bra skit! Raymo mördade alla sina verserDin lilla jävel! Inte någon tar den tonen till Hessel Adrenalinet pumpar, det bubblar i blodet av stressen, tankarna snurrar, puffran bultar under fodret i västen men håller mig lugn, väntar till tiden är mogen istället Jag slungar skott slumpmässigt bort mot rånaren "Är det ett krig du vill ha så kan vi nog ordna det!" Golvet blir våtare i takt med att folket blir sårade *BLAM* Han blir träffad i armen och han faller ihop Jag stiger lugnt fram och skjuter svinet När en snut öppnar eld och min skalle blir mos niice (inte ofta jag quotar mer än jag lämnar i en text) du har gjort mkt bra på sistone fortsätt så! Skön avslutning btw Perspective: Du hade också några riktigt sköna rader men var inte lika jämn som Raymo dockTog tag i kassörskan, skrek så högt att jag skadade strupen "Jävla fitta töm kassaskåpet på pengar eller bada i kulregn!" Tappar förståndet helt och börjar mata med skottsalvor Förvandlar människor till trasade kroppshalvor Riktigt sköna
Stop screamin, you know the demon said it's best to die And even if Jehovah Witness, bet he'll never testify, D'Evils...