App & Messias - Efterskalv APP:Hon sa "in vino veritas", följde livets nycker med sprit i drycken, gjorde helt om, nu är stilen hyckeljag önskar att jag kunde se hennes leende när det slits i styckennär hon inser att hon lever i en lögn nu när hon blivit nyktersprider rykten, det sårar men jag visar det aldrigutan kontrar med svidande sanning bevisad av handlingom du beter dig som ett svin finns det fler som kan det,för jag hade andra före under och efter det vi hadedu var bara en i mängden, och jag tänker inte hänga efternär det bara är du som tjänar på att vara vänner längrevill definiera känslan men har svårt att finna ett ord beskrivandes en vissnande ros på en brinnande broMESSIAS:Jag har aldrig varit snubben med kärlekstextenfast jag vet att det är sånt guzzarna värdesätterHar aldrig kompromissat eller spelat speloch redan sedan dag ett har du vetat detÄndå ska du förändra mig, gapa och bråkaklaga och gråta, hata, förlåta, krama och såra...Cirkeln sluts,som mina läppar medan den falnande lågansom en gång var ett eldhav till slut brinner utJag ser fram emot dagen då mitt enda sällskap är askan av en framtid vi aldrig skapadeFör fast jag älskar dig kommer jag aldrig vara densom är till för bara dig...