blue cheese - en klump i bröstet TIll dig som känner att det är tungt på höstenOch ligger vaken som jag med en klump i bröstetdu vet ibland har jag svårt för att somna på nattenTänker på vänner och såna som inte håller kontaktenRullar holkar av haschet för att komma på fötterFör man gör vad som krävs för att orka på höstenLöven faller och får mig att börja minnas en vänJag läste om honom förrförra veckan i tidningenKriminell rånarliga sprängd, de greps på platsDe misstänkta är häktade och nekar till alltNu sitter han i en cell och får vänta på straffSå det är inte bara jag som sover ensam inattMen känslan av makt kan få den bästa på fallMinns en annan vän som började sälja knarkNu sitter han ensam hemma med varenda gramUtanför hans dörr befinner sig gamla vännerVanliga Svenssons och andra grabbar jag kändeDe sitter på trappan och väntar på knarketPrecis som gamarna som äter från markenDe bränner på¨knatchen och vänder på cashenPrecis som politiker som bestämmer i världenVänner jag lärde känna är inte längre desammaLägger mig ner i sängen för att tänka på annatMen en klump i bröstet och en ångest i magenligger och skaver och håller mig vaken.....kan inte sova.. shit alltså..