Perspective, App & Ray - Lyrikaliska labyrinter Raymond:Battla mig och se på när dina sabla vänner dörMed metaforer mer groteska än vanskapt efterbördglänser jag mer än en knullande flatas läppar göroch förvandlar rapscenen till en satans änglakörSänker stammande snackare stegvis som sambaexperteroch lämnar din rapteknik så hårt rammad i stjärtenatt din ena lungsäck blev punkterad och deladFan, du är så ful att du blir stenad av speglarApp:Lyrikaliska labyrinter lämnar hela länder lyriskaoch med tanke på vilka bottenapp ni är, tro fan att vi är ytligavi har svårigheter att skilja på spratt och våldsbrottgrannskapets egna vatos locos, som presenteras medfanfarer av semi-auto glockskott, på allt pack i stockholmnär du badar kastar vi i din pappas locktång och skrattar non-stophah, vi skriver texter och skålar, spikar äckel på pålaroch jag säger inte att du är bög... men dina täcken är rosa...Perspective:Känner mig stukad, kan bero på att jag vrickat handledenAtt jag är vrickad i huvet kan vara för att jag stukat pannbenetMen om din polare trodde jag va en sansad man så chansar hanFör jag kommer ta en jävla pansarvagn och förvandla hanTill en blandning av ett hål och olika kroppsresterSedan spänner jag fast dig i en bil utför roliga krocktesterAnvänder min lediga tid till att skriva och begå knivmordSliter ut din tunga på golvet så du kan stå vid ditt ord