Nybbe, Hanut & Anenkefali - Sanningen om livet
________{Hanut}________ I detta livet lever alla, och det står skrivet i pannan, att man väcker en ångest när man släcker en annan Men för att beskriva bokens innehåll tar jag de från början, allt startade med skilsmässa och man började om på nytt.. i hela mitt liv hade jag flytt.. jag aldrig berättat sanningen, min uppväxt i detta liv denna förbannelsen, detta är själva handlingen när man bygger upp sitt liv från början är man fortfarande ihålig, småsaker till bråk har förstorat mitt perspektiv i detta liv så kom ihåg att allt med glädje i livet har blivit förtappade, jag har förlorat den röda tråden i mitt liv som en dålig författare och i livets begär uppstår makt och problem i din färd men mitt egna ego gör att jag är älskad i denna hopplösa värld Ibland önskar jag livet ur min egna familj för jag förlorat hoppet, Med örfilarna som väcker mig ur mardrömmarna, det rycker i kopplet, livet som utspelades på en gropig väg välter med häst och vagn och killen i texten pånyttföddes och för många andra försvann________{Nybbe}________ Jag har levt i sexton år och vill redan ge upp känns patetiskt när man nästan blivit stenad till döds hjärnan har stannat, hör en ekande röst, som säger att jag ska kämpa nu medans jag törs. Jag har levt för min familj " men blivit snuvad på konfekten " hur kan man ens tänka tanken på att lura nån i släkten... ? När jag växte upp så var det stränga bestämmelser ett problem som jag borde ha bekämpat för längesen ! men om man inte ha ork och man straffas för skiten tappar man balansen och kommer hamna i diket Det handlar om livet och dom vägar man väljer försöker gömma sina känslor på det säkraste stället Ibland önskar jag att det finns en Gud och jag vet att detta låter sinnessjukt... men jag hoppas varje dag på att någonting förändras att jag får börja om på nytt, så jag slipper skämmas________{Anenkefali}________ Har haft ett enkelt liv, men ändå är det så att jag hade varit så mycket mer om jag bara vågat. Med texter av meningar och meningar av ord med mening hade jag tagit Sverige med storm och levt livet i medvind Som liten blev jag kallad tjock av varenda snorunge men nu är det jag som knullar och dom har kvar oskulden! Väljer numera vänner väl, dom dåliga blir bortvalda men mitt ego är ändå svårfixat som plåtniklas med rostskada Misstag, lidande och allmän skit är en del av livet, men jag lägger allt jobbigt åt sidan och försöker leva livet det är så jag har tänkt och gjort i princip hela livet därför försover jag mig och är mest aktiv sena tider Så har jag alltid gjort, varför måste just jag ändra mig? Varje gång jag är på väg upp måste samhället sänka mig först när jag röker en spliff, då brukar saker hända mig jag får en idé, det går upp ett ljus, men ljuset bländar mig
Oj oj. Hanut slipper vara sämst på plan med en noslängd. Imponerande.
Får lov att instämma faktiskt, det är ju helt klart en person som ligger på en annan nivå här, man brukar ju säga att någon är "huvet över", men här vågar jag nog påstå att personen i fråga var "giraffhalsen över". Kudos, hatten av!
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Grymt bra av allihop Nybbe & Anenkefali höll samma nivå tycker jag, Hanut va inte fullt så bra men diggar ditt shit ändå :)
Okej får väll tacka I-T mest! Är lite trött på app och raymo, 19&21 år hänger på whoa och är uppkäftiga? Seriöst nu killar.. ingen ide ni kommenterar om ni bara ska skriva massa jävla dissande skit..
Nu är det väl så att jag, då jag enbart kan tala för mig själv, inte skriver en massa 'dissande skit', jag skrev att det var en som var jävligt mycket bättre än alla andra och höll med om att du inte var den som var sämst. Jag förstår verkligen inte hur man kan få "du ligger mellan de två andra" till 'dissande skit', men du är väl för jävla illiterat för att se skillnad på lite positiv kritik och innehållsföreckningen på en qp cheese. Men, jag ska försöka göra det lite mer uppenbart; Här är den som var sämst | | Här är du | | | | | | Här är den som var bäst Ni var alltså två som låg på en ganska jämn nivå, fast du var lite bättre än honom och det var en person som var rätt mycket bättre än er båda, capisce?
