Quken å Olliver - Mitt hjärtas kaos (låtttext som ska spelas in) Har skaffat mig en liten studio nu, så ska börja spela in lite texter nu! Denna handlar om mitt ex sen lång tid tillbaka...Reff: (oliver sång)Tiden gick, vi två, växte isär Men våra själars band kapa du alldeles självDu var min solstråle under en kall vinternattSom en kompass (kompass) åt en vilsen manVers1:Jag kan se tillbaka på den tiden som vi delaMed ett leende på läpparna, för skiten vi besegraJag kan se på bilder hur vår kärlek skapade minnenMed ett leende på läpparna, vi klarade hindrenSå kan du svara mig nu, kan du förklara dig hurDu kunde välja någon annan, lämna mig med plågoandarJag har aldrig tur i kärlek, har en framtid utan glädje(Jag har aldrig tur i kärlek, har en framtid utan glädje)reff:Vers 2Det är för jävligt att, livet är ett tärningskast Och att jag alltid förlorar det som jag har värdesattKärlek kan, ge dig lugn i själens kaosDock så är det väldigt sällan som man vilar i en ärlig famnSer bara fallande stjärnor på våran natthimmelDet är symboliskt för oss, det har du sagt till migNu finns de ingen väg ut och jag är fångad av allt mörkerGlädjen blev till sorg å sedan ångest till nåt störrereffvers3mitt bland ledsna ögon, hemska bördor, hjärtan som blöddeså lämnade du mig här i mitt hatande känslokaos som präglades av mardrömmar och kapade vänskapsbandnu sitter jag här å längtar bort till våra minnenSå nu sitter jag här med bara sorg i mina sinnenSömnen nalkas och jag tänker en underbar tankeDå glädjen fanns där i alla stunder vi hadeDen tiden, känslan, lyckan, glädjen glömmer jag aldrigreffVers 4försöker vända ett blad, men det jag älskar finns kvaroch du kommer alltid kunna få mig att bläddra tillbakstankar om oss två får mig att sända dig en radFör jag vill att du nästan ska kunna känna på mitt hatDu lämnade mig svag vrider och vänder på ditt jagOm livet, dess frågor och dess kvarlämnade svar Våran kärlek var vacker men vi var ämnade för hatVi kämpa varje dag men de va mer än våra hjärtan klara avreff