Ingenamnpåtexten c(: - Salle Ska vara ärlig är inte killen som tar ifrån dom andraoch ger till mig själv o tar de jag kommit åt på en kvällFörsöker dela med mig av mig själv försöker snacka menäven vänskap kan offras för precis vad som helstKärlek visas aldrig eller på det lätt bästa sättJag är en del av samhället o på så sätt är de som jag skämsFöräldrarna bryr sig inte om sina barn bara med checkhäftenpengar på banken o dom tror barnet växer upp själv menÄr på ett sätt inte delaktig i det mestaPratar genom beats o lyrik, de visar ba min rädslapå att uttrycka mig offentligt att överleva dan Visst jag gör det bra men de går för långt snartHar man Snygg bil, stort hus är man inte bättre än andraJag anser att de äkta vänskap o kärlek kommer från hjärtatinte från pengar , inte heller ifrån respektJag kanske har fel men dehär är min syn på samhälletvänder på stenarna o kollar under dom iställetSer genom spegeln, men jag ser ingen verklighetVäxer dör ut och åldern växer med årenSår nytt men verkar inte vara nått som går hemLämna gärna nån komment:)
Försöker dela med mig av mig själv försöker snacka menäven vänskap kan offras för precis vad som helst