App & NuMessiah - En trappa ner 1.Jag vet med mig själv att det inte är hälsosamtmen jag är periodvis melankolisk så jag sväljer alltefter en hungersnöd så struntar man i fel på matenbägaren har runnit över, men ge mig mer i glasetner i magen, vårt psykosociala segervapen lekredskapet som man införskaffar från systembolagettjatar om leverskador, sluta att överdrivasvart i blicken genom en gulnande ögonvitaser jag rött, bemöter trött eran orovägrar vika ner mig, jag är ingen jävla solstolmin egen motpol, självdestruktiv och narcissistiskfull av hatkärlek, min bipolära samhällskildringskyll på arvsanlaget, mina tankebanor går i sicksackmönstersom virar in sig i varandra tills dom brister sönderen komplicerad plats, inte organiserad allsmin hjärna är ett enda jävla sofistikerat kaos2.Morsan berättade tidigt att lycka inte kan köpasmen polare lärde mig att alla sinnen kan dövasSå en blåögd pojke rökte sig hög på weedetoch blev en svartsynt man med rödsprängda ögonvitorOnormalt intelligent men är utstängd från samhälletoch 'Social Inkompetens' är den ursäkt dom använderOm man inte ler och låtsas vara som ler och långhalmmed systemet plockas man ner och krossas På fritt fall genom onda cirklar som en cirkusaktVet inte längre om jag brukar eller missbrukaroch jag orkar inte ta reda på det, har redan ågrenså jag intalar mig att svaret finns i lite mera drogerSköljer ner dagens opiatranson med en cocillanadosoch dansar in i dimman till min socialfallsbluesPsykologer berättade om depression och borderlinemen jag lärde mig hårda vägen om överdos och återfall3.Oföränderlig, en obotlig analytikersom jagar sanning fastän alla andra flyr från denjag är fördömd, söker den fast den svider och sargartrots en saltbinge i såret, jag har bra läkeköttnu är det inte så att vara ensam är min lottmen jag ifrågasätter alltid alla tecknena jag fåttför nojjig för att satsa helt på känslorna för folkvad var det nu dom sa om den som väntar på nåt gott?den beskaste av smaker går att skölja neroch den största av klumpar i halsen kommer följa medfast man vet med sig att man borde nog ta mindre klunkarför att slippa undra vad som döljer sig i minnesluckandämpar ångest, har ett helt apotek i blodetdet trappas upp, tar dig närmare en trappa nermed raska steg, delen som bryr sig har blitt satt ur spelså varför skulle man försöka leva rätt när allt känns fel?
Vem är vem måste jag bah fråga?
Förstår inte varför ni aldrig skriver vem som är vem
Messiah har för vana att börja varannan rad med stor bokstav, App gör inte det.
en komplicerad plats, inte organiserad allsmin hjärna är ett enda jävla sofistikerat kaos
Sköljer ner dagens opiatranson med en cocillanadosoch dansar in i dimman till min socialfallsblues
fast man vet med sig att man borde nog ta mindre klunkarför att slippa undra vad som döljer sig i minnesluckan
dämpar ångest, har ett helt apotek i blodetdet trappas upp, tar dig närmare en trappa nermed raska steg, delen som bryr sig har blitt satt ur spelså varför skulle man försöka leva rätt när allt känns fel?
Vet inte längre om jag brukar eller missbrukar
App: svart i blickengenom en gulnande ögonvita ser jag röttJag: Så en blåögd pojke rökte sig hög på weedetoch blev en svartsynt man med rödsprängda ögonvitor