Jag förstod redan från början, jag är inte dement eller retarderad.. Pallar bara inte att du ska lägga upp någon jävla kommentar där du ska göra en massa påhopp.. Du skämmer bara ut dig själv. Du kunde lika väl skrivit "jag tyckte han var bäst, sen 2a, 3a" onödigt att lägga in en massa illa menade ord och sedan person-rikta dessa.. (här är mitt feta leende om du inte förstod, för att du sa att jag inte var sämst) ^___________________________________________________________________________^
Antar att det är jag ni menar som va sämt aja, tack ändå :)
Evangeliet
Tycker inte att du var sämt, diggade ditt väldigt mycket :) Anen & Hanut skrev också grymt (Y)
App och Raymo la ju rätt mysiga kommentarer trots allt, dock känner jag att jag underpresterade så mycket att jag inte vet vem som är vem i deras åsyftanden. Tack alla andra som gett kritik (2-3 till)...
Nybbe du var bäst i denna. Kan inte svara för App och Ray men magkänslan säger att de instämmer. :) Så sluta hänga läpp som en unken porrskådis! (Ja, baitat).
Ja, givetvis var det nybbe som var bäst här.
App Då är vi på samma plan.
Får man fråga vad som var problemet med att nämna namn direkt?
Okej får väll tacka I-T mest! Är lite trött på app och raymo, 19&21 år hänger på whoa och är uppkäftiga? Seriöst nu killar.. ingen ide ni kommenterar om ni bara ska skriva massa jävla dissande skit.. Dom 2 är såna jäkla nördar så det är sjukt.. Get a life på dom.
tyckte detta va fet, alla va bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Texten känns jävligt personlig, vilket gör den bättre. Ibland höll rimmen inte särskilt bra kvalité, men överlag var dom helt ok. Hanut har förbättrats, fortsätt i den riktningen så blir du snart en bra lyricist. Fanns en del att ta ut, men den som jag lade mest märke till var Nybbes Det handlar om livet och dom vägar man väljer försöker gömma sina känslor på det säkraste stället - Bra! Tyckte Nybbe presterade bäst i denna.
Får tacka för all uppmärksamhet! HSK - tackar! Ch1ll - tack för du tycker jag utvecklats!
Visste att det skulle slå tillbaks. Fan, jag skulle ha skaffat en dålig uppväxt =/ Hur kul är det att skriva om inget alls, liksom? Nybbe och Hanut skötte sig, jag är allt utom stolt över min prestation. Nej, jag skyller inte ifrån mig. Jag kunde ha presterat mycket bättre trots en väl godkänd uppväxt. La inte ner någon direkt själ i den här, tyvärr.
Äsch Anenkefali, jag underpresterar i skolan varje dag.. Ingen som bryr sig om man gör så :D! Vi hittar på något nytt att skriva om, vill ha utmaningar.. Kom du på någonting!
Nybbe och Anenkefali var helt klart bäst, den första killen hade okej rim men för långa rader!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Tack så mycket för alla kommentarer, riktigt kul :)
Evangeliet
Okej får tacka alla som fan! - Nuag; tack som fan!
Hanuts vers tyckte jag blev lite knepig att läsa. Hittade inget flyt i hans meningar. Men Nybbes vers var riktigt bra , Fina rim och jag fick det flytandes i skallen som vattnet rinner ner i slasken;P Även så med Anenkefali's vers mycket fina rim och fick ett bra flyt där med. Fortsätt så hära ;) (Y)
Uppar en gång :)
Evangeliet
anenkefails text va bäst:) men det spelar ingen roll för alla skrev bra.
It's better to give unasked, then giving asked.
Vad i helvete händer? Hahaha, ett år gammal text, hade glömt att den existerade. Mystiskt.
Haha menar det !
Evangeliet
Haha, tagen ur graven! :D
ja men det såg väl inte jag. men tur att jag e grävarrrrrn
Vi klagar inte på dig :) Tack förresten, själv vill jag bara bränna upp whoas servrar när jag ser den här texten, men jaja.
hahaha varför det?
Tack förresten, själv vill jag bara bränna upp whoas servrar när jag ser den här texten Håller med till fullo. Blev nöjd då, nu är det pinsamt
Så vi kan väl låta den här tråden dö ut helt nu? :)
Evangeliet
Casus_belli_ Jag känner att jag har utvecklats något enormt sedan det här.
Jag tycker vi uppar den här tråden hehehe
ja men det tycker jag me att du har:) brukar oftast läsa det du lägger upp här.