Raymond - Med vänlig hälsning
Mvh lyckades lägga en så hysterisk rad att jag kände mig tvungen att svara på hans "Ärligt nu", trots mitt tidigare löfte om pensionering från detta forum. Egentligen skulle väl tråden ligga i audioforumet, men eftersom den tillhör den såkallade "beefen" här så får lägger jag den här ändå...TEXT: Om jag är en paradox är du en parentes Har gudomliga rader som Luthers Katekes men skillnaden är att jag är frälsaren här var dina bars din mat skulle du svälta ihjäl för dom innehåller mindre än vita hål och att du aldrig levererar kan man lita på För du snackar om kulglass och strutar medan jag köper upp lagret så du blir utan Jag har släppt låtar och jag är bättre än dig Ni knulla min brud utan att hon kände det (RAY!) Har gjort henne bortskämd med snopplängd, och omkrets, lämnar dubbeldongar med komplex Du säger att konst är konst för konstens skull men ditt skit blev inte konst ens om du sålde guld för det handlar om annat än fans mayn Ditt resonemang får mig att skratta ihjäl mig Nu hör hiphop och kompisprops visst ihop som idrott och kosttillskott Men vi har kommit för att bryta trenden och om ni inte gillar det så får ni byta ställe för jag tänker inte spikas på korset och bli nåt offer så jag sprider mitt budskap med min Appostel Vi är det vackraste ni nånsin sett Vi är det tajtaste ni nånsin hört Vi är dom bästa av dom bästa av dom bästa Vi är dom främsta av dom främsta AmenAUDIO: http://www.speedyshare.com/494484310.html
Ray.. hur har du tänkt att dom ska mäta sig med det här? Har hört bättre låtar med dig men detta är mer än nog. :)
jätte konstigt flow du har.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hela texten är rätt bra, men du har svårt att få till något blaow som man verkligen höjer ögonbrynen för.
be the change
Nu hör hiphop och kompisprops visst ihop som idrott och kosttillskott enda raden jag riktigt gillade... mesta kändes väl typ "sådär"
snopplängd, omkrets, komplex gjordes redan för 8 år sen. ordet kompispropps med. du har inte nån diss som egentligen någon kan ta åt sig av. fans, mayn. nödrim om något? nej det här var verkligen ingenting alls speciellt. varken slagkraftigt eller bra. och jag förstår inte varför du släppte audio. visst kanske du e bättre än dom andra, men det var inte särskilt bra heller, helt utan pondus och nybörjarflow. sorry.
kosttillskott var ett bra rim på kompispropps iallafall
asså ärligt.. inget hat nu... men din röst asså... vem har tryckt ner nånting i din hals? aa just det.. måste vara Mvh
Kan inte lyssna nu, skriver det här som ett bokmärke. Åter till Ivan Denisovitj ^^
Tja, texten var ju som redan kommenterat kanske inte det bästa i alla lägen, men såvitt jag förstått det hela var det inte meningen heller. Arrangemanget är gudomligt, och att du är en helgjutet bättre rappare än större delen av den här sidan visste jag redan om. Om mvh spelar in något för att svara på det här så lär det vara till takt av bönsyrsor så att säga, eftersom han knappast är särskilt intressant ON DA MAJK så att säga. "Skulle ni släppt en låt så når whoa nog botten Det skulle vara så skit att jag spolar bort det" Tror jag citatet är, och tja, med tanke på vad jag hört av mvh samt det jag hört av ray... behöver vi nog inte gå in mer på det här
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
fans, mayn. nödrim om något? Va? Rimmet är "annat än fans mayn" / "skratta ihjäl mej", och visst mayn/mej är lite B, men det är ju intressant att det är något som är värt att klaga på i min text, medan ingen nämner mayn/Ray i Mvhs text...
förstår inte varför du släppte audio Hade du hört Mvh rappa och sen fått en diss om att släppa låtar från honom så hade du förstått...
kan du inte dissa mig audio också?
