yeeeah checka fett liten text jag skrev jag leker med ödet men döden väntar på mejjag har varit nära flera gånger men allt löser ju sigjag röker på spliffen så jag behöver ingen tjejfåglar flyger bland målnen men änglar flyger vid mejjag röker spliffar som det vore ciggarettåkt dit flera gånger oavsätt om jag hafft rättdet var en gång som jag trode det var slutåkte in på sjukhus men jag blev räddad av gudjag röker zattla varje dag och håppas allting blir bra men om jag fortsätter så här så blir jag fattig en dagjag drömmer och flyger jag svävar bland molnjag är hög och jag älskar den känsla jag fårspelar det nån roll om man är god eller ondeller om man lever livet bakom lås och en bomspelar det nån roll om man är svart eller viteller om man är skurk och går på knark eller spritokey jag är pundare jag röker spliff efter spliffmen jag låter rökat aldrig gå till en överdriftjag sitter beng i min säng vet varken in eller utjag bara röker min spliff tills jag finner ett slutjag går ner på mina knän och jag ber till min gudmen det händer ingeting så jag finner ett slut