|
|
|
|
|
Ch1ll - tullfria tankegångar
vem är den där flickan där borta som aldrig ler? jag undrar vad som hände, när allt gick fel nu står hon och marknadsför sig själv på stan tills nåt äckel öppnar dörren till en fläckig saab och där borta sitter söner som har pappor som betalar beställer in en bricka lycka, skrattar och är glada visst, jag ser tryggheten i att placera sig i ett fack men varför leva livet som en fejkad orgasm? gick till en gravplats som alltid får mig att tänka den begravda hade tydligen dåligt med pengar hans eller hennes kors står på kyrkogårdens backe och det står inte något namn ens..
och när jag tittar på korset kan jag höra mig tänka finns det något man inte kan köpa för pengar?
gick vidare förbi det hus som alla brukade kalla mitt hem gungan hängde kvar men nu satt nån annan på den såg äppelträdet, sandlådan, ett staket och min gungbräda ingen silversked i mun, men enkelheten var guld värd en annan kväll jag verkligen minns, det var lördag vi satt på bryggan och lyssnade på allt man inte kan höra det var efter en fest och jag var full men mest i skratt och du höll mig alltid upprätt i din famn
och när jag tittar på dig så kan jag höra mig tänka det finns något man inte kan köpa för pengar
"frihet magrar som magar när den hårda skolan ringer in man blir vad man äter säger dom.. så hungriga är ingenting?" - Grioa
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Det känns lite kluvet, för samtidigt som det är kul att få läsa något av dig igen så känns det så jävla bortkastat att du lägger texter i det här forumet.
Finns nåt rim som inte är hundra, och hade gillat ett mer varierat rimschema, men i grund och botten är det RIKTIGT bra.
|
|
|
Riktigt fet text, du gör en aldrig besviken, word på att man hade gillar mer varierat rimschema, men de va ändå fett!
visst, jag ser tryggheten i att placera sig i ett fack men varför leva livet som en fejkad orgasm? - fyfan vad tung!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
|
|
|
En bra text med ett bra budskap =)
---------Reklamplats---------
|
|
|
Den var "bara bra" som det svar man har när nån frågar hur ens' dag har var't
menar inte "bara" bra.. utan, den var bra.. bra alltså.. skitbra kan jag nästan sträcka mig till!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|
|
|
gick vidare förbi det hus som alla brukade kalla mitt hem gungan hängde kvar men nu satt nån annan på den
Ser bilden framför mig, fett
Evangeliet
|
|
|
ingen silversked i mun, men enkelheten var guld värd
- kul o se dig skriva
be the change
|
|
|
det här var fett! lite upp och ner men överlag riktigt fet text.
fejkad orgasm var ett riktigt bra sätt att uttrycka det på, har letat länge efter ett passande sätt att beskriva vissa människors livsstilar. tack för det!
hans eller hennes kors står på kyrkogårdens backe och det står inte något namn ens.. - kan ju inte säga att andra raden är krystad, för kanske var det precis det du ville få fram, men jag tycker formuleringen är lite kajko.
älskar bilderna du målar upp med ditt gamla hem, det känns som en filmscen i skallen. just att du får med gungan, äppelträdet, sandlådan, staketet och gungbrädan, det är skitbra bara.
kul att se att du utvecklas man!
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
|
|
|
Jag kollar snart, för din skull. Beback om ett tag som man säger
|
|
|
ruskigt bra!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
|
|
|
Mina åsikter är ungefär som messias, jag brukar ju skriva det mesta på msn men det känns ändå som att man kan skriva ner nåt här med.
Det enda negativa jag hade att säga var att det känns lite som att första och sista stycket inte passar ihop helt innan man helt kopplar vad det handlar om.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|
|
|
Bortsett från att man inte fick den där "Jaha, du menar såååååå"-upplevelsen i slutet så är det en bra text.
Diggar't!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|
|
|
tack! gött att se när man vart utomlands ett par veckor att texten ändå fått ett par kommentarer, nu vill jag ha några till sen är jag nöjd :)
"frihet magrar som magar när den hårda skolan ringer in man blir vad man äter säger dom.. så hungriga är ingenting?" - Grioa
|
|
|
visst, jag ser tryggheten i att placera sig i ett fack men varför leva livet som en fejkad orgasm?
- SWEET!
Får inte ha min banner här.
|
|
|
ty ^
|