Audio: Låter som du sitter och bajsar nästan när du rappar. Men ja, du flowar lite wack ibland när du väntar in rimmet o så.. Men överlag, helt okej audio..
be the change
Texten: var hyffsad. En del rader är lite ointressanta, medans andra är ganska kul och det är en helt ok text ändå. Audion: På vissa ställen var det lite hackigt flow, men på andra ställen flöt det riktigt bra. Tycker olikt vissa andra att din röst är soft att lyssna på. Har dock hört bättre låtar av dig. Aldrig hört MVH i audio heller så jag kan inte uttala mig angående det...
Bra ju! Fint skrivit! Hur länge ska beeeeeeeeeeeeeeeeefen hålla på? XD
låt den hålla på tills jag börjar jobba igen,.!
Nu har jag lyssnat. Klagar inte, du lät inte så jävla bajsnödig. För övrigt uttalas "Katekes" mer som "katte-ches", med andra ord inte "kateKES". Fast det har jag fått från Emil i Lönneberga (helt ärligt, jag har ju också varit ung), så ta det med en stor nypa salt. Inga blaow-rader, men det var ju inte helt åt helvete.
anenkefali har rätt om det. det missade jag. annars gillar jag apps kritik, helt gudomlig hehe. och varför lägga upp en text om det i nte är tänkt att den ska va br a? dessutom när ni säger att ni e så mycket bättre än dom andra. bevisa det istället.
easyskank, Poängen var väl mer att Mvh smutskastade bl.a. Ray och menade att han var en dålig rappare (inte lyricist), vilket i mina ögon är definitionen av att kasta sten i glashus. Sen har väl Ray visat att han faktiskt kan rappa, även om folk här inne inte vet skillnaden på att medvetet variera flowet och göra det av misstag för man är dålig.
du har inte nån diss som egentligen någon kan ta åt sig av. (...) varför lägga upp en text om det i nte är tänkt att den ska va br a? Givetvis är det tänkt att vara bra, men det är inte en disslåt i klassisk mening. Vad jag tycker om Mvh sa jag i ursprungstexten. Det är inget som har förändrats och således ser jag ingen anledning varken att upprepa mig eller hitta på massa saker om hans utseende, ekonomiska status eller flickvän bara för att ha något att dra vitsar om. Denna texten är uteslutande ett svar på "Ärligt nu".
Lyricist
2008-09-08 22:34
Det blir aldrig mer än helt okej, men det är inte dåligt heller. Har dock inte hört MVH så mycket audio, så om du är bättre eller inte vet jag ju inte. Jag tror du kan bättre textmässigt och det vore väl kul att se lite genomarbetade grejer när det först blivit en sånn här "beef" i forumet. Aja. Kul med lite liv i forumet igen...
easyskanking, att citera saker ur kontex är sällan bra. Jag skrev att ARRANGEMANGET var gudomligt bra.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
jag vet mycket väl att du skrev om arrangemanget. tror ingen missat det. så saker sattes aldrig ur sin kontext.
Bättla mig audio istället :(
Cause I done mastered my high, you out your mind tripping
Texten va tung man! Men jag tar avstånd från denna keffa internetbeefen, då jag inte förstår varför ni hatar på varandra. Känns bara meningslöst.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
Känns bara meningslöst. Rättelse, meninslöst OCH kul ;)
jeppehehe P18 men ärligt nu.. variera flowet? jag kallar inte flowmissar att variera, det kallar jag dåligt.. herregud, sådär flowade jag dom två första gångerna jag greppade micen.. seriöst
Hahaha. Första gången jag hörde det. Retaderad röst. Gasta sten i glashus? Hur många battles har du vunnit, hur många cyphers har du kickat och hur många spelnigar har du gjort? Du är en netcee. Men vi kan ta det till rap om du vill, ska bara fixa studio nu, så kör vi! En del bra rader fan, men gay att kicka om kristet.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Du säger att konst är konst för konstens skull men ditt skit blev inte konst ens om du sålde guld det gillade jag extra mycket.. :) bra shit
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker