Mike_Mc & Bigeye - Kammel Is a joke (Beat av Scratcher_Jake) "Proddat" Intro: Okej du har gått för långt genom att adda min bruds msn o fråga efter hennes nummer välidgt drygt hon vill inte vara otrogen endå. Sen att du snacka om att busta rhymes suger är bara töntigt det är min kusin du snackar om.Beat Dr.Dre - Still Dre (Proddat utav Scratcher_Jake)Kammel vad händer på gatan, Säljer du bara kändisars kakaEller du klaga på att dina vänner dem badar, på Svennarnas badplatsJa för du får inte komma dit,För du är jobbigt livSom tar kliv mot en tolva på beats och håll dig till skitDu fattar du suger, va inte kaxig nu lackar väll knut svärdDU är snuten som springer runt som Luk värld 8 bars klara snart, jag är bra ska vi dra till jakob smartEller till adam glad eller till nakenbad hoss stalins barnMellansnackBig&Mike: Inga problem fett beat du proddadeJake: tack ska ni ha ett till?Big: aa jag skriver gärna med o dissa fjanten som raggar på fel guzzjake: aiit här har du snabb beat twista ny proddatbig aiit ska kicka fettjake gör det broooGO BIG GO BIGJävla viktigpetter, jag kickar bättre du är ciggaretterkommer som Spindeläggen och kickar fettet på Pingisställetdu gillar adam&eva, klart jag är fetast barnen får lekasom jacob di leva, thomas dilevas son smakar som degarär ett hockeyproffs, och kommer slåss med Klockan12plockar dom, kammel och klockan är konstigt folk med Johnny holmstefans farsa, är lik Hubler skit pungen, likbullen kommer äta han som fiskhummer med pitbullen " lill-stumpen " Outro:Detta var dissen till Kammel, men eftersom kammel raggar på klockan12 och eftersom hubler har raggat på jakes farsa så dissar vi honom åt honom. One Love. / BigEye The Flower
snälla
ärligt, detta börjar bli lite för pinsamt nu.... inte ens roligt längre, första gången skrattade jag åt det eftersom det var så dåligt, men nu....
folk fattade för längesedan att ni inte är seriösa... hoppas jag...