att det var min spliff men... Den guppar i ölen, någon har dränkt den...
I tego arcana dei!
Som tillägg försökte jag mig på kortare rader också...
I tego arcana dei!
tyckte det var sämre än dina 2 senaste,tyker inte du ska anpassa ditt sätt att skriva för attgöra andra till lags mycket bättre när du kör långa rader och inte kortar ner för att det ska bli som alla andra men fortsätt spottaaa YO
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
afro_p P17 Jag märkte det själv, återgår till mitt "unika" och "felaktiga" sätt nästa gång. Tack!
I tego arcana dei!
DamN!! dizzy du lägger det alltså tungt! jung sub: Din text va helt ok. kan nog finslipas lite men jag digga Vi droppar det bäst, alla andra töntar bara spottar de kefft/ För ditt jävla äckel, sluta odla flänsost, till skillnad från mig är du bara hästlort/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hansomknarkar P19 njaaa, håller med om att dizzy lägger det, men dom 2 raderna va väl typ allt bra i min vers ;D pöss <3
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Dizzy sällsynt är vackrast som smarta schlookar säger,Jung sub du behöver öva men du är iofs bara 13
håller med afro_p till fullo ;) men detta var dock inte dåligt,, inte alls dåligt faktist :)Kalle och Emil snubblar in med dubbla rim Så nu har ni ett mål och nåt att runka till Korka upp en skumpa till, så kan vi kröka Kan någon här rulla spliff? Jag vill röka! -sköj sköj :)
Fyfan va tungt Dizzy,Det flöt på jävligt bra med kortare rader. Men tyckte dock att det flöt på lika bra med långa också =) jungsub,du är tight för att vara 13 år,keep it up ! PZ!
(\_/) (O.o) (> <)
afro_p P17 And we all want to be smart schlooks, don't we? :)
Spajk Kul att du gillar, men du kommer garanterat att få se kommande saker med längre rader igen.
guran1 P18 Tack du! :D
I tego arcana dei!
Kalle och Emil snubblar in med dubbla rim Så nu har ni ett mål och nåt att runka till HAHA xD
aaa,jag slängde en riktigt kommentar på din andra text nu dizzy
öpp!
Sluta löka, ge mig något att mecka i Fan jag brinner, ge mig din öl att släcka i!Ni är bra väcka ni, det där var ju ett päron Apropå päron, främst dina, vart är dom? Haha goda minnen. Den boldade är lätt roligaste jag läst på mkt mkt länge^^; Underbart boys keep spittin'. Som de flesta redan sagt och allt a ni vet. Tyckte du lyckades bra med korta rader dizzy, saknade dock dina finurliga punches ;]. Keep going boys ni spottar det tajtare än gaston i skönheten och odjuret(disney)
TCM p17 :D:D
Har redan sett delar av dizzys del, men ska droppa comments:Fan jag brinner, ge mig din öl att släcka i! Ni är bra väcka ni, det där var ju ett päron Apropå päron, främst dina, vart är dom? Vad var det där om? Du verkar skrämd, är det min längd, eller är du bara bäng? Va, kommer dom hem? Nu direkt? *Gömmer ölen och får spliffen släckt* Är du väck? Inget luktar, inget brinner! Vadå ”Ingen kom, det var bara vinden”? Inte för att det var min spliff men... Den guppar i ölen, någon har dränkt den... Tycker hela denna delen är riktigt, riktigt rolig :) Mer humor åt whoa-folket!!! I stort sett tycker du lägger det tajt långt som kort :) Jungsubs hade inte lika roligt sätt att skriva på, men fortsätt öva! Du hade någon hyfsad rad!
upp!
Tredje uppen!
I tego arcana dei!
Kalle och Emil snubblar in med dubbla rim Så nu har ni ett mål och nåt att runka till haha fett fett
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
rökmokare X0 Tack du! :) För övrigt coolt att du kommenterat en text, inte sett dig hänga i lyricism förut (kände dock igen namnet, från annat sammanhang).
I tego arcana dei!