Jäklar. Måste säga att jag är imponerad. Längesen jag läste en text här på whoa som låter så egen. Man märker att du skrivit denna texten för att du är vill vara hiphopare (för du vill vara hiphopare, right?) till skillnad från många andra här som skriver dissar hejvilt för att få hype eller för att skojja. Du är ingen skojare i alla fall och det är otroligt tillfredställande för en kräsen, jävla whoa-anhängare som mig, som sett alla upp och nedgångar på denna sajt som med åren blivit lamare och lamare. Riktigt kul att du kickar flerstav måste jag också tillägga. Många lama rim kanske, men jag tycker du kompenserade det med känslan över texten. Men din sexfixering i texten var inte åt det bra-hållet dock; "du blir fuckad som blondiner, rockad i porr-film""spyr som kuken rakt i munnen på en hora" "men de kanske räcker med ditt hiv" "som när du tar imot o svälg!" Sen förstod jag inte "spela not min vän"? Som du upprepade två gånger tror jag tillochmed. Varför "not min vän?" Hursomhaver, detta gillades för övrigt och fan om du blir en brajrökande hypesökare. Keep em comin', jag väntar på nästa text. Peace.
Rappat skitlänge.